Titti72 Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Jeg har en kollega som til stadighet kommer inn og lager rampestreker hos meg (mine andre kollegaer får også unngjelde). - Han festet han alle bindersene mine sammen, og la dem på plass i magnetholderen igjen. - Han har helt han salt i kaffekoppen min. - Byttet plass på navnelappene på mine permer. - Kulepennene mine var søkk vekk. Dette er kun de siste 14 dagene. Vi har en hyggelig tone og jeg ler oppriktig av påfunnene hans, men nå tenkte jeg det er hans tur til å¨få igjen på en humoristisk måte. Jada jeg kjeder meg.....
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2003 He he he.... Jeg har nettopp sneket meg ut og låst skuffereolen han har under pulten sin og lagt nøkkelen under skrivebordsunderlaget hans.... Venter spent med åpen dør for å høre om han banner.... Kom igjen folkens og gi meg ideer. Er i rampehumør i dag.
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2003 Han har fortsatt ikke kommet tilbake til kontoret sitt så nå har jeg vært inne og nappet ut stikkontakten til kalkisen hans fra veggen/under bordet. Ler stille og ondskapsfult for meg selv.
Gjest 10na Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Hva med å lime kaffekoppen hans fast til pulten med superlim........ Eller....... en tegnestift på stolen.......??
Molanya Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Hvis du er litt ordentlig slem, så kan du fjerne ("flytte") en lapp med et telefonnummer, som egentlig er plassert strategisk, så han skal huske det for seg selv. Det går an å løsne setet på noen kontorstoler - og det går også an å sette dem på igjen halvveis. Filler'n ... Er bare snill i dag. 8) Prøve å komme sterkere tilbake.
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2003 Lime og ødelegge bordet blir litt for mye, tegnestift og gjemme musa skal hermed utføres ved første anledning. Hmmm.... Hvorfor kommer han ikke? Sein lunsj tro?? Går ut i gangen nå for å sjekke og muligens fullføre rampestrekene.
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2003 Jobben er utført!! Jakka var borte så han er ute av huset. Kom igjen, gi meg flere forslag.... Når katten er ute danser musa på bordet......
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2003 Lurer på om jeg skal knekke alle spissene på blyantene hans... Ja.. Gi meg flere ting så jeg slipper å gå ut og inn flere ganger.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. juli 2003 #11 Skrevet 4. juli 2003 Skal du lime koppen - ikke lim den på bordet. Gulvet er mye bedre, gjerne midt på slik at folk MÅ spørre.
Molanya Skrevet 4. juli 2003 #12 Skrevet 4. juli 2003 Hvis han ikke har med seg mobilen, kan du sette på en ny, høy, fæl ringelyd (og eventuelt ringe ham på et høyt upassende tidspunkt).
Gjest Hege Skrevet 4. juli 2003 #13 Skrevet 4. juli 2003 Lag en skrivebordbakgrunn som ser ut som ei feilmeldig på pc'n hans. Det ble jeg utsatt for en gang. Oppdaget det jo fort, men da jeg så den ble det litt :o
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #14 Skrevet 4. juli 2003 Tilbake igjen. Blyantene er nå uten spiss. Stolen hans er ikke lenger innstilt sånn som han vil ha den. Stiftet sammen en bunke med ark fra pulten hans (forskjellige saker). PC har jeg ikke greier på og mobilen hans er borte. Kom tilbake nå da, kjære kollega. Jeg er så spent. Sitter her og fniser som bare det. Lurer på hvem som får skylda.....
Crazee Skrevet 4. juli 2003 #15 Skrevet 4. juli 2003 Hmmm - kan du fikse på oppsettet på PC'n hans? Gå til kontrollpanelet og skift musa frå høgrehendt til venstrehendt. Og kanskje dobbeltklikk-farten...
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2003 #16 Skrevet 4. juli 2003 Hvis han digger et fotballalg - så sniker du deg inn og lager skjermapsrer med "Heia densomererkerivalen selvsagt" - i det lagets farger, største skriftstørrelse og som seiler sakte fra venstre mot høyre. Du passordbeskytter den selvsagt. Gjorde det med stor suksess da min Brann-kollega hadde tapt en kamp, og jeg som heier på LSK hadde banket VIF 5-0 eller noe sånn... oooooojessbabay!
Crazee Skrevet 4. juli 2003 #17 Skrevet 4. juli 2003 Du må då òg kunna alliere deg med kollegaene dine? Ein liten lapp med "Ring meg når du kjem tilbake. Beate." Og alle saman har sett ei ukjent kvinne som ville ha tak i han ;-)
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #18 Skrevet 4. juli 2003 Nå kommer han.... Hi hi hi hi... Sommerfugler i magen.
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #19 Skrevet 4. juli 2003 Jeg sitter med anikter mot døra, og ser han står borti gangen. Han prater med en annen og har ikke kommet på plass enda. Nå kan jeg sitte her og fløge med mens jeg later som jeg jobber iherdig og skriver masse.....
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #20 Skrevet 4. juli 2003 Han nikket til meg nå, og er på plass i sin bås nå. Vente vente vente......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå