Gjest svanungen Skrevet 10. juni 2009 #161 Del Skrevet 10. juni 2009 God morgen! Noen dager blir bare ikke helt som man hadde tenkt, for eksempel så blir man hjemme med sykt barn istedet for å komme seg på trneing. Men ikke stort å gjøre med det, du får bare kose deg så godt du kan! Og trening fungerer bra på ettermiddag/kvelden også Håper du får en fin dag uansett, må kose deg så godt du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 12. juni 2009 #162 Del Skrevet 12. juni 2009 Aahh... fredag! Helg! Herlig! Jeg begynner å merke at hodet allerede har reist på ferie, selv om jeg ikke begynner på mine uker før om fjorten dager... Rart det der, man holder liksom akkurat ut til man går ut i ferie. Hadde jeg planlagt å ha fri i august, hadde det jo ikke vært noe problem å jobbe så lenge... Vi har ikke så mye planer for ferien egentlig, skal en uke til Sverige, ellers tar vi det på sparket. Synes det viktigste er å komme vekk hjemmefra, ellers blir man jo gående og rydde og holde på uansett, og får ikke drevet dank i det hele tatt. Ihvertfall er jeg slik. Gleder meg til å få noen rolige uker med familien, med god mat, gode bøker og masse kos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. juni 2009 #163 Del Skrevet 12. juni 2009 Hellu Sisu Tusen hjertelig takk for hilsen i dagboka mi Håper jeg kan følge deg utover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 12. juni 2009 #164 Del Skrevet 12. juni 2009 Sjalabais! Fredag!! Er SÅ klar for helg kjenner jeg! Her er det 5 uker igjen til ferie, nedtellingen har begynt.... Håper du får en kjempefin fredag, og en strålende helg! Her er det meldt knallvær fra i morgen av, håper det slår til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 13. juni 2009 #165 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg er så fornøyd med livet nå Akkurat nå nyyyter jeg det, og jeg prøver å fokusere på den utrolig deilige følelsen det gir sånn innerst inne i magen et sted Det er liksom så lenge siden jeg har våget å tenke slik, men nå tar jeg sjansen og lever like godt litt i nuet. Stolt av meg selv nå Måtte bare fortelle dere det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wepsa Skrevet 13. juni 2009 #166 Del Skrevet 13. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 13. juni 2009 #167 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg er så fornøyd med livet nå Akkurat nå nyyyter jeg det, og jeg prøver å fokusere på den utrolig deilige følelsen det gir sånn innerst inne i magen et sted Det er liksom så lenge siden jeg har våget å tenke slik, men nå tar jeg sjansen og lever like godt litt i nuet. Stolt av meg selv nå Måtte bare fortelle dere det... Er jo sånn det skal og bør være da. Lever man i fortiden og/eller bekymrer seg for mye for framtiden så glemmer man jo rett og slett og leve. Så leve i nuet er det beste. Sier en som ikke alltid vet å omsette denne i teorien i praksis. Sitter nå på verandaen med en utepils og pc i solen og kooooooser meg masse. Ha en fin og avslappende lørdagskveld, Sisu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 16. juni 2009 #168 Del Skrevet 16. juni 2009 I går kom feriepengene, og det er så deilig å føle at men har litt god råd Betale ned litt på kortbruken, sette av litt ekstra penger - rett og slett komme litt ovenpå igjen økonomisk! Ellers har jeg virkelig kommet i feriemodus - bare så synd at det fortsatt er to uker igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 17. juni 2009 #169 Del Skrevet 17. juni 2009 Er så godt å lese i boka di om dagen, Sisu! Masse optimisme og livsglede! Her kommer feriepengene til fredag (samt en månedslønn, nå er det to mnd til neste gang), og skal bli godt med en velfylt konto! Skattepengene kommer vel neste uke, og de skal rett på sparekonto for å sikre Bali-turen Alt ordner seg for snill jenter! Ha en strålende onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 17. juni 2009 #170 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Ja, jeg føler at det går i riktig retning om dagen nå. Det er veldig godt Klarer liksom å gripe dagen mye mer enn tidligere, og det er jeg så glad for - og stolt av Klarer til og med å gi med selv god feedback, er mer ærlig med meg selv. Dessuten hjelper sommer, og også. Akkurat nå har jeg KG-pause med innlagt lunsj... Vasker soverommene i dag - altfor lenge siden sist, og det merkes gitt Kjedelig med husarbeid når man holder på, men oi, så god samvittighet man får etterpå... Ha en riktig fin sommerdag dere som måtte stikke innom her Endret 17. juni 2009 av Sisu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 17. juni 2009 #171 Del Skrevet 17. juni 2009 Legger igjen et spor her jeg Jeg er ikke noe god til å følge opp ting om dagen, men er her i hvertfall et ærlig og redelig forsøk God sommerdag til deg også, håper du får kost deg litt i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 18. juni 2009 #172 Del Skrevet 18. juni 2009 I dag er det iskaldt ute og sprutregn i tillegg Hvor blir det av den globale oppvarmingen