Gå til innhold

Starting all over again...

Gjest Sisu

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen
Takk som spør! Joda, det går ganske bra nå. Jeg prøver å leve i nuet, nyte :sol: og våren og kose meg som best jeg kan sammen med familie, venner og kollegaer :) I morgen skal jeg på treningssenteret og få laget et program som forhåpentligvis kan få mitt utrente og heller dvaske legeme og til tider litt skrantne psyke i litt bedre form :trene: Litt spent på det, håper jeg vil like det!

Så godt å høre at det går bra med deg! Håper du får en positiv opplevelse på treningssenteret i morra, det gjør underverker å få skrotten litt i form :trene:

Ønsker deg en fin kveld, og håper du får sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk svanungen, det varmer å lese de oppmuntrende ordene dine :klem: Og hvis jeg vil varmes og motiveres enda mer, tar jeg bare en tur innom dagboka di vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Takk svanungen, det varmer å lese de oppmuntrende ordene dine :klem: Og hvis jeg vil varmes og motiveres enda mer, tar jeg bare en tur innom dagboka di vet du :)

Tusen takk for herlige ord! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ståpå'ern!

Så trivelig å se deg innom igjen! Bra tiltak med treningsprogram - om en aldri blir fotomodell så blir man i allefall mer energisk og glad når man rører seg litt :)

Ønsker deg en herlig dag! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som lager treningsprogram og greier! Går det bra med deg, Sisu? Håper du koser deg masse i vårsolen for tiden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg begynt å trene, og det føles nydelig på alle måter :trene: Bare to ganger i uka foreløpig, så jeg ikke mister motivasjonen med en gang... :sjenert: Alt i alt så har jeg det veldig bra nå for tiden, og jeg klarer faktisk å nyte livet i mye større grad enn på lenge :hoppe: Det känns jättebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisu

Jeg har det bra :) Nå våger jeg å si det høyt, skrive det, i håp om og og tro på at det skal vare. Før har jeg liksom tenkt at "Har jeg det bra...? Nei, det orker jeg ikke å tenke på, det varer jo aldri lenge allikevel". :vetikke: Men jeg øver meg på å nyte dagen, gripe øyeblikket her og nå, kose meg som best jeg kan. Det føles fint. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Herlig! :strix:

Er SÅ godt å lese ordene du skriver nå, Sisu! :klem:

Kjempebra at du er i gang med treningen, og at du liker det og trives! Synes selv at treningen gjør underverker, både for fysikken og psyken min. Merker det spesielt i perioder hvor jeg ikke får trent så mye... Men hatt en aktiv og fin helg nå, og har kosa meg max!

Ønsker deg en kjempefin start på uken, måtte de bra dagene bare fortsette i det uendelige!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger i uka er jo supert! Det er ikke lite i det hele tatt - faktisk to ganger så mye som ingenting ;)

Godt å lese at du har det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fint at du .. har det fint!! Ble kjempeglad når jeg leste innlegget ditt, det var så godt og positivt! Håper du har en fin dag i dag også - selv om det er mandag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sisu

Ååhhh... Takk jenter, dere er go'e da... :klem: Deilig å lese at noen følger med meg og gleder seg med meg. Det varmer ekstremt mye, faktisk :jepp: Jeg gleder meg til å trene igjen i morgen, øktene mine består foreløpig av jogging/gange på mølle, og litt styrketrening. :trene: Kanskje jeg forsøker meg på litt trening i sal eller spinning etterhvert. Hadde jeg ant at det skulle bli et sånt velvære av trening, hadde jeg selvsagt meldt meg inn på et treningssenter for leeenge siden... Vel - den etterpåklokskapen... :nigo:

Ha en strålende dag, alle sammen :sol::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Ååhhh... Takk jenter, dere er go'e da... :klem: Deilig å lese at noen følger med meg og gleder seg med meg. Det varmer ekstremt mye, faktisk :jepp: Jeg gleder meg til å trene igjen i morgen, øktene mine består foreløpig av jogging/gange på mølle, og litt styrketrening. :trene: Kanskje jeg forsøker meg på litt trening i sal eller spinning etterhvert. Hadde jeg ant at det skulle bli et sånt velvære av trening, hadde jeg selvsagt meldt meg inn på et treningssenter for leeenge siden... Vel - den etterpåklokskapen... :nigo:

Ha en strålende dag, alle sammen :sol::hoppe:

Etterpåklokskapen har jo sine positive sider da! For det betyr at du har erfart noe som du gjerne skulle startet med for lenge siden, men på den annen side, du har i alle fall kommet i gang! Herlig! Klart vi følger med :hoppe:

Blir mye trening i helsestudioet på meg også nå, siden det stort sett er det som passer best på ettermiddagene, når jeg sykler. Men spinning og saltimer er fint å variere med innimellom, sånn at man ikke går lei. :jepp:

Kjempegodt å lese at det går bra med deg!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre etterpåklok enn aldri klok!

Godt å høre at du nyter det forsatt og virkelig får noe ut av treninga. Jeg kjenenr sjøl at jeg blir gladere av å bli fysisk sliten. Trening er herlig, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Vil bare ønske dere som måtte kikke innom her en flott dag, og en strålende helg! :sol::klem::hoppe:

Takk Sisu! Det samme ønskes deg :sol::hoppe:

Håper du får en knallhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske dere som måtte kikke innom her en flott dag, og en strålende helg! :sol::klem::hoppe:

I lige måde - det er jo FREDAG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...