Gå til innhold

spiste fordervet leverpostei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått i meg fordervet leverpostei. Det passer ekstremt dårlig å bli syk nå (som alltid), så jeg lurer på når symptomer på noe galt vil melde seg. Noen hersom vet hvor lang tid det tar før jeg evt vil merke noe til det og hvor lenge noe slikt varer?

Skrevet
Jeg har akkurat fått i meg fordervet leverpostei. Det passer ekstremt dårlig å bli syk nå (som alltid), så jeg lurer på når symptomer på noe galt vil melde seg. Noen hersom vet hvor lang tid det tar før jeg evt vil merke noe til det og hvor lenge noe slikt varer?

Du trenger ikke å bli dårlig av det. Kroppen ordner opp i de mest utrolige ting.

Få i deg noen god bakterier om du har, idoform, biola.

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke nødvendigvis blir syk, men jeg har ganske mye å gjøre og det hadde vært fint å vite når eventuelle symptomer vil komme. Noen som vet?

Skrevet

Hvordan vet du at den var fordervet da, skulle tro du vill kjent lukten av den hvis den virkelig var dårlig. At den var gått ut på dato vil ikke automatisk si at den er bedervet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiste og den smakte ille (spyttet ut igjen, men fik i meg litt allikevel). Deretter luktet jeg på den åpnede esken og det luktet forferdelig. Antar at den var fordervet.

Noen som vet i forhold til symptomer?

Skrevet (endret)

Vondt i magen, diare, kvalme, vil jeg tro er det mest nærliggende.

Men tviler på at du har noe å frykte, og i så fall går det nok over ganske fort. Men selvsagt, man vet jo aldri.

Du burde vel merke noe i løpet av kvelden.

Endret av Wind

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...