Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #21 Skrevet 26. februar 2009 Enig, men tror ikke navnet på tråden var så seriøst ment. De fleste her er vel klare over at de har skyld i alle tabbene sine selv. Likevel litt gøy å dele historiene sine, og mange av de er jo ganske så uskyldige.
Olive Skrevet 26. februar 2009 #22 Skrevet 26. februar 2009 En kveld mens jeg fortsatt bodde på min lille hjemplass drakk jeg mye mer enn jeg pleier, og på vei hjem fra byen syns jeg det var lurt å stikke innom den lokale bensinstasjonen. Der sto en kar fra nabobygda iført cowboyhatt, noe jeg syns var uhorvelig harry og gøy. Han lurte på om jeg ville danse swing. Selvsagt ville jeg det Endte med at han slengte meg rundt inne på den overfylte bensinstasjonen, helt til jeg falt over et digert sjokoladestativ som selvsagt velta.... Det var sikkert 20 mennesker inne på stasjonen, og han i kassa kjenner faren min. Kassemannen roper da ut: "Mitt fulle navn", nå syns jeg du skal gå hjem med en eneste gang!!!!! En annen gang ble jeg kasta ut fra ut utested fordi jeg prøvde å snike meg ut! Var så drita at jeg ikke fant utgangen, bestemte meg da for å klatre ut av vinduet på toalettet. Noe vekterene ikke satte spesielt stor pris på ettersom dette utløste alarmen...
Gjest ** Skrevet 26. februar 2009 #23 Skrevet 26. februar 2009 Mye morsomt her ja Jeg blir veldig kleptoman i fylla på veldig rare ting. Ølkorker og ligthere er jeg veldig flink til å ta. Var en morgen hvor jeg våkna med dundrene hodepine, 43 ølkorker og 11 ligthere under puta. Aner ikke hvordan de havnet der. Husker litt godt da jeg og kjæresten drakk på stranda med noen venner på st.hans i fjord. Kom to politibetjenter og sa at vi skulle helle ut ølen ettersom det var forholdsvis tidlig og det kunne komme barn der vi satt ( satt ganske skjerma ). Full som jeg var helte jeg ut ølen, på den ene politimannens sko. På en eller annen merkelig måte fikk kjæresten min prata de ut av å "gjøre noe med det". Hyggelige var de! Og en ting jeg fortsatt ikke vet, er for et par år siden så drakk jeg hos en kompiss. Han blei litt for frampå, og jeg husker at jeg min daværende kjæreste og ville til han. Etter det husker jeg ikke noe før jeg våkna hos han dagen etterpå uten at verken han eller jeg veit hvordan jeg kom meg dit. Hadde bare plutselig vært på døra hans. Det som egentlig var, var at fra kompissen min til typen min var det tre kvarters kjøring med bil, og jeg hadde NULL kroner på meg. Hadde ikke ringt de jeg kjente med lappen heller.. Lurer fortsatt på hvordan jeg kom meg dit
Ethereal Skrevet 26. februar 2009 #24 Skrevet 26. februar 2009 - Jeg klarte å spy i bilen til faren min en gang jeg var 16 år. Klokka var vel ca 23, og jeg hadde tylla i meg både det ene og det andre. Spydde først på do til h*n jeg var hos, før jeg fikk rulla meg inn i bilen til faren min, og kasta opp etter ca en halv kilometer.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #25 Skrevet 26. februar 2009 Pet: Hahahahahahaha! Jeg har ikke ledd så godt på lenge. Utrolig bra!
Fortunatus Skrevet 26. februar 2009 #26 Skrevet 26. februar 2009 hmm.. ja, har vel gjort en del. - Spurt kameraten til kjæresten om jeg var pulbar.... - En gang på dansegulvet havnet jeg i en slik en hip-hopring.. Og jeg kan jo ikke DANSE noenting hip-hop, så da tenkte jeg det var veldig fint å bare danse litt småslutty.. Herregud, blir flau av å tenke tilbake på det.. - Jeg og en kamerat "stjal" ei nesten tom kanne med øl, de som satt der før oss hadde vel dratt, og der satt vi på utestedet og drakk rett av kannen for vi hadde ikke glass.. - Har også klart å blitt kastet ut to ganger.. Ene gangen fordi jeg tok et shotglass fra baren og stakk nedi BH-en....
Gjest Gjest_Frøken90_* Skrevet 26. februar 2009 #27 Skrevet 26. februar 2009 2 uker etter at jeg hadde blitt dumpet av en gutt jeg holdt på med i sommer var jeg på byen. Jeg hadde drukket altfor mye, og fikk plutselig øye på han som satt rundt et bord. Han satt nesten helt innerst, noe som gjorde at jeg la meg så lang jeg var over alle vennene hans (som aldri hadde hørt om meg en gang..), for å nå bort til han. Mens jeg lå der, i fanget til alle folka som bare så rart på meg, gråt jeg til han og sa at jeg savnet han og snakket bare masse piss. Noen venner klarte å dra meg bort, men etter en drink var jeg tilbake igjen, for å snakke skikkelig med han.. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle se denne gutten igjen, i hvertfall ikke bare 2 uker etter, mens jeg fortsatt savnet han veldig. Jeg har selvfølgelig ikke møtt eller sett han siden, heldigvis! 1
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #28 Skrevet 26. februar 2009 trådstarter her: hahaha!!! dette var mye bedre enn forventet. har nettopp gjort noe jeg trodde tok kaka av alle fylleflauser, men nå føler jeg meg plutselig skikkelig heldig! tusen takk:D takk for alle morsomme innlegg, sitter å skrattler!
Gjest Gjest_frøken90_* Skrevet 26. februar 2009 #29 Skrevet 26. februar 2009 2 uker etter at jeg hadde blitt dumpet av en gutt jeg holdt på med i sommer var jeg på byen. Jeg hadde drukket altfor mye, og fikk plutselig øye på han som satt rundt et bord. Han satt nesten helt innerst, noe som gjorde at jeg la meg så lang jeg var over alle vennene hans (som aldri hadde hørt om meg en gang..), for å nå bort til han. Mens jeg lå der, i fanget til alle folka som bare så rart på meg, gråt jeg til han og sa at jeg savnet han og snakket bare masse piss. Noen venner klarte å dra meg bort, men etter en drink var jeg tilbake igjen, for å snakke skikkelig med han.. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle se denne gutten igjen, i hvertfall ikke bare 2 uker etter, mens jeg fortsatt savnet han veldig. Jeg har selvfølgelig ikke møtt eller sett han siden, heldigvis! * glemte å si at jeg også har spydd på bussen, mens naboen (som er far til venninnene til mine to søstre) satt rett ved siden av. Er fortsatt flau når jeg ser han.. * jeg har blitt kastet ut fra utested og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har vært litt for intim med gutter på dansegulvet.. huff! Mye bra her forresten :gjeiper:
DitaVonTeese Skrevet 26. februar 2009 #30 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hehe morsom tråd Endret 18. mars 2010 av DitaVonTeese
Pingting Skrevet 26. februar 2009 #31 Skrevet 26. februar 2009 trådstarter her: hahaha!!! dette var mye bedre enn forventet. har nettopp gjort noe jeg trodde tok kaka av alle fylleflauser, men nå føler jeg meg plutselig skikkelig heldig! tusen takk:D takk for alle morsomme innlegg, sitter å skrattler! Hei hei hei, du må ikke tro du kommer unna! Del det, takk!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. februar 2009 #32 Skrevet 26. februar 2009 Hei hei hei, du må ikke tro du kommer unna! Del det, takk! OK, regnet med at jeg måtte spytte ut! jeg hadde fest hjemme hos meg selv, med noen venner av meg. der klarte jeg å fortelle at jeg var forelsket i samtlige av gjestene, og spurte også en god venn av meg om vi ikke kunne bare ligge sammen rett og slett! og hvis ikke han ville kunne han bare stikke!! wohoooo! KLEINT! så også på mobilen ved en tilfeldighet flere dager etterpå, at jeg hadde ringt og sendt meldinger til mange av vennene mine, som nattameldinger og masse annet jeg virkelig aldri kan huske å ha gjort i det hele tatt! skummelt at man kan bli en helt annen person i fylla, det var så helt ulikt meg at det er lenge til jeg rører alkohol igjen. og jeg må også prøve å overbevise 2-3 stykker at jeg ikke har følelser for dem, selv om dette sikkert bare gjør vondt værre å prøve å benekte dette. Men kan man gjøre noe annet enn å le av det? 1
Gjest LanaLane Skrevet 26. februar 2009 #33 Skrevet 26. februar 2009 Jeg trodde jeg hadde noen morsomme historier, men mista motet da jeg leste igjennom tråden...
Gjest hehe Skrevet 26. februar 2009 #34 Skrevet 26. februar 2009 Haha, er så masse bra her! Kan fortelle om min nylige, og kanskje største? Vi er på julebord på et hotell med jobben. Jeg om min ene kvinnelige kollega har bestemt oss for at vi skulle drikke 2 av guttene under bordet(som det så fint heter;)). Vel, jeg husker ikke hva som skjedde, men det omvendte skjedde. Det var vi som ble drukket hardt under bordet. Folk sier at på et punkt så hadde jeg 3 forskjellige drinker, med tre forskjellige sugerør i munnen SAMTIDIG. Hvertfall. SÅ må jeg på do. Klokka kan sikkert være rundt to på natten. Vet ikker mer før jeg våkner kl 6! på morningen. Der reiser jeg meg opp, har ikke jakke, ikke veska ingenting. Det er fuckings freezin' ute og har ikke mobiltelefonen en gang. Så jeg må tusle bort til resepsjonen for å spørre om å låne telefonen. Ringte samboer, som holdt på å flire seg ihjel, sånn at han kunne komme å hente meg. Det verste er at det er mange som vet om denne historien, så heia alle dere som leser dette å kjenner det igjen !
Gjest Dødsbra Skrevet 26. februar 2009 #35 Skrevet 26. februar 2009 Haha, er så masse bra her! Kan fortelle om min nylige, og kanskje største? Vi er på julebord på et hotell med jobben. Jeg om min ene kvinnelige kollega har bestemt oss for at vi skulle drikke 2 av guttene under bordet(som det så fint heter;)). Vel, jeg husker ikke hva som skjedde, men det omvendte skjedde. Det var vi som ble drukket hardt under bordet. Folk sier at på et punkt så hadde jeg 3 forskjellige drinker, med tre forskjellige sugerør i munnen SAMTIDIG. Hvertfall. SÅ må jeg på do. Klokka kan sikkert være rundt to på natten. Vet ikker mer før jeg våkner kl 6! på morningen. Der reiser jeg meg opp, har ikke jakke, ikke veska ingenting. Det er fuckings freezin' ute og har ikke mobiltelefonen en gang. Så jeg må tusle bort til resepsjonen for å spørre om å låne telefonen. Ringte samboer, som holdt på å flire seg ihjel, sånn at han kunne komme å hente meg. Det verste er at det er mange som vet om denne historien, så heia alle dere som leser dette å kjenner det igjen ! Hehe.. du er ikke den eneste som har sovnet på en rar plass *sovnet en gang opp i skittentøyskurven på badet i kollektivet der jeg bodde før. Ene kameraten kommer inn om morgenen og finner meg helt naken, stapper opp i kurven... *sovnet og en gang på en uteplass i Tyrkia av alle plasser. Jeg og venninnen på samme do. Vi våknet vel i 8-tiden på morgenen og fikk en taxisjåfør til å kjøre oss hjem for aaaaltfor lite penger. Snille mannen: *En gang pisset jeg midt i byen. Måtte såååå på do, klarte ikke holde meg, så hoppet inn i et svært buskas å pisset! (det skal sies at det jeg trodde var et stort buskas er kun et par greiner som stikker opp av bakken, det så jeg i ettertid) *Har og nasket i fylla. Har kommet hjem med en hatt, en sommerjakke, et skjerf osv. Og alt dette for at jeg tror det er mitt? Men ender jo bare opp med dobbelt av det jeg faktisk har på meg. *Har t.o.m. og vært på shell og hentet en sukkertøyekse i fylla. Våknet opp å så den på nattbordet. Stakk innom der senere på søndagen, forklarte hvor full jeg hadde vært, å betalte for den. (prøver å gjøre opp for meg på det jeg husker) Men slutter jeg å drikke???
Teriyaki Skrevet 26. februar 2009 #36 Skrevet 26. februar 2009 Tjaa..Vet ikke om de er så morsomme, da men.. Første gang jeg drakk, ble jeg så ufattelig full at det er skammelig. Jeg trodde jeg var forelsket i en gutt (noe jeg i ettertid har funnet ut at jeg ikke var), og maste og hylte om han hele tiden. "han er så fin", "så sexy" osv. I tillegg presterte jeg å legge hånden på låret til en fyr jeg aldri hadde sett før og si "du er pen, men ikke like pen som *****" I russetiden for et år siden, ble det litt for mye natt til første mai. Jeg traff ei tidligere veninne, som var en del på isfront med ei annen veninne jeg har. Dermed ringte jeg denne andre veninnen, og bablet i vei om at de måtte bli venner. Jeg ringte kjæresten min minst fire ganger i løpet av to timer for å spørre om når han kom til byen. Jeg husker ikke hvordan jeg kom meg hjem. Jeg gikk naken ut på balkongen i 7. etasje midt i sentrum og spydde. Husker kun sistnevnte, resten kan jeg ikke forstå at har skjedd. Men jeg var helt borte, var som om jeg hadde en stor boble på hodet, og alt andre sa på slutten, var fjernt og uforståelig. Ellers har jeg ikke så mange flaue. Har stort sett lært meg mine begrensninger, og er som regel relativt full, men skikkelig godfull uten at jeg gjør noe spesielt dumt. Grunn til at jeg aldri har fylleangst.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 26. februar 2009 #37 Skrevet 26. februar 2009 Møtte opp på skolen dritings en gang. Husker ikke hvordan jeg kom meg dit, men antar at jeg gikk. Husker fint lite av det der, uten om en noe skummel tur ned en laaaang trapp...et under at jeg ikke datt der. Møtte forøvrig en god del elever og lærere...
Møffi Skrevet 26. februar 2009 #38 Skrevet 26. februar 2009 Huff, jeg er dritdålig på å danse, men skal allikevel gjøre dette hver gang da... Og ikke bare litt gynging - neida skikkelig slutty mvt-stil med rumpevrikk og pupperisting :gjeiper: Finnes et par utrolig flaue videoer av meg...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #39 Skrevet 26. februar 2009 Mye morsomt her Jeg tror jeg har fortrengt noen tidlige fyllehistorier, men noen kommer jeg på: Var på en studentfest m/lærere og var ganske betatt av en av medstudentene (som jeg hadde hatt en greie med). Flørtet litt og lengtet etter mer oppmerksomhet mens jeg klaget min nød i detalj til hovedlærern min (som heldigvis også var full og ga meg litt peptalk). Da lengtende blikk ikke fungerte fant jeg ut at jeg skulle slå til på klinetilbudet til en ung gjestelærer jeg hadde pratet med noen timer (?) på nachspiel. Men jeg fant ikke nøklene mine! Likevel fant vi ut at det var en god ide å dra hjem til meg (han var jo på besøk hos noen), så vi tok taxi og satt utenfor hybelen til det kom en vekter og låste opp (det kostet visst endel). Jaja, så klina vi da, og det var egentlig ikke spesielt vellykket, men greit nok. Dagen etter demret det for meg at han bodde hos han jeg var forelska i, for de kjente hverandre fra før. Mange grunner til at dét ikke ble noe mer Nøklene dukket opp noen uker seinere i en taklampe der nachspielet var. Var ute med ei venninne da vi studerte og løp (!) forbi der man betalte på utestedet. De ropte etter oss, men av en eller annen grunn kom de ikke etter. Vel ute husker jeg ikke helt hva som skjedde annet enn at jeg mistenker at vi kverulerte litt med noen bekjente. På hjemvei (nesten hjemme, i følge de vi møtte) fant vi ut at vi skulle dra på nachspiel til noen vi kjente, men visste ikke helt hvor det var - heldigvis fikk vi veianvisning. Da vi var i nærheten (...) hørte vi musikk og gikk etter lyden. Overbevist om at vi hadde truffet blink slo vi oss ned og begynte å kaste potetgull på folk som gikk forbi på gata/var på vei inn utenfor. Etter en stund slo det oss at hun som hadde festen ikke var der, men vi konkluderte med at hun antagelig hadde lagt oss. Vi lurte også fælt på hvorfor det var så mange der vi ikke kjente, og hvorfor ingen hadde kledd seg ut, da det skulle være en temafest. Vi spurte og grov om dette, men fikk egentlig ikke noe godt svar. Til slutt ble vi kastet ut. Dagen etter fant vi ut at vi selvsagt hadde vært på feil fest. Samme venninne gjorde alltid morsomme ting i fylla. Vet ikke om hun stjal fra bensinstasjoner og sånt eller om hun kjøpte; men hun kom alltid hjem med store mengder sjokolade, smågodt og mer underlige ting. Det mest unyttige var kanskje sånne melketraller fra Tine, som de har inne i butikkene.
Pingting Skrevet 26. februar 2009 #40 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg kom på at jeg bare MÅ dele en historie til. Ikke meg denne gangen, men ei venninne av meg. Vi var en liten gjeng på nachspiel hos noen bekjente. Hun var mer enn full, og ikke direkte tilregnelig. Men vi pratet (les: snøvlet) og hadde det såååå hyggelig. Etterhvert hadde hun beveget seg fra å sitte pent i sofaen, til halvveis oppå en fyr. Jeg snakket videre, helt til jeg ble avbrutt av et sint "PINGTING!!! Slutt å snakke hele jævla tiden! Ser du ikke jeg prøver å sjekke opp han her? Han er faen ikke mye å se på, men det er siste sjansen jeg har til å få napp i kveld!" ...det ble ikke noe på henne... Endret 26. februar 2009 av Pingting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå