Gjest gjestejenta** Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hallo, skal prøve å forklare dette fort og greit. Jeg har nettopp møtt en fantastisk mann. Etter et par dater endte vi opp i senga. Han ville da at jeg skulle suge han, noe som jeg synes var helt greit. Men det jeg oppdaga var at han hadde masse hvite klumper rundt penishode. Han nevnte ikke noe om dette til meg før dette. Min første tanke var kjønnssykdommer. Men når jeg kom hjem søkte jeg på det og fant ut det kan være noe talgkjertler som ikke er farlig. Jeg synes dette var ganske turn of og jeg synes det er nesten kvalmenes å suge han. Kan de hvite klumpene falle av i munnen ? Noen som har elle har hatt det sånn?
Blakken Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Disse er ikke oppå selv hodet vel? De er nede rundt kanten hvor penishodet slutter liksom? Det er en del som har dette og er ikke farlig og er talgkjertler. Jobber selv i helsevesenet og har sett det noen ganger. Du kan jo teste deg for å finne ut for sikkerhets skyld men jeg tror ikke det er noe farlig om det ligger ved kanten på hodet.. Endret 25. februar 2009 av Blakken
galskap Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Hallo, skal prøve å forklare dette fort og greit. Jeg har nettopp møtt en fantastisk mann. Etter et par dater endte vi opp i senga. Han ville da at jeg skulle suge han, noe som jeg synes var helt greit. Men det jeg oppdaga var at han hadde masse hvite klumper rundt penishode. Han nevnte ikke noe om dette til meg før dette. Min første tanke var kjønnssykdommer. Men når jeg kom hjem søkte jeg på det og fant ut det kan være noe talgkjertler som ikke er farlig. Jeg synes dette var ganske turn of og jeg synes det er nesten kvalmenes å suge han. Kan de hvite klumpene falle av i munnen ? Noen som har elle har hatt det sånn? har vært borti det ja men det var lite og ikke rundt penishodet men langt ned på staken. det skal ganske mye til for at du får det i munnen. for å få de vekk så må de skvises som en hudorm på nesa på en måte:P men skjønner at du synes det var litt turnoff om det var så mye av det som du skriver her.
Gjest gjestejenta** Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Disse er ikke oppå selv hodet vel? De er nede rundt kanten hvor penishodet slutter liksom? Det er en del som har dette og er ikke farlig. Jobber selv i helsevesenet og har sett det noen ganger. Du kan jo teste deg for å finne ut for sikkerhets skyld men jeg tror ikke det er noe farlig om det ligger ved kanten på hodet.. Takk for svar Ja, der er med kanten.
Gjest gjestejenta** Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 har vært borti det ja men det var lite og ikke rundt penishodet men langt ned på staken. det skal ganske mye til for at du får det i munnen. for å få de vekk så må de skvises som en hudorm på nesa på en måte:P men skjønner at du synes det var litt turnoff om det var så mye av det som du skriver her. Tusen takk bra å vite. Det er store klumper det er snakk om, redd for at de skal kunne sprekke eller falle av. Men fint å høre at det ikke skal gå an.
Blakken Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Takk for svar Ja, der er med kanten. Da har du ingenting å bekymre deg for, slik jeg ser det. Man kan så klart aldri vært helt sikker da så du kan gjerne teste deg og gjerne spørre mens du er der men jeg er rimelig sikker på at det er talgkjertler som du selv snakker om.
Gjest gjestejenta** Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Da har du ingenting å bekymre deg for, slik jeg ser det. Man kan så klart aldri vært helt sikker da så du kan gjerne teste deg og gjerne spørre mens du er der men jeg er rimelig sikker på at det er talgkjertler som du selv snakker om. Det er bra, har ikke lyst på noe kjønssykdom. Men han virker ikke som han er typen til å overføre noe til meg med vilje. Han er veldig forsiktig ellers og vi bruker kondom (han som kom med den.)
Gjest gjestejenta** Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 hvor gamle er dere? Hvorfor har det noe å si? Jeg er 21 og han er 28
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Uff.. skrev i feil Det har jo absolutt ikke noe å si i denne sammenhengen.. hehe, litt mye lesing i dag - øynene er slitne
Gjest gjestejenta** Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Uff.. skrev i feil Det har jo absolutt ikke noe å si i denne sammenhengen.. hehe, litt mye lesing i dag - øynene er slitne Okey, hehe.
Gjest gjestejenta** Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Håper fortsatt på flere svar fra folk som har opplevd dette
Berg Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Klarte ikke helt å la være å svare på denne. Helt sikkert talg kjertlene som alle gutter har som skal smøre mellom kukhodet og forhuden. MEN. Det er jo turn-off å stri med dette i en blow job. Hadde jeg vært dame hadde jeg forlangt omvask av typen:) Skal jo ikke tenke på den slags når dere skal kose dere med oss! Håper ikke du har fått hetta av all oralsex etter dette:) Keep on going down...
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 26. februar 2009 #14 Skrevet 26. februar 2009 Håper fortsatt på flere svar fra folk som har opplevd dette Husker en episode fra nyttårsaften, han hadde på en måte sånne små, harde rugler lenger ned på "staken". var direkte kvalmt og hadde mareritt faktisk etterpå at jeg drakk surmelk og slikt:p men dro til legen å har ikke fått noe sykdommer så får satse på at det bare var disse kjertlene.
Gjest KateW Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Klarte ikke helt å la være å svare på denne. Helt sikkert talg kjertlene som alle gutter har som skal smøre mellom kukhodet og forhuden. MEN. Det er jo turn-off å stri med dette i en blow job. Hadde jeg vært dame hadde jeg forlangt omvask av typen:) Skal jo ikke tenke på den slags når dere skal kose dere med oss! Håper ikke du har fått hetta av all oralsex etter dette:) Keep on going down... Altså, man kan ikke vaske bort talgkjertler! Man kan vaske bort gugge, men ikke utvekster på huden. TS, til deg så tror jeg Blakken har rett.
Berg Skrevet 27. februar 2009 #16 Skrevet 27. februar 2009 Altså, man kan ikke vaske bort talgkjertler! Man kan vaske bort gugge, men ikke utvekster på huden. TS, til deg så tror jeg Blakken har rett. Helt enig med deg og Blakken. Men guggen er jo ikke noe digg? En ren kuk er jo litt mer sexy enn.....?
Gjest KateW Skrevet 27. februar 2009 #17 Skrevet 27. februar 2009 Men hun snakket ikke om gugge. Jeg har aldri sett en penis med gugge, med mindre det har vært etter utløsning, og da er det jo bare deilig!
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 27. februar 2009 #18 Skrevet 27. februar 2009 Hallo, skal prøve å forklare dette fort og greit. Jeg har nettopp møtt en fantastisk mann. Etter et par dater endte vi opp i senga. Han ville da at jeg skulle suge han, noe som jeg synes var helt greit. Men det jeg oppdaga var at han hadde masse hvite klumper rundt penishode. Han nevnte ikke noe om dette til meg før dette. Min første tanke var kjønnssykdommer. Men når jeg kom hjem søkte jeg på det og fant ut det kan være noe talgkjertler som ikke er farlig. Jeg synes dette var ganske turn of og jeg synes det er nesten kvalmenes å suge han. Kan de hvite klumpene falle av i munnen ? Noen som har elle har hatt det sånn? 99% sikkert talgkjertler, som er helt ufarlige og veldig vanlige..fleste gutter og menn har det på staken eller rundt hodet, noen sikkert mer enn andre, og pleier å forsvinne i slutten av 20 årene. Smitter ikke på noen måte og kan heller ikke falle av, kvinner har noe av lignende nupper/kjertler på deler av underlivet.
Gjest nilgau Skrevet 3. mars 2009 #19 Skrevet 3. mars 2009 Hallo, skal prøve å forklare dette fort og greit. Jeg har nettopp møtt en fantastisk mann. Etter et par dater endte vi opp i senga. Han ville da at jeg skulle suge han, noe som jeg synes var helt greit. Men det jeg oppdaga var at han hadde masse hvite klumper rundt penishode. Han nevnte ikke noe om dette til meg før dette. Min første tanke var kjønnssykdommer. Men når jeg kom hjem søkte jeg på det og fant ut det kan være noe talgkjertler som ikke er farlig. Jeg synes dette var ganske turn of og jeg synes det er nesten kvalmenes å suge han. Kan de hvite klumpene falle av i munnen ? Noen som har elle har hatt det sånn? Jeg er selv mann og synes det er rart at en mann havner i senga med en dame uten at han går på badet og kontrollerer dette. Denne ansamling fra talkjertlene er ikke noe som kommer helt plutselig. Det kommer over tid om man ikke er nøye med renholdet. Om man rengjør pikken hver dag er ikke dette noe problem. Jeg kunne ikke tenke meg å be en dame om å suge meg om jeg hadde mistanke om at pikken ikke var ren. Kan tenke meg at det føles ubehagelig å oppdage dette. Det må være lov å be mannen gå å vaske seg.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #20 Skrevet 4. mars 2009 ^Talgkjertler har da ikke noe med hygiene å gjøre? Til deg som hadde en med små harde rugler: det kan være kjønnsvorter, og det er hakket verre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå