Gå til innhold

Gullbryllups-gave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk nettopp vite at mine besteforeldre skal ha en liten sammenkomst på et hotell nå om noen dager, i anledning sitt gullbryllup. Jeg er student, og har ikke råd til mer enn ca 200 i gave, og i tillegg er de sånne som ikke vil ha gave, og som nesten blit irritert bare jeg gir de en et kryssordblad ;) De synes ikke jeg trenger å gi de noe.

Men det skal jeg altså! Har noen tips om en billig, men fin gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg fikk nettopp vite at mine besteforeldre skal ha en liten sammenkomst på et hotell nå om noen dager, i anledning sitt gullbryllup. Jeg er student, og har ikke råd til mer enn ca 200 i gave, og i tillegg er de sånne som ikke vil ha gave, og som nesten blit irritert bare jeg gir de en et kryssordblad ;) De synes ikke jeg trenger å gi de noe.

Men det skal jeg altså! Har noen tips om en billig, men fin gave?

En god flaske vin/likør. Da mine foreldre hadde gullbryllup, gikk barnebarna sammen om å kjøpe gave, kan det være en ide?

Endret av ToveM
Skrevet
En god flaske vin/likør. Da mine foreldre hadde gullbryllup, gikk barnebarna sammen om å kjøpe gave, kan det være en ide?

Takk for forslag :) Men tror faktisk ikke de drikker alkohol..:P

Er bare jeg som kommer av tilsammen 5 barnebarn. Men vi skal ha en stor fest til sommeren,så kan gi noe mer da heller. Og noe enkelt nå kanskje..?

:)

Skrevet

Hva med et fint bilde av deg selv eller familien i en fin ramme? Alle over 50 blir glade for det. ;-)

Skrevet
Hva med et fint bilde av deg selv eller familien i en fin ramme? Alle over 50 blir glade for det. ;-)

Den var ikke dum...skal se om jeg finner noen snasne bilder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...