Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg var hos frisøren idag for å ta ettervekst og stusse.. Jeg sa klart ifra om at jeg sparer og ville derfor bare at hun skulle ta litt.. Så spør hun meg om jeg syns det ofte er litt for tykt, og om jeg kanskje vil få det tynnet ut litt. Og jeg svarer henne at det er heller det motsatte, og at jeg liker det tykt. Tror du ikke dama likevel tynner det ut og skamklipper meg da?? Greit nok så klippet hun det mye kortere enn jeg ville, det gjør alltid friørene uansett... Men hvorfor i alle dager tynnet hun det ut når jeg sa klart ifra om at jeg ikke ville det?? Åh, jeg er såå sinna.. Så går man til dyre frisørsalonger får å få det ordentlig, og så ender man med å se så jævlig ut at til og med kjærsten som aldri ser noe særlig forskjell uansett også sier at det ser jævlig ut. Jeg vurderer å gå ned imorgen.. men er jo ikke akkurat som at hun kan få rettet det opp når det allerede er klippet av..Hva gjør jeg da? kan jeg kreve pengene tilbake i hvertfall? Ganske spesielt å måtte betale 2000kr for å se jævlig ut.. hjelp meg..
En som vet Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Det er aldri noe gøy å måtte klage, jeg selv synes sånt er helt forferdelig, men om du tørr så ville jeg helt klart gått ned og pratet med dem i morra! Særlig når prisen er såpass drøy! Det må jo gå under forbrukerkjøpsloven vel?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Ja ikke sant.. jeg syns også det er ille. Og uansett hvor sint jeg er på vei bort, ender det som regel opp med at jeg sier noe sånt som "syns kanskje ikke det ble helt som jeg tenkte litt liksom" og glemmer hele den reglen jeg hadde tenkt til å si.. hehe.. Nei uff, jeg får ta mot til meg og gå ned imorgen.. De kan jo ikke annet enn å være enig i at det ikke ser bra ut? Men gjelder de samme lovene om tjenester, som kjøp av varer altså?
stella K Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 vet ikke helt om du får tilbake penger.. men jeg vet ihvertfall at hvis du hadde sagt det der og da , så hadde du trolig sluppet å betalt... uansett burde du si ifra til dem! jeg har opplevd det samme to ganger. første gangen turde jeg ikke gå tilbake... men andre gang gjorde jeg det, og satan så deilig det var frisøren hadde da ikke skylt ut fargen ordentlig slik at jeg fikk eksem. medisiner som jeg måtte bruke på dette, betalte de... men ikke det andre (farging)... men det deiligste var bare å si det rett i tryne deres gjør det, det vil føls mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå