Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 En bekjent av meg har gjort dette i håp om å få han interessert. Personlig synes jeg at hun kledde sitt "gamle hår" bedre. Hun mener at like barn leker best og hun tror at han blir tiltrukket av henne etter dette.Eller er det turn off? Jeg er kanskje i feil forum nå?
Møffi Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Så hun forandrer seg for at han skal falle for henne? Hva med å være seg selv eller innse at han ikke er intressert?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Hun er forresten 28 år og ingen "fjortiss".
Gjest urt Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Kjenner ei som gjorde dette og det funket faktisk. De er samboere i dag.
Møffi Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Hun er forresten 28 år og ingen "fjortiss". Det virka fjortis på meg Men mulig det funker, man gjør så mye rart når man er forelska så..
Gjest LonelyAngel Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Jeg tror han er sammen med kjæresten sin pga hårfargen, så det kommer neppe til å skje noe. Om det gjør det er han bare dum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå