Gå til innhold

Jeg har et lite problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det at jeg tror jeg er så kul. Jeg føler meg så kul hele tiden. Før er det bare noe jeg har trodd å følt, men nå har jeg lagt om stilen. Jeg går med ei svart litt stilig jakke og bukser, solbriller og en røyk i munnen. Jeg røyker jo ikke, så røyken er ikke tent.

Jeg føler meg så kul da, og nå begynner jeg jo nesten å tro det mer og mer så oppførselen blir litt anerledes.

Har lagt merke til at folk ser rart på meg. Men jeg klarer ikke å slutte med dette.

Har fått komentarer og føler selv at det kanskje går litt for langt, for jeg prøver å opptre kult hele tiden, snakke på en annen måte og går helt anderledes også, så har jeg fått vondt i ryggen nå.

Men er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Er bare sånn når jeg ute, hjemme alene er jeg helt vanlig, men så fort jeg kommer ut så skifter jeg helt om, akkurat som jeg ble en annen person.

Er litt redd for hva dette kan gjøre med meg hvis jeg fortsetter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...? (link)

Har nok ikke noen råd, egentlig. Terapi?

Alder?

Endret av Wind
Skrevet
Det er det at jeg tror jeg er så kul. Jeg føler meg så kul hele tiden. Før er det bare noe jeg har trodd å følt, men nå har jeg lagt om stilen. Jeg går med ei svart litt stilig jakke og bukser, solbriller og en røyk i munnen. Jeg røyker jo ikke, så røyken er ikke tent.

Jeg føler meg så kul da, og nå begynner jeg jo nesten å tro det mer og mer så oppførselen blir litt anerledes.

Har lagt merke til at folk ser rart på meg. Men jeg klarer ikke å slutte med dette.

Har fått komentarer og føler selv at det kanskje går litt for langt, for jeg prøver å opptre kult hele tiden, snakke på en annen måte og går helt anderledes også, så har jeg fått vondt i ryggen nå.

Men er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Er bare sånn når jeg ute, hjemme alene er jeg helt vanlig, men så fort jeg kommer ut så skifter jeg helt om, akkurat som jeg ble en annen person.

Er litt redd for hva dette kan gjøre med meg hvis jeg fortsetter.

Det er vel de som tror de er kul hele tiden, som ikke er det. Har noen sagt at du er kul hele tiden?

bunner i usikkehet og liten selvtillitt? kompenserer du ve å ikke være eg selv, i håp om at de liker deg bedre?

En sånn måte å være på virker slitsomt for andre.

prøv å møte folk, vær deg selv, lytt til andre, ta innover deg hva andre sier.

Sett deg ned å lytt til andre.

regner med du er ung, håper du kan trene og vokse det av deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...