Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #41 Skrevet 26. februar 2009 Drakk meg stupfull som 14-åring. Da jeg våknet opp og alt rundt meg var hvitt trodde jeg først jeg var kommet til himmelen. Men hadde blitt sendt til pumping på sykehus. Grusomt flaut!! Lærte ikke av den gangen heller. Var på utdrikkingslag endel år senere og endte opp med å drikke meg selv ut til de grader. Slå en dørvakt i hodet med håndveska fordi jeg var for full til å komme inn på et utested og endte opp i fyllearresten med en bot på 3500. Drikker ikke sprit mer jaffal, så det kom da noe godt ut av det.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #42 Skrevet 27. februar 2009 At dere tør å drikke når dere blir sånn.
miss~Audrey Skrevet 27. februar 2009 #43 Skrevet 27. februar 2009 Uff, jeg er nok såpass kjedelig at jeg ikke kan huske noe jeg virkelig angrer på eller synes var veldig flaut som jeg gjorde i fylla. Jeg husker alltid alt, og jeg blir aldri fyllesyk - uansett hvor mye jeg drikker. Men jeg mister på en måte aldri "meg selv" Men første gangen min venninne og jeg drakk (rødvin) på rommet mitt hjemme, ble hun så full at hun først knuste glasset og deretter lå og spydde i senga mi resten av kvelden. Jeg har aldri sett så mye spy i mitt liv. Og jeg måtte dra henne og dyna ut på verandaen i regnværet og visste ikke hva eller hvor jeg skulle gjøre av henne mens foreldrene mine satt intetanende nedi stua. Til slutt kom kjæresten min og bar henne ut (vet ikke om foreldrene mine merket noe).
Gjest Grafica Skrevet 27. februar 2009 #44 Skrevet 27. februar 2009 Hehe jeg har flirt godt gjennom denne tråden Har noen mer eller mindre festlige historier selv også... - Jeg greide alltid å drite meg ut på jobbfestene på en gammel jobb. Første gangen hadde vi vært i sola HELE dagen, satt og drakk i sola, og veldig lite mat. Det førte til at jeg spøy utover mesteparten av badet på hotellrommet og la meg fem timer før alle andre... Andre gangen var julebordet, hvor jeg greide å helle i meg to flasker vin på knappe tre kvarter på vorspielet, og etterpå skulle smake på innholdet i glassflaskene i limoen. Jeg holdt ut et kvarter på julebordet før sjefen pent fulgte meg til bussholdeplassen og fikk meg på en buss. Mamma hadde stått og sett etter meg fra kjøkkenvinduet (jeg hadde visst ringt henne). Hun ble superbekymra når bussen kjørte forbi, men jeg ikke gikk av. Langt om lenge kom jeg tuslende. Har vage minner om at jeg gikk av bussen halvveis, antagelig fordi jeg måtte spy eller noe. Da var veska mi tom; ingen lommebok, ingen mobil, ikke noe kamera. Har antagelig mistet alt på veien hjem. -Natt til 17 mai, russetid. All russen var samlet på parkeringsplassen til et turområde. Vi drakk og hadde det gøy. Antagelig litt for gøy. Jeg sovna bak i bilen til noen jeg kjente, helt okey det. Frem til jeg våkna av at jeg måtte på do. Stakk føttene i skoa (som noen hadde vært så snill og tatt av meg), og sjangla mot skog-kanten. Fikk gått på do og alt var supert. Til jeg skulle komme meg ut av skogen igjen... For det første hadde jeg fått for meg at vi var i Kongeparken, og gikk og ropte på ei venninne som ikke var der... For det andre fant jeg jo ikke veien ut igjen! Mobilen hadde jeg greid å slå av og deretter sperre ved at jeg tasta pinkoden feil litt for mange ganger... Jeg snubla og sjangla meg gjennom skogen, med èn sko (converse som ikke er knytta sitter ikke så godt på!) og med tårene rennende nedover ansiktet mens jeg ropte og ropte på denne venninna mi (som altså ikke var der). Plutselig kommer jeg ut på veien hvor vaktene satt, og blir fra meg av glede. De fikk hentet hun jeg skulle sove hos, som ikke skjønte noenting av min babling om Kongeparken Dagen etterpå våknet jeg med tidenes verste fylleangst, og fant russebuksa mi på baderomsgulvet, med søle og skitt helt opp til knea... Hjelpes. (Det hører med til historien at det var ei til som sov over der, og mammaen til hun som bodde der, hadde satt frem frokost til oss, samt kaffe og koffein-brusetabletter og smertestillende. Aww!)
Gjest Gjest_haha_* Skrevet 27. februar 2009 #45 Skrevet 27. februar 2009 Da kom en annen nabo som var ute og luftet bikkja forbi og han smurte inn tauet med noe sjokolade han hadde i lomma og fikk bikkja til å gnage på det såpass at tauet røyk. Dagens!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #46 Skrevet 27. februar 2009 Jeg var på fest med mange gode venner - og fri bar. Jeg skulle ta det med ro, for jeg skulle være med på å arrangere noe dagen etter og måtte ihvertfall være edru til 12. Dessverre ble det mer drikking enn beregnet. Etter å ha klint med fire av mine gode venner, både jenter og gutter, inne på et soverom, sovnet jeg sammen med en kompis på hans soverom. Midt på natta våkna vi begge to, og han ville gjerne ha sex. "OK," svarte jeg, og han trodde ikke det han hørte. (Jeg er blant venner kjent som litt prippen og absolutt ikke den som har seg i øst og vest.) Han ville sette i gang, men var for full til å være øverst, så vi måtte bytte plass. Da jeg våkna neste morgen hadde jeg ikke den minste lyst til å dra på arrangementet jeg skulle på, men måtte. Jeg var ikke så veldig fyllesyk, men var nok ikke helt edru. Midt i arrangementet slo fylleangsten ned i meg som en bombe, da sto jeg foran x antall mennesker og måtte late som ingenting. Jeg rødma og ble nesten skjelven, men måtte bare fortsette, selv om jeg helst hadde fått et hull i gulvet der og da. Etterpå dro jeg tilbake til stedet jeg hadde vært på fest, for å hente tingene mine, da ville kompisen min nesten ikke se meg i øynene... Den der sexen ødela vårt vennskap, ihvertfall. :-/
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #47 Skrevet 27. februar 2009 Min historie er ikke halvparten så gøyal, som de som er i denne tråden! Gjett om jeg har ledd meg ihjel av de ellerville fyllahistoriene! Jeg var nygit (mange år siden), og vi var på helgebesøk hos mine svigers. De var ute for kvelden og det var bare meg og min mann hjemme. Jeg kom naken ut av dusjen og tok en naken-dans for ham. Jeg hadde sikkert danset naken rundt i stua i 5 minutter, da jeg ser et forskrekket ansikt presset opp mot den svære stuevinduet. Jeg skriker, flykter ut av stua og gjemmer meg inne på soverommet. Min mann banker på døra og vil at jeg skal komme ut og hilse på hans bestekompis som er stukket innom på besøk. Jeg blånekter og mannen min syns jeg er frekk og uhøflig. Gjett om vi har ledd om det i ettertid. Bestekompisen var i langtid etterpå flau når han traff på meg!!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #48 Skrevet 27. februar 2009 Jeg rakk ikke vorspielet som noen venninner av meg var på, så da jeg traff dem var de i kjempegodt humør, mens jeg var litt stressa. Vi dro på et utested hvor jeg hverken likte musikken eller folka, så jeg prøvde å ta dem igjen på alkoholinntaket for å få det litt morsommere... Dessverre funka det dårlig. Jeg hadde det ikke noe gøy i det hele tatt og ble så full at jeg måtte spy. Gikk med tunnelsyn bort til toalettene mens jeg kaldsvetta, og vel inne sprutespydde jeg alle tyrkershotene i do. Jeg syntes det var litt unødvendig av meg å søle sånn, så etter å ha tørket doringen pent sovnet jeg sittende med hodet på ringen. Not my proudest moment... :-P
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #49 Skrevet 27. februar 2009 Skulle ta "en øl" med en venninne... Vi møtte noen fler vi kjente, tok noen øl og dro så hjem til hun ene hvor vi lånte litt klær og fikset oss opp og dro ut. Hun vi var hos lagde også noen supersterke drinker til oss... Jeg husker ikke lenger hvor vi var, men vi endte opp på en bar, hvor jeg fikk kjeft av bartenderen og nesten ble kastet ut fordi jeg skrev i menyen og veltet et stativ med rørepinner. Jeg fant ut at det var en god idé å sende en SMS til en fyr jeg hadde datet tidligere, som forresten hadde dumpet meg på en litt kjip måte... Tekstet litt fram og tilbake med ham, og valgte å ta taxi hjem til ham (taxien kosta flere hundrelapper...). Vel hjemme hos ham tok det vel maks fem minutter før jeg måtte kaste opp, og jeg ble sittende på badet og føle meg elendig. Han kom inn og foreslo at jeg skulle dra hjem (frekkas! etter at jeg hadde brukt så mye penger på å komme meg til ham, hjem til meg hadde det sikkert kosta 1200,- i taxi, han tilbød seg ikke å spleise, engang). Jeg sa nei, nei, det går over, så han gikk og la seg. Etter en stund la jeg meg ved siden av. Dagen etter hadde vi ganske digg sex, før jeg dro hjem. Vi måtte forresten snike oss veldig forsiktig ut, for han bodde på hybel hos foreldrene sine... Jeg hadde mest lyst til å trampe rundt og lage bråk. ;-)
Gjest Wind Skrevet 27. februar 2009 #50 Skrevet 27. februar 2009 (endret) I russetiden for et år siden, ble det litt for mye natt til første mai.... Det minte meg om noe. Kanskje ikke så veldig ille, mer en typisk fest der man har fått litt vel mye. Natt til første mai, det er russedåp utendørs, og fest før og etter. Jeg greier selvsagt å drikke meg sørpe full på en blanding av vin, øl, og noe brennevin. Ølet stjal jeg selvsagt fra diverse folk rundt omkring på festen. Etter dåp og diverse ender jeg og venninna mi som jeg skulle overnatte hos, opp med ei anna i klassen som vi misliker ganske sterkt. Det blir selvsagt masse sipping og "dere liker meg ikke!" vs. "selvsagt liker vi deg! Vi er såååå glade i deg!", før vi finner ut at vi må på do. Vi løper avgårde bort fra festplassen som ligger like ved noen campinghytter og diverse, og venninna mi presterer å snike seg inn i ei tom (?) hytte for å gå på do! I øyeblikket hun kommer ut, ser vi et eldre par som er på vei bortover mot hytta. Holdt på å le oss ihjel. Anwyay. Det ender som det ender, nemlig at jeg begynner å spy mens jeg sitter og tisser i skogen. (Dette er litt uklart. Jeg håper virkelig jeg var ferdig på "do" før jeg begynte å spy, og sovnet). Kollapser totalt og får blackout, mens venninna mi ringer samboeren sin som kommer kjørende for å hente oss. I mellomtiden hadde ei anna jente i klassen passet på meg, noe jeg definitivt ikke hadde fått med meg. Jeg ble kjørt til venninna mi, spydde (i plastpose) i bilen, og i ei bøtte da vi kom hjem (har jeg blitt fortalt), før jeg slokna på sofaen (heldigvis!!!!). Dagen etter våknet jeg til dødsfornærma meldinger fra typen, fordi jeg hadde glemt av ham hele kvelden, og ender opp med å sette meg på toget klokken 8 neste morgen for å reise 10 timer til ham (avstandsforhold). Selvsagt spydde jeg på toget også. Jævla tunneller. Huff. Endret 27. februar 2009 av Wind
Synne-Marie Skrevet 27. februar 2009 #51 Skrevet 27. februar 2009 ...det ble ikke noe på henne... Næh, du sier ikke der?
Gjest Wrangler Skrevet 27. februar 2009 #52 Skrevet 27. februar 2009 Bra å se det ikke bare er meg som gjør merkelig ting! - har en tendens til å miste ting i fylla, vesker, mobil, etc. - kan bli ekstremt kranglevoren og ufin... uff. (siste gang det skjedde fikk meg til å slutte å drikke, har ikke vært ekstremt full siden da, holdt meg til max fem øl, helst tre) - låst meg ute, men fått for meg å bryte meg inn i min egen leilighet. - funnet ut at vanlig snakking er teit, plystre går nemlig aldeles like bra! yeah..... - danse?? vanligvis ALDRI men har funnet ut at sluttydans er heeeelt ok i fylla, også prøvd meg på vals/selskapsdans til kline-låt... pinlig: Dagen etter en drabelig fest her hjemme, banker en fyr på verandadøren. han:Hei, går det fint? (gebrokkent dårlig norsk, og stort smil!) meg: øøø, jaaaa? (kjenner angsten komme...) han: husker du meg? meg: hmm...nei... kan ikke påstå det nei... (oh my...hva NÅ??) han: fant deg ligge i gata her, satte deg på stolen der så do konne hvile litt! du var litte grann bort bort!! kortet ditt og tingene dine lå på bakken ser du!! Men OK nå?? meg:....oh...takkk.....ja jeg er OK, takk for at du plukket meg opp... han: ikke noe problem! naboer passe på!! Den kvelden mistet jeg ny mobil, nøkkler, ny ipod, etc. Klatra inn gjennom soveroms vinduet. Fikk fortalt at taxisjåføren først ikke ville ha meg med fordi jeg var for full. Så tingene mine reiste nok videre i natten med en av oslos taxier! (samme kveld: en venninne våknet opp klokken 11 på toget til lillehammer - måtte få hjelp av politiet for å komme seg tilbake...) Finnes så ufattelig mye mer, haha! Verste er at først nå begynner jeg å lære, klarer å stoppe i tide nå og ikke fortsette drikkingen beyond blackout. Har en lei tendens til at alko slår inn sånn plutselig, fra den ene slurken med øl til neste så bang! dritafull!
Gjest Grafica Skrevet 27. februar 2009 #53 Skrevet 27. februar 2009 Det der sliter jeg også med, Wrangler. Lalalala, ikke den miste antydning til at alkohol er i kroppen, til plutselig BANG snydens.
momo Skrevet 27. februar 2009 #54 Skrevet 27. februar 2009 Har ikke de beste historiene da, men her kommer en. Jeg var med ett firma på julebord tur med colorline, der kjente jeg kun en av de ansatte, var en veninne av meg. Da vi skal spise middag ender jeg og hun på hver vår ende av bordet, så skal vi bestille drikke, alle skal ha rødvin, så jeg bestiller en flaske champanje, aner ikke helt hvorfor og ikke visste jeg hvordan jeg reagerer på det. For jeg ble jo helt borte med en gang og sitter da med bare fremmede hovedsakelig menn og bare prater den verste grove sex praten, også om mitt eget sex liv. Uff var temmelig flau dagen etter.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 27. februar 2009 #55 Skrevet 27. februar 2009 Får skrive dette som anynom, siden det var en del på festen....... Det var fest, og jeg endte opp litt for full. Plutselig fant jeg ut at skjegg var en genial oppfinnelse, og nesten overfalt en av guttene i klassen min med gloser som "ååå, skjegg!", "du har skjegg!", "få ta på skjegget ditt!". Vel.. Jeg fikk ta på skjegget, og han bare lo.....i begynnelsen. Jeg ga meg ikke, og skulle hele tiden ta på skjegget hans, til jeg fant ut at en annen i klassen OGSÅ hadde skjegg. Da fikk han litt avlasting, fordi jeg antastet han andre med "du har jo også skjegg!", "få kjenne, da!", osv. Vel, det endte med at jeg jagde (!!!!) han første rundt i stua for å få ta på skjegget hans, og da han dro fra festen, måtte ei venninne holde meg tilbake mens jeg hylte og skreik og prøvde å løpe etter. De neste dagene på skolen ble ikke så veldig gøy, spesielt siden det var en ganske utbredt bevegelse på den tida med å "stryke seg i skjegget" hvis det var noe man liksom tenkte på. Den bevegelsen fikk litt ny betydning, i alle fall for meg. Lite gøy å bli minnet på hendelsen hele tiden!
Gjest Pet Skrevet 27. februar 2009 #56 Skrevet 27. februar 2009 Dagens! Sier heller Nattens! , jeg da. Jeg hadde nok blitt hengende der til dagen etter hadde det ikke vært for den søthungrige bikkja. Dette skjedde i grisgrendte strøk!
Gjest Gullfisk Skrevet 28. februar 2009 #57 Skrevet 28. februar 2009 De verste fyllehistoriene er vel neppe så uskyldige at det gjør noe. Her er min verste ONS opplevelse.. Som student hadde jeg truffet en fyr på byen, som tok meg med til der han bodde. Eller rettere sagt, det viste seg at han var utenibysfra, og bare var på besøk til en kompis. Vi hadde ikke nøkkel til soverommet, men hadde altså fellesområdet for oss selv. Mens vi satt å ventet på at han andre fyren skulle komme og låse oss inn, foreslo han at vi rett og slett kunne begynne på sofaen. Med min manglende kritiske sans var jeg ikke vanskelig å overtale, så det var på med kondomet og bare å sette igang. Døren gikk selvsagt opp mens jeg stod på alle fire med hodet ned og rompa i været og han fyren i full gang bak meg. Personen ble lettere sjokkert, unnskyldte seg og gikk inn på soverommet, mens vi gjorde oss ferdige. Jeg var rimelig skamfull, men gikk inn på rommet etterpå. Og det viste seg at kompisen hans var en i klassen som jeg også gikk på kollokviegruppe med. Han lot oss ligge i sengen siden vi var to, og alt jeg kunne si var at "jeg gjør vanligvis ikke slik." På morgenkvisten ble han fyren kåt igjen, og jeg lot ham ta en runde til mens jeg forsøkte å være diskret ved å ligge på siden inn mot veggen. Men han kompisen hans merket det likevel, unnskyldte seg, og gikk ut for å la oss være ifred. Det var sinnsykt pinlig å se ham igjen på skolen etterpå. Fikk en del rare blikk, for å si det sånn, og utsagnet "Du ser ut som ei snill jente, men jeg vet bedre."
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #58 Skrevet 28. februar 2009 De verste fyllehistoriene er vel neppe så uskyldige at det gjør noe. Her er min verste ONS opplevelse.. Som student hadde jeg truffet en fyr på byen, som tok meg med til der han bodde. Eller rettere sagt, det viste seg at han var utenibysfra, og bare var på besøk til en kompis. Vi hadde ikke nøkkel til soverommet, men hadde altså fellesområdet for oss selv. Mens vi satt å ventet på at han andre fyren skulle komme og låse oss inn, foreslo han at vi rett og slett kunne begynne på sofaen. Med min manglende kritiske sans var jeg ikke vanskelig å overtale, så det var på med kondomet og bare å sette igang. Døren gikk selvsagt opp mens jeg stod på alle fire med hodet ned og rompa i været og han fyren i full gang bak meg. Personen ble lettere sjokkert, unnskyldte seg og gikk inn på soverommet, mens vi gjorde oss ferdige. Jeg var rimelig skamfull, men gikk inn på rommet etterpå. Og det viste seg at kompisen hans var en i klassen som jeg også gikk på kollokviegruppe med. Han lot oss ligge i sengen siden vi var to, og alt jeg kunne si var at "jeg gjør vanligvis ikke slik." På morgenkvisten ble han fyren kåt igjen, og jeg lot ham ta en runde til mens jeg forsøkte å være diskret ved å ligge på siden inn mot veggen. Men han kompisen hans merket det likevel, unnskyldte seg, og gikk ut for å la oss være ifred. Det var sinnsykt pinlig å se ham igjen på skolen etterpå. Fikk en del rare blikk, for å si det sånn, og utsagnet "Du ser ut som ei snill jente, men jeg vet bedre." Huff. Denne historien gjør meg bare enda mer glad for at jeg ikke har ons.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #59 Skrevet 28. februar 2009 jeg var på fest hos en vennininne for en del år siden. jeg drakk en god del sprit, blanda med brus/juice (men på slutten ble det et glass sprit og en dråpe blandevann..heh). klarte iallfall å spy i senga til venninna mi. og hun fant ut at det var en god ide å dusje meg. fant ut etterpå at kompisen til venninna mi hadde dusjet meg og jeg var kliss naken.. senere la de meg i en seng, men jeg våknet senere på kvelden, fortsatt passe dritings, og presterte å sitte å skreve uten undertøy, med kun min venninnes nattkjole på meg.. oh yes! har også prestert å falt ned ei trapp slik at jeg har gått med det blåøyet i flere uker etterpå. fikk sjokk da jeg så meg i speilet for husker ikke en dritt.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #60 Skrevet 28. februar 2009 Hoho, nå kom jeg på et par historier til. De slår ikke de beste her, men: Ei venninne og jeg var på et ganske rånete vorspiel hos noen kollegaer eller stdievenninner av henne, hvor det ble servert punsj basert på hjemmebrent. Jeg drakk ikke så voldsomt mye, men venninna mi og jeg i kombinasjon ble nok ganske uten hemninger. Ut på byen, hvor vi sparket av oss skoene og danset til vi falt oppå livemusikerne (som tok det veldig pent). Etter en stund danset vi oppå flere av bordene, balansen ble holdt ved å støtte oss på andre og ukjente gjesters hode og skuldre... Vi ble faktisk ikke kastet ut, men ble flere ganger oppfordret til å gå ned av bordene. Jeg pleier ikke å gjøre sånt, selv om jeg hadde en periode med borddansing - men det var i sammenhenger hvor det var mer akseptert og naturlig. Den gangen jeg drakk meg fullest klarte jeg å tylle i meg en 0,5 l flaske sprit på vorspiel, og husker egentlig bare den første timen. De andre fikk stablet meg inn på utestedet (dette var nokså landlig beliggende ), men jeg husker absolutt ingenting og mistenker at jeg må ha sovet på do da doen er det eneste jeg har et vagt minne fra og vennene mine ikke hadde sett noe til meg mesteparten av kvelden. På vei hjem i maxitaxi lysnet det for meg og jeg maste om at vi måtte dra ut, at jeg måtte finne spriten min (som jeg selvsagt ikke husket at jeg hadde drukket mer enn et par drinker av) osv. Har heldigvis aldri drukket meg så sansesløs i ettertid...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå