Gjest Gjest_liz_* Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 jeg er 30 år og ser at jeg begynner å få rynker på brystet. jeg har nok vært litt for glad i sommer og solarium. men det jeg lurer på... blir rynkene større hvis jeg slutter helt og sole meg på brystet, eller om jeg ihvertfall smører med høy faktor og dekker meg til?? eller blir de bare værende slik de er i dag hvis jeg ikke soler meg mer... ? noen kremer jeg bør bruke?? håper dere kan hjelpe blir takknemlig for svar!
Gjest kful Skrevet 26. februar 2009 #2 Skrevet 26. februar 2009 ja, det er nok the price to pay for å være mye i solarium. det er bare en ting å gjøre, og det er å kutte solarium helt ut. du vil ikke få glattere hud, men du vil forverre det veldig om du ikke slutter. du sier slutte å sole deg på brystet - har du ikke tenkt på faren for hudkreft ved overdreven soling? det har vært "ut" lenge å være mye i solarium, og godt er det:=)
Gjest Sandie Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 jeg er 30 år og ser at jeg begynner å få rynker på brystet. jeg har nok vært litt for glad i sommer og solarium. men det jeg lurer på... blir rynkene større hvis jeg slutter helt og sole meg på brystet, eller om jeg ihvertfall smører med høy faktor og dekker meg til?? eller blir de bare værende slik de er i dag hvis jeg ikke soler meg mer... ? noen kremer jeg bør bruke?? håper dere kan hjelpe blir takknemlig for svar! Huden på brystet er ofte et av de første stedene aldringstegn blir synlig desverre, og de rynkene som er kommet forsvinner nok ikke igjen. Men det er en del ting du kan gjøre for å forebygge : Det er viktig å tilføre nok fuktighet, ellers kan rynkene virke enda mer fremtredende. Jeg ville investert i en god anti-rynkekrem for ansikt/hals og brukt den morgen og kveld på brystet også. Og som allerede nevnt over i tråden her er det nok lurt å unngå for mye soling fra nå av. Jeg ville kuttet ut solarium og ellers passet på å bruke høy faktor og after-sun etterpå, om jeg solte meg ute.
Gjest Moni Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 jeg er 30 år og ser at jeg begynner å få rynker på brystet. jeg har nok vært litt for glad i sommer og solarium. men det jeg lurer på... blir rynkene større hvis jeg slutter helt og sole meg på brystet, eller om jeg ihvertfall smører med høy faktor og dekker meg til?? eller blir de bare værende slik de er i dag hvis jeg ikke soler meg mer... ? noen kremer jeg bør bruke?? håper dere kan hjelpe blir takknemlig for svar! Nu Skin har et apparat med galvanisk strøm som brukes sammen med spesielle geleer. Jeg har selv brukt det på halsen og på brystet, og har etter 2 ukers bruk blitt mye bedre :-) Huden har blitt mye glattere og fastere!
Hilde Christina Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Nu Skin har et apparat med galvanisk strøm som brukes sammen med spesielle geleer. Jeg har selv brukt det på halsen og på brystet, og har etter 2 ukers bruk blitt mye bedre :-) Huden har blitt mye glattere og fastere! Altså.. det er åpenbart at du jobber for Nuskin og det er sikkert fint og flott, men jeg tror det er nok reklame nå. Det blir for overdrevent. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå