Gjest Langsyne Skrevet 28. februar 2009 #61 Skrevet 28. februar 2009 (endret) *Familien hadde funnet på en kjempe koselig tur for alle sammen, hvor vi skulle overnatte på et skihotell. Jeg og kjæresten min, som jeg hadde vært lenge sammens med og som kom godt overens med familien min, skulle egentlig begge to være med. Men uka før hadde vi bestemt oss for å gå hver vår vei, og jeg hadde ikke fortalt det til familien enda. Ville la såret gro litt først. Men kvelden før vi skulle dra, var jeg mutters alene i leiligheta å pakket. Var sint, lei og hadde ikke lyst til å dra i det hele tatt. Så ringte en venninne og lurte på om jeg ble med ut, og det trengte jeg ikke å få spørsmål om to ganger. Jeg endte opp med å drikke mye forskjellig, alt sammen smakte himmelsk og alt sammen var himmelsk, så jeg endte opp med å spy på uteplassen, for så å bli kastet ut derifra. Jeg spydde på skoa til vakta på veien ut! Så gikk jeg sidelengs hele veien hjem og ringte til "kjæresten" min som aldri svarte *flau* Jeg voknet selvsagt til en telefon som ringte. Da var familien utenfor leiligheta og venta på at jeg skulle komme ut og bli med på den timelange bilturen. Jeg hadde ikke pakket ferdig og hadde smale pandaøyne, rufsete hår og spydde fire ganger på bensinstasjonene rundt om kring på norges landevei. Samtidig som jeg måtte forklare at jeg og han hadde gjort det slutt, mens tanteungene hørte på. Flau datter, søster og tante da, egentlig. * Blitt altfor full og fjåsete på kollegafest. Da noen skulle kjøre meg hjem (som tok fem min) fant jeg meg så hjertelig takknemlig at jeg takket og maste sikkert tii ganger for at de var så snille og gode som gjorde det. Ellers ville jeg ha fryst ihjel og den daværende kjæresten min, som jeg snakket om over her, var nok også glad for at jeg fikk skyss. * Har også prestert å ta med meg en gråtende dame med meg hjem som ikke snakket samme språk som meg Jeg fant henne slik på veien hjem, husker at hun ikke hadde sko på seg. Hun og mannen hadde vist slått opp tror jeg, også noe mer. Husker at hun rev og slet i meg, var helt gal. Hele natten gikk så til å finne ut hvor hun bodde og om hun skulle hjem eller ikke, og tilslutt forsto jeg at hun ikke ville det pga mannen sin. Han ville bli sint fordi hun hadde mistet veska si, vistnok. Timene gikk, jeg holdt på å dø av trøtthet nå og var blitt helt edru igjen. Turte ikke å legge meg og levne en fremmed dame her, som snakker et vilt fremmed språk alene i leiligheta etter en tur ute på byen. Så Endelig ringte hun han og ba han hente henne. Jeg som var blitt litt bekymret for dette her, fulgte henne ut til bilen og så at det ikke var noe farlig i det hele tatt. Han var bare bekymret for henne og flau over hele situasjonen. Jeg for min del, er meget lei over fylleideene mine Endret 28. februar 2009 av Langsyne
Gjest Grå pasta Skrevet 28. februar 2009 #63 Skrevet 28. februar 2009 Dere skal da ikke være faue over fyllehistorier. Det er slike ting som gir livet fyld og mening. Tenk hvor grått og kjipt livet deres ville vært uten noe å se tilbake på?
Gjest Langsyne Skrevet 28. februar 2009 #64 Skrevet 28. februar 2009 2 uker etter at jeg hadde blitt dumpet av en gutt jeg holdt på med i sommer var jeg på byen. Jeg hadde drukket altfor mye, og fikk plutselig øye på han som satt rundt et bord. Han satt nesten helt innerst, noe som gjorde at jeg la meg så lang jeg var over alle vennene hans (som aldri hadde hørt om meg en gang..), for å nå bort til han. Mens jeg lå der, i fanget til alle folka som bare så rart på meg, gråt jeg til han og sa at jeg savnet han og snakket bare masse piss. Noen venner klarte å dra meg bort, men etter en drink var jeg tilbake igjen, for å snakke skikkelig med han.. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle se denne gutten igjen, i hvertfall ikke bare 2 uker etter, mens jeg fortsatt savnet han veldig. Jeg har selvfølgelig ikke møtt eller sett han siden, heldigvis! Den var faktisk rarsøt!!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #65 Skrevet 28. februar 2009 Dere skal da ikke være faue over fyllehistorier. Det er slike ting som gir livet fyld og mening. Tenk hvor grått og kjipt livet deres ville vært uten noe å se tilbake på? Tenk hvor kjipt og trist livet er hvis man må drikke seg full for at det skal gi mening.
skrue Skrevet 1. mars 2009 #66 Skrevet 1. mars 2009 Tenk hvor kjipt og trist livet er hvis man må drikke seg full for at det skal gi mening. Men, nå er det nok slik at det må være alkohol med i bildet for å være istand til å våkne sammen med Diplomismannen dagen etterpå.
Pingting Skrevet 1. mars 2009 #67 Skrevet 1. mars 2009 Men, nå er det nok slik at det må være alkohol med i bildet for å være istand til å våkne sammen med Diplomismannen dagen etterpå. Jeg håper da VIRKELIG det...! Det er vel det som er mye av poenget med fylla, man dropper nesten alt som heter grenser og får gjort ting man ikke har noen unnskyldning for ellers.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #68 Skrevet 1. mars 2009 Jeg håper da VIRKELIG det...! Det er vel det som er mye av poenget med fylla, man dropper nesten alt som heter grenser og får gjort ting man ikke har noen unnskyldning for ellers. Vel, fylla er strengt tatt ingen unnskyldning for å gjøre idiotiske ting. Men å våkne opp med diplomismannen er jo originalt
Tonje Marie Skrevet 1. mars 2009 #69 Skrevet 1. mars 2009 Jeg drakk altfor mye hjemmelagd tyrker en helg her for en måned siden, og jeg husker kun småglimt fra kvelden! Det verste var at jeg hadde sagt til venninnen min hele kvelden at jeg måtte finne en venn av meg fordi jeg ville kysse han og at på til sendt han en melding hvor jeg skrev at jeg ville kysse han eller noe. Når vi skulle hjem igjen hadde jeg spydd mens vi gikk og jeg hadde sagt at jeg ikke klarte å stå stille.. Det var jo moro, men er ikke så rart jeg ble så dårlig for viste seg at jeg fikk influensa også den kvelden.. Huff, så ille og moro det egentlig var. Men litt mindre neste gang
Gjest Gjest_Rigmor_* Skrevet 1. mars 2009 #70 Skrevet 1. mars 2009 pinlig: Dagen etter en drabelig fest her hjemme, banker en fyr på verandadøren. han:Hei, går det fint? (gebrokkent dårlig norsk, og stort smil!) meg: øøø, jaaaa? (kjenner angsten komme...) han: husker du meg? meg: hmm...nei... kan ikke påstå det nei... (oh my...hva NÅ??) han: fant deg ligge i gata her, satte deg på stolen der så do konne hvile litt! du var litte grann bort bort!! kortet ditt og tingene dine lå på bakken ser du!! Men OK nå?? meg:....oh...takkk.....ja jeg er OK, takk for at du plukket meg opp... han: ikke noe problem! naboer passe på!! Fy søren for en snill mann! De fleste ville nok gitt fa.. og bare latt deg ligge der. Dette kvalifiserer til dagens blomst! Håper du takket ham skikkelig når fylleangsten ga seg!
Gjest Denne er god Skrevet 1. mars 2009 #71 Skrevet 1. mars 2009 Kjempe bra tråd Kommer til og følge med her ja Denne historien er det en vennine av meg som står for. Var på fest hjemme hos en kar et stykke fra der vi bor. Dette var i russetiden. Etter å ha blitt god og full, begynner vennina mi og flørte med en kar. En kar hun overhode ikke liker. Etter en stund spør karen om hun blir med han inn på soverommet en tur. Hun svarer da ja. Etter en stund kommer hun ut og roper slik at alle hører det: "JEG HAR PULA NAVN" Hun drar fra festen i fortvilelse og blir gående rundt omkring til hun blir kjempe trøtt. Finner en åpen bil i en innkjørsel og legger seg for å sove. I løpe av natta finner de som eier bilen henne, bærer henne inn og legger henne i en seng. ( Hun var meget heldig som havnet hos et hyggelig ektepar) Våknet neste morgen og måtte ringe foreldrene og forklare. Tror aldri hun har hatt mer fylle nerver. Jeg har selv også gjort mye dumt men ingenting slår denne
Gjest LanaLane Skrevet 1. mars 2009 #72 Skrevet 1. mars 2009 I mangel av en skikkelig fylletullhistorie som ikke er fra fjortisgrinetida kommer jeg med en som jeg synes er litt trist...på en søt måte fra noen år tilbake. Venninna mi hadde besøk fra noen i klassen sin,og de hadde tatt med seg noen kompiser. Jeg hadde gått igjennom en ubesvart forelskelse og var ganske klinesjuk den kvelden og bestemte meg for å gi faen. Ble kjent med en av kompisene(var vel den kjekkeste egentlig, uten at det var å være kjekk) og vi snakka sammen hele kvelden, men jeg fant ut fort at fyren var dødskjedelig i mine øyne. Han studerte kjemi og matematikk, men prøvde veldig hardt å være interessert i meg og mitt. Mer sånn "synger du? Ja, du burde melde deg på Idol da,du kommer garantert til å vinne!" Jeg tenkte hele tiden "jeg skal kline med ham,jeg må" og jeg merka at fyren fikk mer og mer forhåpninger til tross for at det var null kjemi. Vi dro ut, dansa masse(og dirty), så skulle vi kjøpe kebab og jeg merka at alle venninnene mine klinte med hver sin fyr av kompisgjengen. Vi klemte og holdt hender og alt det der, men jeg følte det ble helt feil. Enden på visa var at jeg,drita full, var helt ærlig og sa "vet du xxx,jeg synes du er kjempegrei og kjekk og alt det der,men BEKLAGER, jeg kan ikke kline med deg!". Han ble lei seg, men takket meg og ga meg en klem. Fikk melding med absolutt alle kontaktdetaljer(adresse,mail,datingprofil,irq) 5 min etterpå i tilfelle jeg skulle ombestemme meg. Og jeg som ikke pleide å være selektiv ang klinepartner i fylla i det hele tatt...skjønner ikke hvorfor samvittigheten min var edru den kvelden
