Gå til innhold

Starting all over again...

Gjest Sisu

Anbefalte innlegg

I dag har jeg som mål å gå meg en tur. Jeg skal klare det! :jepp: Bare en liten rusletur nå på morgenen for å få meg litt luft. Det er så deilig solskinn ute i dag også :sol: at jeg liksom må prøve å få det til... Det går helt fint å følge ungene til skolen, så jeg satser på at det går greit med en tur alene også. Bare :kaffekopp: er drukket opp så...

Det er rart, dette - jeg som alltid har stortrivdes i mitt eget selskap føler meg plutselig helt skjelven bare ved tanken... Jeg er veldig veldig glad for at jeg gikk til legen, dette hadde ikke fungert stort lenger. Da jeg startet på disse medisinene forrige gang jeg brukte dem, mener jeg det tok en ukes tid før de virket litt. Nå har jeg tatt dem i fire dager, så det er vel lov å håpe snart..? Kan hende det er litt placeboeffekt også da, men blir jeg bedre så blir jeg bedre... :) Det står nemlig i bruksanvisningen at det fort kan ta 2-4 uker før virkningen kan merkes.

Vel, da gjenstår det bare å ønske meg selv en riktig god tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svanungen

God morgen!

Hvordan gikk det i går? Ble det en liten rusletur?

Håper du får en fin fredag i dag, og kanskje en liten rusletur til?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en fin tur ute i solen ! Glad for at du er i gang med medisinene igjen, da går det bare en vei vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde du en fin tur ute i dag? Her har det vært strålende vær idag. Pus er så glad det har blitt noen bare flekker rundt omkring, han hopper og spretter og ser etter - mus tror jeg.

Ha en fin kveld Sisu. Håper medisinene har begynt å virke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si hei, og spre litt vårsol :sol: Håper du kom deg ut, og om du ikke gjorde det har du mange muligheter til å gjøre det senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandagsmorgen!

Håper det har vært ei god og varm helg hos deg også. Hos meg har det vært sol, sol, sol i to dager til ende. Helt utrolig godt når den virkelig begynner å varme igjen :)

Setter igjen en :kaffekopp: og ønsker deg en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske, Sisu! Håper det går i riktig retning med deg. Sikkert lurt på sykemelding en liten periode - mer tid til å bare tenke på deg og de nærmeste. Ikke så lett å skulle takle alt mulig annet i livet når man har det tøft :klem:

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sisu! Hvordan går det? Håper du har hatt en fin påske så langt, med masse sol og kos! Jeg har endelig kommet hjem igjen etter min lille påsketur til trøndelag, og nå nekter jeg å reise noe som helst plass - jeg skal bare sitte her og kose meg. :ler:

Ha en fortsatt god påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :vinke:

Takk for koselige meldinger :klemmer: Har visst hatt litt KG-vegring i det siste :sjenert: , men her er jeg innom ihvertfall... Det går mye bedre med meg nå :) Akkurat som sist var første uka med medisiner et rent h...... pga at jeg får den bivirkningen at angstsymptomene forsterkes noe voldsomt - det står på bruksanvisningen at det kan skje. Men nå går alt så meget bedre :nigo: Jeg våkner ikke lenger med tannverk i mellomgulvet hver eneste morgen, og jeg sover veldig godt om natta. Tankene er lettere å styre vekk fra det vonde og angstfremkallende. Det er veldig deilig! Føler meg faktisk som et menneske igjen - ikke bare som en klump med angst.

Så jeg har klart å nyte :sol: og sittet ute og lest litt, gått noen turer... Herlig! Håper det fortsetter... Nå synes jeg livet er ganske bra, det er en stund siden sist jeg syntes det, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... Glemte helt å skrive i går at jeg og gubben har tegnet medlemsskap på et treningssenter! Vi satser på å få de utrente og dels dvaske kroppene våre i litt bedre form :trene: Har ikke begynt enda, må først bestille time så vi får hjelp til å sette opp et program. Flott, hva? Håper det hjelper både på kropp og sjel...

Men må innrømme at jeg kvier meg litt - har aldri trent på treningssenter før, har mest benyttet meg av skog og mark, og håndball for en del år og kilo siden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk flott at medisinen virker! Det er jeg kjempeglad for å høre. Da går det i riktig retning, litt etter litt - og det er jo mer enn nok! :klem: Kjempebra at dere har blitt med på et senter også! Med en god treningsplan er det faktisk veldig gøy å gå dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:pls:

Bøyer meg i støvet, Sisu! Er SÅ godt å lese at det går bedre, at humøret og dagsformen er bedre, og at du har klart å nyte :sol: litt! Og innmelding på treningssenter i tillegg er jo kjempemessig! Gjør virkelig godt for kropp og sjel, og er faktisk gøy også! :trene:

En STOR :klem: og ønske om en super mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at det går bedre med deg Sisu.

Jeg har fått en ny fadderkatt, men det brevet som ligger ved med opplysninger om den nye katten, det er så utrolig fullt av skrivefeil. Begynner å lure på hvor seriøst det er? Ok, vedkommende som har skrevet det kan ha dysleksi, men da bør noen der lese korrektur. Jeg skrev bedre i 1.klasse enn dette. Hva tror du?

Ønsker deg en flott uke - og så flink du er som skal begynne å trene. Det skulle jeg ha gjort også, men jeg kvier meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en ny fadderkatt, men det brevet som ligger ved med opplysninger om den nye katten, det er så utrolig fullt av skrivefeil. (...) Hva tror du?

Vet du, det der har jeg også lurt på. Kanskje det liksom er meningen at katten har "skrevet" det...? Jeg må innrømme at jeg blir litt pinlig berørt jeg da... :sjenert: Derfor kaster jeg brevet og ser på bildet som følger med istedenfor.

Ønsker alle en fin dag! Jeg har kveldsvakt, men må innom KG og kikke litt før jeg tar fatt på litt diverse greier her hjemme. Aah... :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da glemmer jeg det. Er llitt opphengt i å skrive riktig.. så da får jeg litt vondt i magen når jeg leser det.

Ha en fin kveldsvakt Sisu. Jeg tar snart kveldsvakt i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ok, da glemmer jeg det. Er llitt opphengt i å skrive riktig.. så da får jeg litt vondt i magen når jeg leser det.

:ler: Jeg og! Jeg er av den typen som får helt hetta av å se skrivefeil og orddelingsfeil på plakater i butikker og slikt... :ler:

Ellers skinner sola her i dag, etter mange dagers fravær :sol: Og krokuser og tulipaner begynner å stikke nesa opp fra blomsterbedet. Herlig. I fjor høst kjøpte jeg en svær poser blomsterløk og puttet masse ned i et bed vi har, så jeg er spent på hvordan det blir seende ut etterhvert. Fint, håper jeg :) Om litt skal jeg reise og få lagt om til sommerdekk...

Aah - kjenner liksom hvordan sol og vår strømmer inn. Det er nydelig! :hoppe: Og jeg er så glad for at det går bedre med meg. Det kjennes så bra å føle seg som et menneske igjen ;) , ikke bare en nerveklump av et eller annet slag...

Ønsker dere en flott dag alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:vinke:

Så godt å lese at det går så bra med deg! Herlig å kunne NYTE vårfølelsen! :hoppe:

Håper du får en kjempefin helg, må kose deg masse! Her er det meldt :sol: håper det slår til!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete:

Bare innom for å hilse på Sisu! Går det bra med deg?

Takk som spør! Joda, det går ganske bra nå. Jeg prøver å leve i nuet, nyte :sol: og våren og kose meg som best jeg kan sammen med familie, venner og kollegaer :) I morgen skal jeg på treningssenteret og få laget et program som forhåpentligvis kan få mitt utrente og heller dvaske legeme og til tider litt skrantne psyke i litt bedre form :trene: Litt spent på det, håper jeg vil like det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...