Gå til innhold

Skjorte til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det slik at det er to ulike krager å velge mellom, vet ikke hva de forskjellige heter, men her er jeg tenker på:

Krage og Krage 1

Hun i brudesalongen mente at den siste var finest til bryllupsdressen.... jeg kan veldig lite om dette så lurer på om man må ha denne siste typen, hva har/hadde dere ?

Er det noe mal på hvordan skjortene skal være ?

Jeg har tenkt å bestille på nett så lurer på om det er noe jeg må være obs på før jeg bestiller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal han ha på seg foruten skjorta? ;) Det spiller jo en stor rolle.

Til "vanlig" dress med slips passer den vanlige kragen (nr.1) best. Til sjakett med kravat passer nr.2 best.. Så det er avgjørende å vite hva slags dress han skal ha.

Skrevet
Hva skal han ha på seg foruten skjorta? ;) Det spiller jo en stor rolle.

Til "vanlig" dress med slips passer den vanlige kragen (nr.1) best. Til sjakett med kravat passer nr.2 best.. Så det er avgjørende å vite hva slags dress han skal ha.

Oi.. hehe, ja det glemte jeg å si noe om..

Han skal ha en vanlig svart dress, med vest og slips eller kravat.

Da jeg var i brudesalongen viste hun frem vest og slips, men at man kunne ha kravat hvis man heller ville ha det (sånn jeg forstod)

Skrevet

Da jeg var i brudesalongen viste hun frem vest og slips, men at man kunne ha kravat hvis man heller ville ha det (sånn jeg forstod)

Min forlovede skal ha svart dress og vest og kravat i en lys farge. Vi har kjøpt skjorte med kinakrage (nr. 2). Det blir lekkert! :)

Skrevet

En ting til: er vesten i samme stoff som dressen, eller skal han ha en type brokadevest i en annen farge? Hvis vesten er i samme stoff som dressen passer det best med vanlig krage. Til vester i en annen farge med slips eller kravat passer det best med kinakrage.

Skrevet
En ting til: er vesten i samme stoff som dressen, eller skal han ha en type brokadevest i en annen farge? Hvis vesten er i samme stoff som dressen passer det best med vanlig krage. Til vester i en annen farge med slips eller kravat passer det best med kinakrage.

Vesten er ikke i samme stoff og farge som dressen, så tror jeg satser på slik kinakrage da :)

tusen takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...