Gjest dalieo Skrevet 1. mars 2009 #73 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Haaaha, så mye morsomt! Jeg har også mine flauser.. Da jeg var 16 snek jeg meg inn på et utested i byen en gang. Var så glad over at jeg hadde kommet meg inn at jeg gikk rundt og fortalte det til alle. Blant annet en vakt, som deretter kastet meg ut. Det vil si, han prøvde: Jeg hylte "neeeeeei" og holdte meg fast i en søyle inne i lokalet.. Han måtte dra meg løs og bære meg ut mens jeg sprellet og ropte. En annen gang, i russetiden, hadde vi en spontanfest hos russepresidenten. Jeg husker ikke så mye, men en ting jeg kommer på er at jeg prøvde å kle av alle for å "få opp stemningen". Brettet opp singletten min sånn at det ble en magetopp og danset vilt overalt. Vi skulle på skolen dagen etterpå, og klokken 8 skulle jeg bare ta meg en liiten hvil før vi dro. Våknet opp på ettermiddagen på lillebroren til russepresidenten sitt rom med en rosinbolle (hvor kom den fra?) i ansiktet. Sto forvirret opp, og tuslet bort til bussholdeplassen i gårsdagens fest-outfit som stinket øl. Flaks for meg at det bare var skolebussen som gikk, full av elever.. Ble dødskvalm med en gang bussen begynte å kjøre. Endte opp med at jeg kledde av meg genseren min og spydde i den, hele den 30 minutter lange turen. Ble populær på bussen, for å si det sånn! Uff, så ekkel jeg er. Og dette er bare noen av mange idiotiske historier Endret 1. mars 2009 av dalieo
The Kitten Skrevet 1. mars 2009 #74 Skrevet 1. mars 2009 Mange morsomme historiere her. Men til dere som legger ut flauser som vennene deres står for: Hvorfor gjør dere det? Synes ikke dere det er slemt?
Pingting Skrevet 2. mars 2009 #75 Skrevet 2. mars 2009 Men til dere som legger ut flauser som vennene deres står for: Hvorfor gjør dere det? Synes ikke dere det er slemt? Jeg kan svare for min egen del: den historien jeg la ut er det bare hun og han jeg fortalte om som ville kjent igjen (om ikke han har fortalt det viere da, men det tviler jeg paa), saa det er ikke noen som kan kjenne dem igjen her inne. Hadde ikke gjort det ellers Ogsaa virket det slemt aa holde tilbake en god histore for KG-menneskene...
The Kitten Skrevet 2. mars 2009 #76 Skrevet 2. mars 2009 Jeg kan svare for min egen del: den historien jeg la ut er det bare hun og han jeg fortalte om som ville kjent igjen (om ikke han har fortalt det viere da, men det tviler jeg paa), saa det er ikke noen som kan kjenne dem igjen her inne. Hadde ikke gjort det ellers Ogsaa virket det slemt aa holde tilbake en god histore for KG-menneskene... Takk for godt svar. Jeg tenkte på at hvis det var åpenbart for vennerkretsen hvem det var, så ville det vært slemt.
Pingting Skrevet 2. mars 2009 #77 Skrevet 2. mars 2009 Takk for godt svar. Jeg tenkte på at hvis det var åpenbart for vennerkretsen hvem det var, så ville det vært slemt. Ja, det ville det nok. Eller: kommer jo litt an paa hva personen det handler om synes selv. Men er helt enig i at man ikke bare skal fortelle saann helt uten videre. Ser helst at folk ikke gjoer det med meg, saa kan jeg velge hva som blir sensurert vekk
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #78 Skrevet 2. mars 2009 Vel, fylla er strengt tatt ingen unnskyldning for å gjøre idiotiske ting. Men å våkne opp med diplomismannen er jo originalt Dere er klar over at det er en diplomisDAME? Maskoten Eskimonika
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #79 Skrevet 2. mars 2009 Samboern min var på besøk hos en kamerat i en annen by, og de dro på byen. Der kom de bort fra hverandre, men samboern min fant nå veien hjem og sovnet på sofaen. Da han våknet morgenen etter så han masse ukjente familiebilder på veggen og skjønte etter hvert at han hadde gått inn i feil leilighet. Heldigvis hadde ingen i leiligheten hørt ham, så han rakk både å sove og å snike seg ubemerket ut... Lurer på hvorden de ville reagert om de hadde kommet over ham i stua..?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 2. mars 2009 #80 Skrevet 2. mars 2009 Dere er klar over at det er en diplomisDAME? Maskoten Eskimonika Jøss, jeg har ogs¨trodd det var en mann....tihi...da ble det vel en ekstra spennende morgen for vedkommende da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå