Gå til innhold

Trenger et spark i baken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Hei :goodbye:

Jeg er sammen med en herlig mann, med god hjerte, omtenksom, trofast og har evnen til å ta til seg kritikk.

Problemet er bare at vi er så ulike på mange områder. Jeg savner veldig å finne på noe med han kun meg og han, der vi går på kino, kafe, reiser på fjellet og går på ski, turer med niste osv. Når vi finner på noe er det enten tv eller at vi reiser inn til min far som har hatt det litt tøft og trenger støtte.

Et annet problem er det seksuelle. Vi har sex 1-2 ganger på en to ukersperiode.(det er jeg som er ts i "stemmer myten..." tråden for dere som har lest den). Men etter det har gått dårlig i et år føler jeg at det ikke kommer til å bli bedre. At jeg bør gjøre det slutt :trist: Men jeg klarer ikke å gjøre det, jeg vil ikke å begynner å gråte bare med tanken. Noe som forklarer hvorfor jeg gråter hele dagen ettersom det er kun det jeg tenker på. Han prøver å bli bedre på de tingene jeg klager over, men jeg føler at det er noe som er "ødelagt" i meg etter mye avvisning. Klarer ikke å sette ord på det.

Samtidig føler jeg det er min feil at det er blitt slik som det er, fordi det har pga min familie vi ikke har fått alenetiden våres. Og jeg ønsker at det skal gå, men... Samtidig tenker jeg at når jeg blir usikker på så lite ville vi klarte det senere i livet når langt tøffere ting vil dukke opp?

Så lurer på om noen kan gi meg et spark i baken så jeg klarer å gjøre den rette avgjørelsen for jeg får det ikke til. Dette er mitt første forhold så har aldri vert gjennom et brudd før. En stor grunn til at jeg ikke får meg til å gjøre det er fordi jeg vet det vil knuse han, en vil jo ikke såre en person en elsker. Han har hovedsakelig kun vært god mot meg så er dette takken. At jeg hiver han på båten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner så godt hvordam du har det! Går gjennom nøyaktig

Skrevet

Kom deg bort fra dataen og gro noen baller, du står alene for avgjørelsen din.

Skrevet

Whops, liten feil der. Det jeg skulle si var at jeg skjønner godt hva du går gjennom, har det på nøyaktig samme måte selv. Det er bare helt utrolig vanskelig å gjøre det slutt med en mann som er så bra. Har funnet ut at det beste er å bare la ting gå sin gang, når forholdet har spilt ut sin rolle vil det "gå over av seg selv". Går jo også an å snakke om hvor forholdet står? Det jeg planlegger å gjøre er spørre han hva han vil ,kan ikke tro han har det bra når all gniste er borte.

Håper det hjalp litt, trenger et godt spark selv!

Gjest hopeful
Skrevet

Uff.. vanskelig det der! Du skriver at du ikke vil såre en du elsker.. Hvis du fortsatt elsker han, kunne det vært aktuelt å prøve parterapi? Kanskje det er verdt et forsøk hvis han er en bra mann!

Hvis du ikke har følelser for han lenger er det jo ikke riktig ovenfor deg selv eller han å fortsette forholdet?! Han vil nok heller ikke være sammen med en som ikke har de rette følelsene for ham. Brudd er kjempetøft uansett om man er den som går, eller man er den som blir dumpet! Skjønner godt at det er tøft for deg, men man kan ikke leve resten av livet sammen med en man ikke er lykkelig sammen med fordi man er redd for å bryte.

Skrevet

Takk for svar.

Nei det er ikke rett å fortsette forholdet når jeg tror det ikke kommer til å fungere. I tillegg sitter han å "venter" på meg at jeg skal bli klar til å stifte familie ettersom han er litt eldre og jeg er ikke ferdig studert. Det som er hovedgrunnen til at jeg sliter slikt med å bryte er at han har sagt vist det blir slutt med meg så vil han ikke ha noen ny dame. Å jeg har ikke lyst å være den som ødelegger familielivet hans som han har drømt slikt etter. En annen ting er at han er så god han er min engel, høres klisje ut, men han har alltid støttet meg. Men det er bare et spørsmål om tid før forholdet ryker tror jeg, så istede for å kaste vekk enda mer tid av livet hans så skal jeg gjøre det slutt. I løpet av 1 måned for jeg trenger litt mer tid og jeg må få sagt farvel, for når jeg har brutt vet jeg at han ikke vil se meg mer. Men er så vondt å gjøre det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...