Gå til innhold

Starting all over again...

Gjest Sisu

Anbefalte innlegg

Er så imponert over at du har vaskedag.. øff, slikt får jeg aldri inn i et system. Tar bare et sveip når det begynner å bli for ille og det er innmari sjelden det lukter grønnsåpe for å si det slik...

Suzy :klem:

Du må neimen ikke tro at jeg har vaskedag sånn systematisert nei. Langt ifra :nei: Jeg har jo knapt nok noen husmor-gener, så her blir det skippertaksmetoden :jepp: Mannen min påstår forøvrig at jeg setter ut skåler med grønnsåpe så det skal lukte godt... Selv om jeg bare har dratt over med støvsugeren... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svanungen

God morgen!

Håper du har hatt en knall-helg og at Sisu har det bra! Mandag, og snaut 4 uker til ferie.. *full nedtelling*

Kos deg! :klem:

Og forresten: Gratulerer så mye med 10 sider!! :hoppe:

Endret av svanungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Sisu har det fint i sola :sol: Og snart ferie! :hoppe: Blir SÅ deilig. Bare så synd at den går så altfor fort... Men, jeg har tenkt å nyte mest mulig, med gode bøker, god mat, familie og venner. Øve litt på å gjøre ingenting, bare la humla suse rett og slett. Det er jo det som er ferie :) Har fått senebetennelse i armen igjen, men satser på at det går bra allikevel. Snart ferie! :hoppe:

Synes det kan være vanskelig jeg, å ikke ha noen planer for dagen :roll: For det er jo gjerne slik i "vår tid" (herlighet, det høres ut som om jeg er hundre år! :overrasket:) at det skal skje noe helst hele tiden. Merker det godt på ungene også. Dersom vennene er bortreist, ikke noe å gjøre, osv - de går jo nesten på veggen jo! "Ikke farlig å kjede seg", sier Sisu da, "dere som er to så smarte jenter må da klare å finne på noe å gjøre??" Nei. Ikke alltid. De klarer det ikke, absolutt IKKE! :sukk: Kan bli en utfordring det der...

Og i år har jeg forresten bestemt meg for ikke å irritere meg over sommerværet. Regn? Vel, så blir vi inne og finner på noe, reiser på besøk til noen eller på et butikksenter. Altfor varmt i sola? Det finnes nok alltids en parasoll å sitte under eller en skyggefull plass et eller annet sted. Så det så!

Vel, jeg ønsker akkurat DEG en fin sommerdag. :strix: Grip den, samme hva slags vær det er, hvor du er eller hva du holder på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

For et herlig positivt og oppmuntrende innlegg!

Jeg har også hatt perioder der jeg har slitt med å ikke ha noen planer for dagen. Men etterhvert har jeg blitt flinkere til å kose meg i eget selskap, nyte en god bok og sofasløving, eller så finner jeg alltid på noe ( trening, gå tur, rydde, bake, +++). Er selvfølgelig ikke alle dager som er bare hyggelige å være alene, men det ordner seg gjerne til slutt :jepp:

Skal jobbe drøyt tre uker til jeg, før det er tid for 4 deilige ferieuker. Gleder meg!!! Er så lite fristende å sitte inne i dette været, vil bare UUUT!!! :sol:

Kos deg masse, Sisu, og NYT dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Sisu har det fint i sola :sol: Og snart ferie! :hoppe: Blir SÅ deilig. Bare så synd at den går så altfor fort... Men, jeg har tenkt å nyte mest mulig, med gode bøker, god mat, familie og venner. Øve litt på å gjøre ingenting, bare la humla suse rett og slett. Det er jo det som er ferie :) Har fått senebetennelse i armen igjen, men satser på at det går bra allikevel. Snart ferie! :hoppe:

Synes det kan være vanskelig jeg, å ikke ha noen planer for dagen :roll: For det er jo gjerne slik i "vår tid" (herlighet, det høres ut som om jeg er hundre år! :overrasket:) at det skal skje noe helst hele tiden. Merker det godt på ungene også. Dersom vennene er bortreist, ikke noe å gjøre, osv - de går jo nesten på veggen jo! "Ikke farlig å kjede seg", sier Sisu da, "dere som er to så smarte jenter må da klare å finne på noe å gjøre??" Nei. Ikke alltid. De klarer det ikke, absolutt IKKE! :sukk: Kan bli en utfordring det der...

Og i år har jeg forresten bestemt meg for ikke å irritere meg over sommerværet. Regn? Vel, så blir vi inne og finner på noe, reiser på besøk til noen eller på et butikksenter. Altfor varmt i sola? Det finnes nok alltids en parasoll å sitte under eller en skyggefull plass et eller annet sted. Så det så!

Vel, jeg ønsker akkurat DEG en fin sommerdag. :strix: Grip den, samme hva slags vær det er, hvor du er eller hva du holder på med!

Jeg synes det er herlig å ikke ha noe å gjøre. Og jeg synes det er altfor mange rundt meg som nesten stresser seg opp pga det. Synes det er viktig i våre dager da det nesten er feil å ikke gjøre noe hele tiden nettopp å stresse ned, ta en time out. Kjede seg litt dør man heller ikke av. Sitte i sofaen og glane på ingenting (nei, tv’en står ikke på). Vel, det er min mening..

Så slapp av og kose deg - way to go! :)

Endret av -TanteBrun-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt for varmt å være Sisu nå :sol: Har flyktet inn i den svale stua, og det er faktisk deilig... Skal straks sette meg ut i skyggen med noe kaldt å drikke og en god bok... :)

Ønsker dere en strålende sommerhelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er utrolig varmt.

Men man må bare nyte det for når vinteren kommer hadde man gjort alt

for å få det vamt igjen :)

God helg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si hei i sommervarmen :sol:

Håper du har det bra i disse ferietider :)

Endret av -TanteBrun-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke har smeltet Sisu!

Regner med at du har kommet til deg selv igjen etter en haug med varme dager og netter - nå er det jo stikk motsatt plutselig. Nesten litt kjølig i stua utpå kvelden. At det aldri kan bli noen mellomting, tenker nå jeg...

Regner med at du ferierer ettersom du ikke har vært innom på en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest svanungen

:lete:

Bare innom for se hvordan du har det, og ønske deg en strålende sommer videre! Her begynner årets 4 ferieuker i dag, og jeg er så inderlig klar!!!

Sender noen solfylte sommertanker, og håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er like ferieklar som Svanungen - men skal "bare" ha tre uker nå da. Håper det står bra til og at du koser deg i sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og sier hei - eller natta, da... er på jobb i skrivende stund og har nok med å holde meg våken :ler: Ferien er over dessverre, og som vanlig gikk den altfor fort :sukk:

Skriver mer en annen gang, dere får få en :klem: så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten er det visst smittsom graviditet rundt meg, både i nabolaget og på jobb... :roll: Jeg merker det liksom hopper litt i eggstokkene, får liksom lyst på en liten attpåklatt... Men jeg er 35, mannen 37 og ungene 8 og 11. Ungene klarer seg fint selv på mange måter nå, og det er så deilig... Kanskje det bare er litt vemodig at de er blitt så store - at det er derfor..? Og dersom vi skulle få en baby til, ville jo det barfnet nærmst bli et enebarn... Nei, dette ble noen rare tanker, kan hende det har noe med at klokka snart er fire på natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Hihi, så koselig med rasling i eggstokkene da :) Hva sier mannen om dette da? 35 er vel ikke for sent for en tredjemann? Min far fikk nummer tre da han var 42, og nummer fire da han var 43 - og det har gått helt strålende. Faktisk var det nok en fordel å ha så store barn i tillegg, det er mye god hjelp i søskenkjærlighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sisu!

Tja, det er jo ikek for sent, men du kan jo faktisk nyte å låne de søte små og heller ha friheten din i behold. Da får du litt av begge deler ;)

Ferien gikk for fort, men det var jammen godt og avslappende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Hei Sisu!

Hvordan går det? Hatt en fin sommer? Klar for høsten?

Håper alt står bra til, og at du koser deg skikkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Sisu,

Håper du har det bra, lenge siden du har vært her.

Rasler det fortsatt i eggstokkene dine?

Jeg har fortsatt fadder-katt, den 3. nå. (Har byttet 3 ganger)

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...