Pjukset Skrevet 28. februar 2009 #21 Del Skrevet 28. februar 2009 de manipulerer deg og vil ha deg til å trygle etter dem slik at de kan komme og gå når de vil, de bruker herske teknikker helt bevisst og når de ikke får deg første natten legger de ut aksjer.. deretter behandler de deg dårlig.. liker snille gutter jeg, men treffer jo aldri på dem Har du tenkt på at du kan utstråle noe som gjør at du tiltrekker deg drittsekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #22 Del Skrevet 28. februar 2009 Har du tenkt på at du kan utstråle noe som gjør at du tiltrekker deg drittsekker? Jeg tror de liker kroppen min enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. februar 2009 #23 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg tror de liker kroppen min enkelt og greit. Eh, javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #24 Del Skrevet 28. februar 2009 Eh, javel det er det jeg får høre jo du har en veldig bra kropp, du er fin.. trener du er jo det det handler om, bruk og kast av en kropp de liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. februar 2009 #25 Del Skrevet 28. februar 2009 det er det jeg får høre jo du har en veldig bra kropp, du er fin.. trener du er jo det det handler om, bruk og kast av en kropp de liker Selvsagt sier de det, de sier jo dette for å få deg på kroken. Det er nettopp derfor jeg spør deg om hva du selv tror du utstråler. Gutter som kun er ute etter en ting sier hva som helst for å få ei jente på kroken for natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #26 Del Skrevet 28. februar 2009 Selvsagt sier de det, de sier jo dette for å få deg på kroken. Det er nettopp derfor jeg spør deg om hva du selv tror du utstråler. Gutter som kun er ute etter en ting sier hva som helst for å få ei jente på kroken for natta. men du, seriøst jeg tror ikke jeg utsrråler noe annet enn at jeg har vært beruset, har selvtillit. Dette siste som jeg opplevde var helt ubegripelig. og hvorfor i all verden skal de ville ha meg på kroken dersom de ikke synes jeg er fin.. det er verre med den der om at dette betyr noe og så er det løgn mulig jeg ser alvorlig ut, kanskje det er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #27 Del Skrevet 1. mars 2009 men du, seriøst jeg tror ikke jeg utsrråler noe annet enn at jeg har vært beruset, har selvtillit. Dette siste som jeg opplevde var helt ubegripelig. og hvorfor i all verden skal de ville ha meg på kroken dersom de ikke synes jeg er fin.. det er verre med den der om at dette betyr noe og så er det løgn mulig jeg ser alvorlig ut, kanskje det er det nei vet du hva, jeg får utrolig mye sex tilbud av dustete menn, ikke søren om jeg utstråler noe som helst i den retning, jeg kler meg alltid på en fornuftig måte og spiller ikke på sex i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoolBoy Skrevet 1. mars 2009 #28 Del Skrevet 1. mars 2009 Vet du hva, de kan være utrolig sjarmerende når de først setter i gangJa, jeg vet det. Jeg har allerede skrevet det ovenfor : Plukk de snille og beskjedne guttene, ikke de pågående og misstenkelige selvsikre som overøser deg med komplimenter og får underlivet til å vibrere... tror de fleste mennesker som savner litt nærhet kan falle for slikt. Dessuten er de pene, nesten vakre vil jeg si.Ergo er du også veldig pen vil jeg tro, og burde vel ikke gå rundt med et konstant savn. Et argument de fleste jenter bruker for at de har gjordt dumme ting. Klarer dere ikke å tenke klart selv om dere har lyst på litt kos ?? Cluet er at jeg ikke sjekker opp menn men at de griper fatt i meg på helt usannsynlige måter, plutselig står de der foran meg.. Som sagt....sjekk dem opp selv - ikke bli sjekket opp... de manipulerer deg og vil ha deg til å trygle etter dem slik at de kan komme og gå når de vil, de bruker herske teknikker helt bevisst og når de ikke får deg første natten legger de ut aksjer.. deretter behandler de deg dårlig..Dette høres veldig søkt ut...Er du sikker på at du ikke er en smule paranoid ? Enten det, eller så har du opplevd dette så mange ganger - uten å ta lærdom av det - at du fortjener det som kommer. De fleste av oss lærer at det er forbasket vondt å ta på en varm kokeplate, og gjør det aldri igjen. Du synes tydeligvis det er spennende å sjekke om den virkelig er like varm som sist gang... Hva betyr det forresten at de legger ut aksjer ? Aldri hørt ordet blitt brukt i denne sammenhengen.. liker snille gutter jeg, men treffer jo aldri på demNei, akkurat. Du kan ikke treffe på dem vettu - Du må oppsøke dem. Hvis det virkelig er dem du vil ha - noe jeg faktisk tviler på. Lykke til med å oppsøke og finne snille gutter, og unngå drittsekkene. Hvis dine beskrivelser er ekte - fortjener du absolutt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. mars 2009 #29 Del Skrevet 1. mars 2009 nei vet du hva, jeg får utrolig mye sex tilbud av dustete menn, ikke søren om jeg utstråler noe som helst i den retning, jeg kler meg alltid på en fornuftig måte og spiller ikke på sex i det hele tatt Man trenger ikke utstråle ønske om sex for å tiltrekke seg slike gutter, det var ikke det jeg mente med utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 1. mars 2009 #30 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg var også en drittsekk-magnet i flere år. Endte alltid opp med dem som ikke behandlet meg pent, men nedlatende og likegyldig og direkte stygt. Etter å fått hjertet mitt knust for n'te gang, gikk jeg i meg selv for å finne ut hvorfor jeg tiltrakk den type menn. Jeg kom til konklusjonen at jeg hadde TILLATT (bevisst/ubevisst handling?) dem å behandle meg slik, og ved at jeg jobbet knallhardt på min selvtillitt og selvrespekt, greide jeg å gjøre slutt på det. I dag sliter jeg ikke med drittsekk-magnet problematikken. Jeg påstår ikke at min løsning funker for alle, men er vel verd å tenke på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #31 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, jeg vet det. Jeg har allerede skrevet det ovenfor : Plukk de snille og beskjedne guttene, ikke de pågående og misstenkelige selvsikre som overøser deg med komplimenter og får underlivet til å vibrere... Ergo er du også veldig pen vil jeg tro, og burde vel ikke gå rundt med et konstant savn. Et argument de fleste jenter bruker for at de har gjordt dumme ting. Klarer dere ikke å tenke klart selv om dere har lyst på litt kos ?? Som sagt....sjekk dem opp selv - ikke bli sjekket opp... Dette høres veldig søkt ut...Er du sikker på at du ikke er en smule paranoid ? Enten det, eller så har du opplevd dette så mange ganger - uten å ta lærdom av det - at du fortjener det som kommer. De fleste av oss lærer at det er forbasket vondt å ta på en varm kokeplate, og gjør det aldri igjen. Du synes tydeligvis det er spennende å sjekke om den virkelig er like varm som sist gang... Hva betyr det forresten at de legger ut aksjer ? Aldri hørt ordet blitt brukt i denne sammenhengen.. Nei, akkurat. Du kan ikke treffe på dem vettu - Du må oppsøke dem. Hvis det virkelig er dem du vil ha - noe jeg faktisk tviler på. Lykke til med å oppsøke og finne snille gutter, og unngå drittsekkene. Hvis dine beskrivelser er ekte - fortjener du absolutt det Ja, det er ekte beskrivelser. De 2 siste har vært direkte onde, og ja de slenger ut " du er spesiell og vi er så riktig" fraser for å få noe videre. Det jeg ikke kan få vil jeg ha så det er min egen feil på mange måter. Tror dere hadde blitt sjokket over hvordan de egentlig behandler meg mange av dem, tror ikke på hva noen sier til meg lenger. Nå er det derimot nok, ALDRI MER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 1. mars 2009 #32 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg er faktisk ganske sjokket over hvordan menn kan holde på. Enkelte av dem sier hva som helst for å få noe på deg, de lyger til deg, drar alle knep og spill. Når du gjennomskuer dem hører du ikke noe fra dem. Skikkelig stygg kan de være, eier ikke selvrespekt, moral og verdier i det hele tatt. kun snakk om å tilfredstille egne behov. Mange av dem synes jeg virker totalt ødelagte, de tror man lyger til dem og de klarer ikke å tørre få følelser for noen, redd for å tape ansikt. I mellomtiden tror de jeg er en slags dame de kan besøke for å få noe og deretter forlate meg, noe jeg rett og slett bare må heve meg over. Har det faktisk tøft til tider, må jo bygge ett skjold rundt meg og likevel prøve å skjule det. Jeg legger ikke opp til det likevel må jeg slite for å få respekt, folk prøver å disse meg og er rett og slett stygg med meg til tider, dette gjelder faktisk også damer. Skriver bare dette for å få ut litt frustrasjon, synes samfunnet virker ganske sykt. Ja da er vi to exen/barnefar var ikke akkurat så snill mot meg. Han virket snill de første månedene, men senere like før jeg ble gravid ble han en helt annen plutselig :S Jeg har blitt redd for å involvere meg med menn igjen, pga nå har jeg ikke bare meg selv å tenke på lengre. Jeg kommer vel til å forbli en ensom peppermø resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. mars 2009 #33 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja da er vi to exen/barnefar var ikke akkurat så snill mot meg. Han virket snill de første månedene, men senere like før jeg ble gravid ble han en helt annen plutselig :S Jeg har blitt redd for å involvere meg med menn igjen, pga nå har jeg ikke bare meg selv å tenke på lengre. Jeg kommer vel til å forbli en ensom peppermø resten av livet Det finnes heldigvis bra karer der ute, og jeg er helt sikker på at du også kommer til å finne en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 1. mars 2009 #34 Del Skrevet 1. mars 2009 Det finnes heldigvis bra karer der ute, og jeg er helt sikker på at du også kommer til å finne en Ja det er lov å håpe.. Men syns det virker som man blir skremt pga jeg har en datter. Har prøvd meg litt på nettdating, men der er det bare 40+ som skriver til meg og det er utelukket! Er jo bare 22år selv så vil jo helst ha en som ikke er over 30 tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. mars 2009 #35 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja det er lov å håpe.. Men syns det virker som man blir skremt pga jeg har en datter. Har prøvd meg litt på nettdating, men der er det bare 40+ som skriver til meg og det er utelukket! Er jo bare 22år selv så vil jo helst ha en som ikke er over 30 tilbake Du er jo veldig ung enda Lykka! Nyt tiden med dattern din, disse mannfolka dukker tidsnok opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 1. mars 2009 #36 Del Skrevet 1. mars 2009 Du er jo veldig ung enda Lykka! Nyt tiden med dattern din, disse mannfolka dukker tidsnok opp Ja får se det positive i det er jo enda ung hehe Mhm jeg koser meg kjempe masse med dattera mi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #37 Del Skrevet 1. mars 2009 barnefaren her var heller ikke snill mot meg, han slo meg av og til, derfor er jeg alene pg tiltrekker meg kun drittekker, festlig liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 1. mars 2009 #38 Del Skrevet 1. mars 2009 barnefaren her var heller ikke snill mot meg, han slo meg av og til, derfor er jeg alene pg tiltrekker meg kun drittekker, festlig liv Huff da, jeg hater voldelige menn, exen slo meg engang, den gangen jeg fortalte jeg var gravid :S Sånne mannfolk skulle vært hengt! det er fælt at man kan gjøre sånt mot kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #39 Del Skrevet 1. mars 2009 Huff da, jeg hater voldelige menn, exen slo meg engang, den gangen jeg fortalte jeg var gravid :S Sånne mannfolk skulle vært hengt! det er fælt at man kan gjøre sånt mot kvinnfolk. synes alle menn burde behandle damer med respekt og godhet, i stedet så er mange av dem manipulerende, sjalue, eiesyke, utroe og voldelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. mars 2009 #40 Del Skrevet 1. mars 2009 synes alle menn burde behandle damer med respekt og godhet, i stedet så er mange av dem manipulerende, sjalue, eiesyke, utroe og voldelige Det er riktig, like riktig som at alle mennesker skal behandle alle med respekt, uansett om det er kjæreste, butikkdama, slekt osv. Det finnes mange som ikke vet å behandle andre bra. Men når man har lært seg å behandle seg selv bra og er trygg på seg selv, så er det lettere å sile ut de som ikke er bra for seg. Helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå