Gjest moroklump Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Har noen en pinlig historie de vil dele med oss andre?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 jeg spydde en gang på sjefen min på julebord! tror den tar kaka ass!! unngikk en del øyenkontakt de neste månedene...
Gjest Gjest_tutta_* Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Kasta ut fra utested(vakten måtte bære meg ut), sovnet på en benk, bært hjem, spydde mitt i sentrum med skikkelig høye spylyder, de som fikk meg hjem ringte samboer å sa at han måtte komma for de torde ikke å la meg væra alene. Våknet neste dag husket ingenting. Det flauste var jo at plassen jeg var på var full av kjennsfolk dreit meg jo totalt ut. Men til mitt forsvar så er det eneste gangen jeg har hatt balckout og jeg var 18 år 1
Gjest Gjest_mann23_* Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Våknet opp hos ei ganske overvektig jente, to ganger. Har utrolig dårlig samvittighet, da hun ble ganske forelsket i meg. På morgenen når jeg var edru igjen så kunne jeg ikke bare stikke av følte jeg. Hun spurte meg om det var fordi hun var feit jeg ikke ville være sammen med henne. "Neei, er ikke det. Jeg bare føler ikke noe" sa jeg og gikk hjem. Aldri følt meg så drittsekk noen gang.
LitaPia Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Har plenty; - Jeg og ei veninne hadde stasa oss opp etter noter og følte oss SÅÅÅ snasne (var single begge to og skulle ut på byen å sjekke mannfolk trodde vi). Endte med at begge ble usjarmerende dritings! Da vi skulle gå ned en trapp utenfor et utested i de høye hælene og miniskjørtene klarte begge å gå på snørra ned trappa. Vi fikk oppmerksomhet fra mannfolk ja, men latter var kanskje ikke helt den ønskede reaksjonen... - Jeg våkna opp med en sånn diplom-is figur i senga etter ei hard natt. - Satt i hagen til naboen (!) og spydde en kveld, i minikjole, mens naboene sto i vinduet og så på... at dem så på fikk jeg ikke vite før noen dager senere... Har endel andre også..men de håper jeg forblir i glemmeboka! 1
Gjest Kavring Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 - Jeg våkna opp med en sånn diplom-is figur i senga etter ei hard natt. Skulle vært flue på veggen da når du våkna! Den prøvde seg antageligvis ikke på noe snusk den da
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Huff ja. Den verste tror jeg må være da jeg var 18. Var på fest og ble så stupfull ettervært at jeg stod på bordet og strippet helt naken, forran alle og gikk rundt der naken til ei vennine fikk meg bort og fikk på meg klærne og fulgte meg hjem. Husker ikke noe av det, men det ble jo filmet så har fått bekrefelse. Noe av det flaueste jeg har gjort tror jeg. Tok faktisk flere år før jeg tørte å drikke igjen. Men skjedde for ca 6 år siden så er ikke noe jeg gidder å tenke på til vanlig, og bor i en annen del av landet nå også der ingen kjenner meg.
Pingting Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 - Jeg våkna opp med en sånn diplom-is figur i senga etter ei hard natt. Å herreminhatt, nå lo jeg godt! Blir litt klepto i fylla jeg og, stort sett på den type ting (ville f.eks. ikke stjålet noe "ordentlig"). Det har blitt endel reklameplakater, skilt, smågodt og duppedingser generelt. Bensinstasjonhandling er jo alltid gøy... Våknet opp til en ansamling av vaniljesaus, baconost og King Kong på DVD en gang. Tanken var sikkert veldig logisk der og da. Eller den gangen jeg satt meg fast i et gjerde da jeg fant ut at epleslang var en god ide. Hoppet over gjerdet, satt meg først fast i det helv*** buskaset de hadde, så på vei ut satt genseren seg skikkelig fast. Resultatet ble en hageeier som fant en gråtende, stupfull student halvveis oppå gjerdet som prøvdeå unnskylde seg med at hun hadde så dårlig råd og var sulten... ' Spydde i noen andres lugar på Kiel-ferga. Det var bare SLEMT!
Caramela Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 * Våkna en gang at noe trampa oppå meg og dytta meg på nesa. Jess, jeg hadde dratt med meg en katt hjem! * Tok taxi hjem fra festen, nokså normalt. Bortsett fra at denne gangen var festen i nabohuset. * For flere år siden hadde jeg fått sommerjobb der min far jobbet, før jeg i det hele tatt hadde begynt i jobben fikk jeg bli med på deres årlige sommerfest. Gjett hvem som ble så full på all gratis alkohol at pappa hadde dratt hjem fordi han var flau... * Våkna en vinternatt hos en kar jeg hadde flørta med, dagen etter, i partyklær, pulesveis og sminka gnidd ut over trynet, skulle jeg gå hjem. Det viste seg at jeg måtte gå lysløpya, lysløypa som var full av barnefamilier, trente skifolk og ja, you name it! Uff.. har så mange, tror jeg bare slutter her 1
Blåbæret Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Jeg og min utkårede skulle en tur på byen. Jeg bestemte meg for et skjørt uten undertøy for å overaske ham senere på kvelden. Desverre endte ikke kvelden helt som planlagt. Jeg ble stupfull, tryna og fikk skjørtet over hodet midt i tjukkest sentrum. Det er noe jeg IKKE har gjort igjen! Blir enda påminnet om episoden Jeg har også kastet opp på bussen en gang. Jeg prøvde å komm meg av, men bussen nektet å stoppe før neste holdeplass. Så da ble det en fin dam på bussen. Jeg hoppet av å neste holdeplass og tok heller neste buss videre. Stakkars folka på bussen Jeg har nokk flere tabber, men kommer ikke på noen. De verste har nokk blitt fortrengt. Huff... Jeg må si at jeg er glad for at jeg ikke drikker meg så full lenger!
Gjest Indo Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Jiizes..Har så mange at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne...hmmm Kan jo nevne engang i beste fjortisfyll hvor det var kjempepopulært med bla hvite klær. Skulle på fest hos en av de kule guttene i 9ende klasse. Jeg selv gikk i åttende. Endte opp med at jeg og ei venninne først lå i midtgangen på den stappfulle bussen og spydde, grein og hele bøtteballetten. Ut av bussen, og begynte å rulle frem og tilbake på bilveien(?). Min daværende kjæreste var naturlignok ikke blid, og begynte å bære meg opp den veldig bratte bakken vi måtte opp for å komme frem til festen. Min venninne fikk "haik" av en ukjent 10endeklasse gutt. Før vi kom oss inn på festen hadde våre hvite klær blitt både brune og grønne, og håret var fullt av kvister. Vel inne på festen knuste vi visst mange glass og dreit oss enda mer ut før vi ble hevet på ræva ut døra! På vei hjem til venninna mi hvor jeg skulle overnatte, fant vi ut at vi måtte sminke oss litt mer slik at vi ikke ble busta. Måtte jo se normale ut må vite=)Stoppa under ei gatelykt og smurte oss inn med oransjefarget pudder type Nille, og sort kajal. Resultatet ble jo ikke uventet noe merkelig og ganske så stygt (vi tok bilde,hahaha). Busta? neeei faktisk ikke, men våkna med verdens verste fylleangst Har ganske mange historier, men vil bare glemme de=) hehe
Gjest Pet Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Var ute for å bearbeide en kjærlighetssorg og syntes det var smart å drikke masse sprit. Kom bort i fra venninnene mine ganske tidlig for da jeg på vei fra do klarte å gå ut av baren vi var på og fikk god fart bortover gata og gikk inn i baren vegg-i-vegg. Gikk rundt der inne og syntes stedet var veldig ukjent og lette etter jentene og spurte alle som satt der om de hadde sett Hanne og Nina og Gro og Trine. Satt meg ned til slutt, lettere oppgitt, og la smørsida til i baren og fikk endel oppmerksomhet fra en temmelig lite pen mann i baren og sa til ham at han skulle få ligge med meg hvis han fant venninnene mine. Han sto på verre uten hell, men plutselig sto jentene i døra. Vi gikk videre til et annet sted og der blandet jeg meg veldig bort i pianospillingen til entertaineren, prøvde å sette meg på fanget, maste på ønskelåter osv, så da ble jeg kastet ut derfra. Gikk tilbake til det forrige stedet og traff igjen han mindre pene og ba ham om å bli med å spandere en kebab på meg. Vi gikk ut og etter oss kom hele kameratgjengen hans. De heiste meg opp i ei flaggstang (bare litt over bakken) og der hang jeg når naboen til foreldrene mine kom forbi. Foreldrene mine var i syden, så bestemor ble oppringt og bedt om å komme å få meg hjem. Hun kom på sparkstøttingen og fikk problemer med å fire meg ned fordi hun ikke fikk opp knuten på tauet pga leddgikt. Da kom en annen nabo som var ute og luftet bikkja forbi og han smurte inn tauet med noe sjokolade han hadde i lomma og fikk bikkja til å gnage på det såpass at tauet røyk. De fikk meg over på sparkstøttingen og bandt meg fast på den med resten av tauet så jeg ikke skulle falle av. Så sparket bestemor hjemover og fikk meg i hus og i seng. Etter noen timer våknet jeg (fortsatt full) og klarte og rote meg ut i stallen og red tilbake til sentrum i nattkjolen til bestemor. Der ble jeg tatt hånd om av han entertaineren jeg hadde mast sånn på tidligere, og i dag er vi lykkelig gift og har fire barn!
Morea Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Jo da. Har en del. Her er et lite utdrag. Husker engang jeg hadde drukket litt mer sprit enn vanlig. Særlig siden jeg ikke drikker sprit. Kjente den følelsen hvor man har fått for mye og bestemte meg for å gå hjem. Ikke noe drosje her nei. Så subber meg gjennom Spikersuppa og videre gjennom Slottsparken mot Majorstua. Kommer på hjørnet av Inkognitogata og Majorstuveien (tror jeg) der det er en diger, tykk hekk på hjørnet. Der tar jeg en 180 grader og faller faktisk halveis gjennom den tykke hekken. Bare støvlettene som stakk ut, og resten av meg på ryggen i hekken. Det hadde vært greit hvis det ikke hadde stått en pent kledd mann der og lurte på om det gikk bra. Jeg kravla ut av hekken mens jeg standhaftig påsto at kvinner klarer seg selv (jeg hadde vært på Potta, og kanskje blitt påvirket..??) og kom meg hjem på et vis. Sambo lo seg skakk. Har dansa med sjefen og begge tryna på dansegulvet. Og jeg var full nok til at jeg syntes det var helt ok. Ganske koselig faktisk. HALLO!! Og så var det den gangen, da jeg ikke var helt gammel nok til å drikke, at vi hadde hatt en fest på en strand. Jeg kom hjem, og hadde glemt at min mor og besta satt oppe fremdeles, slik de bruker når besta er på besøk. Så jeg poppet popcorn, som jeg svidde i microen, og satte meg ned i sofaen som om alt var vanlig. I det de går inn på kjøkkenet ramler jeg ut av sofaen, mellom sofaen og bordet, med et digert brak, med bollen med popcorni hendene, men med popcornet på det håndknyttede silketeppet til min mor. Som om ikke det er nok ser jeg en sti av sand ned hele trappa ned til kjelleren der mitt rom var, og at jeg dessuten hadde sand opp til midt på leggen.... De sa aldri noe.
LitaPia Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Kom plutselig på èn ting til *grøss og gru* Det var en varm sommernatt, jeg og ei av veninnene mine var vel 17 da. Kom ikke inn på noen utesteder i Trondheim. Men fant ut at vi alikavel skulle drikke og se om vi kom inn noen steder. Dolla oss opp med lette,korte sommerkjoler. Fulle som noen dupper begge to. Vi kom selvsagt ikke inn noen plass, men vi fikk merkverdig mye oppmerksomhet fra mannfolk hele kvelden..Solte oss i glansen gjorde vi- fjollene. Det viste seg at jeg hadde stappa skjørtekanten oppi stringen så jeg hadde flasha skinka hele kvelden.......!! OOOG, en annen ting! Dette skjedde faktisk ganske nylig da.. Jeg var ute sammen med noen kompiser på et utested. Dokøen der var milelang. Og i mitt sprittyllede sinn fant jeg det for godt å låne rullestolen til en av kompisene mine (han bruker å sette seg opp i stolene ved baren og la rullestolen stå ved siden av). Jeg rulla i go driv mot èn av vaktene og sier at jeg må på do og med min strengeste stemme; har dere ikke handicaptoalett her eller??! Vakta stakkar hjalp meg bort til et handicaptoalett,hvorpå jeg i strålende humør reiser meg opp av stolen og går på doen. Vil tro han ble litt paff stakkar.
Gjest farge Skrevet 26. februar 2009 #15 Skrevet 26. februar 2009 Var ute for å bearbeide en kjærlighetssorg og syntes det var smart å drikke masse sprit. Kom bort i fra venninnene mine ganske tidlig for da jeg på vei fra do klarte å gå ut av baren vi var på og fikk god fart bortover gata og gikk inn i baren vegg-i-vegg. Gikk rundt der inne og syntes stedet var veldig ukjent og lette etter jentene og spurte alle som satt der om de hadde sett Hanne og Nina og Gro og Trine. Satt meg ned til slutt, lettere oppgitt, og la smørsida til i baren og fikk endel oppmerksomhet fra en temmelig lite pen mann i baren og sa til ham at han skulle få ligge med meg hvis han fant venninnene mine. Han sto på verre uten hell, men plutselig sto jentene i døra. Vi gikk videre til et annet sted og der blandet jeg meg veldig bort i pianospillingen til entertaineren, prøvde å sette meg på fanget, maste på ønskelåter osv, så da ble jeg kastet ut derfra. Gikk tilbake til det forrige stedet og traff igjen han mindre pene og ba ham om å bli med å spandere en kebab på meg. Vi gikk ut og etter oss kom hele kameratgjengen hans. De heiste meg opp i ei flaggstang (bare litt over bakken) og der hang jeg når naboen til foreldrene mine kom forbi. Foreldrene mine var i syden, så bestemor ble oppringt og bedt om å komme å få meg hjem. Hun kom på sparkstøttingen og fikk problemer med å fire meg ned fordi hun ikke fikk opp knuten på tauet pga leddgikt. Da kom en annen nabo som var ute og luftet bikkja forbi og han smurte inn tauet med noe sjokolade han hadde i lomma og fikk bikkja til å gnage på det såpass at tauet røyk. De fikk meg over på sparkstøttingen og bandt meg fast på den med resten av tauet så jeg ikke skulle falle av. Så sparket bestemor hjemover og fikk meg i hus og i seng. Etter noen timer våknet jeg (fortsatt full) og klarte og rote meg ut i stallen og red tilbake til sentrum i nattkjolen til bestemor. Der ble jeg tatt hånd om av han entertaineren jeg hadde mast sånn på tidligere, og i dag er vi lykkelig gift og har fire barn! Du heter vel ikke Pippi også??
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2009 #16 Skrevet 26. februar 2009 Eller den gangen jeg satt meg fast i et gjerde da jeg fant ut at epleslang var en god ide. Hoppet over gjerdet, satt meg først fast i det helv*** buskaset de hadde, så på vei ut satt genseren seg skikkelig fast. Resultatet ble en hageeier som fant en gråtende, stupfull student halvveis oppå gjerdet som prøvdeå unnskylde seg med at hun hadde så dårlig råd og var sulten... ' Her vil jeg følge med!
Gjest fragment Skrevet 26. februar 2009 #17 Skrevet 26. februar 2009 - Kastet nesten opp på moren til en kamerat av meg en gang. Vi var hos ham på vorspiel, mens foreldrene var hjemme. Jeg ble altfor full og dårlig (Sambuca...), og fant ut at jeg måtte kaste opp. Det medførte at jeg måtte løpe gjennom halve huset og ned en trapp, og det var altså her jeg møtte moren hans. Jeg klarte å holde mesteparten inne til jeg var trygt plassert foran toalettet. Mesteparten. - Jeg slo av en god prat med den tidligere klasseforstanderen min på den samme festen som overfor. Dette var heldigvis litt tidligere på kvelden, men var såpass skeiv i skøytene at jeg klarte å stille ham samme spørsmålet med sånn ca. tre minutters mellomrom. Allerede der burde jeg vel innsett at jeg burde latt Sambucaen stå uåpnet. - Jeg var på hyttetur med klassen min, og på kvelden satt hele gjengen samlet i badestampen utenfor. Jeg gjorde en eller annen brå bevegelse med armen, og klarte å velte en whiskyflaske som sto plassert på den ene kanten av stampen. Jeg var skråsikker på at denne flasken hadde havnet et stykke nedenfor der stampen sto, noe som førte til at jeg rotet rundt nede i buskene - kun iført bikini - i sikkert ti minutter. Neste dag fant vi flasken rett ved siden av stampen.
Jade Skrevet 26. februar 2009 #18 Skrevet 26. februar 2009 Huff... Glad jeg ikke "husker" flausene mine :D
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #19 Skrevet 26. februar 2009 fylla har skylda er den mest idiotisk unnskyldning av alle idiotiske unnskyldninger
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #20 Skrevet 26. februar 2009 fylla har skylda er den mest idiotisk unnskyldning av alle idiotiske unnskyldninger Enig, men tror ikke navnet på tråden var så seriøst ment. De fleste her er vel klare over at de har skyld i alle tabbene sine selv. Likevel litt gøy å dele historiene sine, og mange av de er jo ganske så usyldige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå