Pearl Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Hei. Mette-Marit har termin den 22/1-04. Må jo selvfølgelig gratulere dem med de lykkelige omstendighetene og håper at hun får et lett svangerskap. Det blir litt moro å se om jeg eller hun føder først da, siden min termin bleir mellom 21-23/1.
Gjest lmari Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Jeg vil også gratulere! Synes det er så stas med alt sånt jeg - uavhengig av monarkidebatten! Det er alltid hyggelig når noen skal ha barn sammen - dette blir gøy!
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 Er Mette Marit gravid :o Hvor var jeg da dette ble kjent da..... :-?
Kipa Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 jeg vil også gratulere og synes det var så bra. da blir det kanskje like mye, om ikke enda mer fokus på svangerskap, babyer- klær etc... som det var før Maud Angelica kom. Og det er jo bare bra for oss! :D Tenkte jeg skulle spørre om hun ville være i barselgrp med meg...
Gjest Charmie (ikke innlogget) Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Kjempehyggelig for dem!!! Så får vi se om vi treffes i gangene på Riksen - jeg får termin rundt den 26. Kanskje mannen min og Haakon kommer til å vake nervøse rundt sammen... "Dessverre" tror jeg at jeg sogner til Ullevål - skal i alle fall dit på ultralyd - kanskje like greit - svigerinna mi lurte på om jeg må føde på et bøttekott nå...
rosen Skrevet 5. juli 2003 #7 Skrevet 5. juli 2003 Ja nå er mette marit altså "endelig" gravid på ordentlig. Etter hysteriet med märta og ari blir vel ikke dette noe mindre Blir vel fulgt med helikoper nå da... Vel , gratulerer til de da. Det blir nok morsomt å følge med.
Iset Skrevet 5. juli 2003 #8 Skrevet 5. juli 2003 så koselig:) og hun har termin på DAGEN 2 mndr etter meg:) klem Iset 20+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå