Gjest Gjest_Catalina_* Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Trenger litt hjelp her! Har vært i et forhold i to og et halvt år. Kjæresten min var i et fem års samboerskap som ble slutt noen måneder før vi møttes. Han vil derfor ikke flytte sammmen med meg enda, han sier han ble såret av dette forholdet og at han trenger tid. Jeg på min side mener han har hatt mye tid på seg nå og vi trenger å bevege oss fremover. I det siste har det imidlertid gått enda dårligere, han har fått ny jobb og bruker ALL sin tid på den. Ser han overhodet ikke på hverdagene og nå er det blitt mindre og mindre i helgene, sex har vi kun på fredagene... Føler vi ikke har noe til felles lengre, vi gjør aldri noe sammen. Før kunne vi dra på tur, gå på ski, hyttetur. Nå gjør vi ingen av disse tingene. Sosialt samvær, besøk fester osv er tilnærmet ikkeeksisterende, drar vi noe sted vil han alltid kjøre. Får han ikke med på kafe eller restaurant, var på konsert for en uke siden og deretter spiste vi ute, for første gang! Ser mens jeg skriver dette at det høres helt håpløst ut, men han har selvfølgelig mye gode sider. Vi trives godt i hverandres selskap, han har utrolig mye integritet og han er den ærligste personen jeg kjenner. Han er ikke ute i helgene, ser ikke på fotball (takk gud!) og elsker hunden sin! Han er et godt menneske og jeg elsker han, men er dette nok? Har hatt "det er slutt" samtalen i hodet i lengre tid nå. Takknemlig for alle meninger, sliter fryktelig med dette!
Tabris Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 En ting jeg vil si er at det er opp til ham å vite om han har fått nok tid eller ikke. Selv om du mener han har det, så kan det være han ser og føler saken annerledes. Ang. problemer med å være sosial og å få ham med ut, så vil jeg tro det beste er rett og slett bare å snakke med ham. Ikke når du kanskje har spurt, han har sagt nei og stemningen er irritabel. Men snakke om dette utenom selve situasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Snakk med han! Hvis han er interessert i å fortsette forholdet må dere ta tak i problemene sammen. Du sier at du elsker han og da er det vel verdt å gi det en sjangse til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå