Pjukset Skrevet 25. februar 2009 #1 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor ønsker man å poengtere i salgsannonse at mobil, bil, båt etc er damebrukt/damekjørt? Joda, jeg forstår at dette skal bety at gjenstanden er "pent behandlet", men det er vel ikke helt slik at det er sannheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 25. februar 2009 #2 Del Skrevet 25. februar 2009 Det irriterer meg like mye hver gang jeg leser det. Jeg hater den formuleringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Del Skrevet 25. februar 2009 Og jeg trodde nærmest dette var en kontaktannonse... En XXX-kar som var damebrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #4 Del Skrevet 27. februar 2009 Før trodde jeg at det var veldig bra at en bil var "damekjørt" og kun hadde hatt én eier, men så fikk jeg vite at det er viktig at bilen kjøres inn når den er ny. :-S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 27. februar 2009 Før trodde jeg at det var veldig bra at en bil var "damekjørt" og kun hadde hatt én eier, men så fikk jeg vite at det er viktig at bilen kjøres inn når den er ny. :-S Hehe, ja, og det at en bil er damekjørt trenger ikke akkurat bety at den er pent behandlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 27. februar 2009 #6 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg skrev at gamle bilen min var "damekjørt". Nå hører det med til historien at jeg kjører som et svin, så den bilen hadde fått gjennomgått skikkelig! Slenging, skrens, offroad og det meste. Hadde èn månedes tid i garasjen med den for å fikse diverse bulker og slikt før jeg kunne selge den. (ja,jeg fiksa på den selv), Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 27. februar 2009 #7 Del Skrevet 27. februar 2009 Såh, betyr ikke alltid at bilen er pent behandlet når den er "damekjørt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #8 Del Skrevet 27. februar 2009 Såh, betyr ikke alltid at bilen er pent behandlet når den er "damekjørt" Nei, det betyr "utslitt clutch". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå