Gå til innhold

Pastor J.D. Manning sier det som det er

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julius_*
Skrevet

Lytt og lær av den vise pastoren!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg først skal lytte til noen. Så velger jeg og lytte til noen som har peiling på hva de snakker om

Skrevet
Lytt og lær av den vise pastoren!

Ellers takk.

Gjest postsekk
Skrevet

Jeg elsker rasister og personer som kun identifiserer seg selv gjennom hudfargen sin :roll:

Skrevet
Jeg elsker rasister og personer som kun identifiserer seg selv gjennom hudfargen sin :roll:

Er han rasist? Hater sin egen rase kanskje?

Gjest postsekk
Skrevet (endret)
Er han rasist? Hater sin egen rase kanskje?

Nå skal det sies at jeg ikke orker å høre på utpreget idioti over lengre tid av gangen, så jeg hørte ikke på hele; men han virket så opptatt av raser at jeg nok vil kalle ham for en rasist ja.

Edit: Ble litt usikker på ordlyden din. Du er klar over at svarte også kan være rasister?

Endret av postsekk
Skrevet
Nå skal det sies at jeg ikke orker å høre på utpreget idioti over lengre tid av gangen, så jeg hørte ikke på hele; men han virket så opptatt av raser at jeg nok vil kalle ham for en rasist ja.

Edit: Ble litt usikker på ordlyden din. Du er klar over at svarte også kan være rasister?

Selvsagt kan de ikke det! De er de undertrykkede ofrene for rasisme, ikke rasister! Jeg må si jeg stiller spørsmål til disse brune holdningene dine!

Gjest postsekk
Skrevet
Selvsagt kan de ikke det! De er de undertrykkede ofrene for rasisme, ikke rasister! Jeg må si jeg stiller spørsmål til disse brune holdningene dine!

Huff ja, nå som jeg tenkte meg om så har du selvfølgelig rett. Hva i all verden tenkte jeg på?

Skrevet

Jøss, det var litt av en kuet og lydig neger boy gitt! Lurer på om Massa John McCain har skrevet prekenen selv?

Så jævlig ynkelige kan de altså være. For en jævla spyttslikker.

Skrevet

You talkin' 'bout the son of a white womahN!!

Ok, jeg prøver å skjønne hva poenget hans er, men jeg sliter. Først javler han om at moren til Obama er hvit og heter Ms. Ann. Og at konene til plantasje-eierne som regel het ms. Ann. Så sier han at de svarte i afrika aldri har laget noe av verdi, ikke bygget noe avansert, ingenting.. de som bor i USA har klart å fucke det opp der også. Deretter sier han at svarte ikke skjønner hvordan verden fungerer, og at svarte kvinner ikke skulle stemt på Obama fordi han ble født av en hvit kvinne. De svarte kvinnene finansierer Obamas jetfly..?

You niggas are crazy! Nigga ain't got no sense!

Er poenget hans at det er sykt å slippe til svarte i politikken? Men han klager jo på at Obama ikke er svart? Hjelp..

Skrevet
Ok, jeg prøver å skjønne hva poenget hans er, men jeg sliter. Først javler han om at moren til Obama er hvit og heter Ms. Ann. Og at konene til plantasje-eierne som regel het ms. Ann. Så sier han at de svarte i afrika aldri har laget noe av verdi, ikke bygget noe avansert, ingenting.. de som bor i USA har klart å fucke det opp der også. Deretter sier han at svarte ikke skjønner hvordan verden fungerer, og at svarte kvinner ikke skulle stemt på Obama fordi han ble født av en hvit kvinne. De svarte kvinnene finansierer Obamas jetfly..?

Verdens største stjerne og mest kjente person i verden er afrikansk-amerikaner.

Den var forresten til han, og ikke deg.

Skrevet
Selvsagt kan de ikke det!

Kan de vel det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...