når man trenger den? Det kjennes ikke ut som om den er her for øyeblikket ihvertfall... Derfor: En liten kosestund med KG og før jeg begynner å vaske badet, som er helt bombet. Etterpå har jeg planer om å la noen av feriepengene mine få bein å gå på Jeg har ellers oppdaget fenomenet interiørblogger. Mange veldig flinke folk der ute! Spesielt synes jeg denne bloggen er veldig fin, av de jeg har surfet innom. Tenk å ha fantasi til slikt. Jeg skulle ønske at jeg også hadde det... Og at jeg hadde tålmodighet til å lete etter små skatter på loppis og bruktbutikker.... Kanskje det går an å få litt inspirasjon til å lage noe småtteri. Vet ikke. :klø: Ihvertfall har vi planer om å male noen vegger her hjemme i sommer, og jeg tenke kanskje å pusse opp noen gamle trehvite møbler vi har. Er SÅ lei av dem, men de er jo fullt brukbare, så litt maling kunne kanskje gjort seg der også?? Synes egentlig den shabby chic-stilen er kul jeg, mens min kjære gjerne vil ha det så minimalistisk som mulig Well - vi får se hva som skjer. Ønsker dere en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. juni 2009 #173 Del Skrevet 18. juni 2009 I dag er det iskaldt ute og sprutregn i tillegg Hvor blir det av den globale oppvarmingen når man trenger den? Det kjennes ikke ut som om den er her for øyeblikket ihvertfall... Jeg har ellers oppdaget fenomenet interiørblogger. Mange veldig flinke folk der ute! Spesielt synes jeg denne bloggen er veldig fin, av de jeg har surfet innom. Tenk å ha fantasi til slikt. Jeg skulle ønske at jeg også hadde det... Og at jeg hadde tålmodighet til å lete etter små skatter på loppis og bruktbutikker.... Kanskje det går an å få litt inspirasjon til å lage noe småtteri. Vet ikke. :klø: Heia Sisu Ja det er virkelig irriterende kaldt for tiden, og dette kan jo ikke kalles sommer..... Jeg har ikke fått med meg fenomenet interiørblogger inntil jeg leste om slike i et ukeblad nylig. Jeg virkelig beundrer slike kreative sjeler Men jeg forstår ikke hvordan de får tiden til å strekke til for å gå på loppis, tråle butikker o.l Jeg har fullt opp med full jobb og hverdagsliv og syns det er et slit å tråle ørti fjørti butikker når man er sliten etter en lang arbeidsdag.......og jeg har ikke barn enda...... Men det er mulig at interiørbloggere også har en jobb som er interiør relatert. Ihvertfall har vi planer om å male noen vegger her hjemme i sommer, og jeg tenke kanskje å pusse opp noen gamle trehvite møbler vi har. Er SÅ lei av dem, men de er jo fullt brukbare, så litt maling kunne kanskje gjort seg der også?? Synes egentlig den shabby chic-stilen er kul jeg, mens min kjære gjerne vil ha det så minimalistisk som mulig Ja ofte er det ikke mer enn noen malingsstrøk som skal til for å litt forandring Jeg syns shabby chic stilen er morsom men personlig er jeg på minimalist greia Ha en flottis dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wepsa Skrevet 18. juni 2009 #174 Del Skrevet 18. juni 2009 Sisu Er så fint å lese i dagboken din om at det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 19. juni 2009 #175 Del Skrevet 19. juni 2009 Takk, jeg føler meg veldig bra om dagen - måtte det vare... I dag er det vaskedag, ikke min favoritt akkurat - husmorgen-løs som jeg er Men det er deilig å kunne sette seg ned etterpå når huset er rent og pent og lukter grønnsåpe... Derfor har jeg allerede startet, måtte bare drikke og da passet det så bra med KG samtidig, vet dere! Har skrevet en liste over ting som må gjøres, det er faktisk litt tilfredsstillende å kunne stryke ut på den etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. juni 2009 #176 Del Skrevet 19. juni 2009 Utstrykbare lister er tingen! Da ser man utrolig effektiv ut, og MASSE blir gjort (kunsten er å lage detaljerte lister, da er det masse som kan strykes ut ). Ønsker deg en super helg, Sisu! Kos deg, og nyt dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 19. juni 2009 #177 Del Skrevet 19. juni 2009 Sisu Takk for besøket i Ulvas verden og kom gjerne igjen. Jeg har bare lest de siste to sidene her, men jeg har fått med meg at du har det supert om dagen Veldig bra. Og jeg er så enig i ordene som TanteBrun la igjen her hos deg. Å leve i nuet og nyte dagen er bare så viktig. Ha en nydelig fredag Sisu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 19. juni 2009 #178 Del Skrevet 19. juni 2009 Deilig når ting er bra, og følelsen av at ting(les: tanker og følelser) gå på skinner da Ønsker deg en finfin helg, Sisu ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wepsa Skrevet 20. juni 2009 #179 Del Skrevet 20. juni 2009 Ønsker deg god helg Sisu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2009 #180 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei Sisu! Håper du har hatt en fin helg og at du har hatt litt deilig sol i dag du også (her har det vært rimelig fint i dag). Er så imponert over at du har vaskedag.. øff, slikt får jeg aldri inn i et system. Tar bare et sveip når det begynner å bli for ille og det er innmari sjelden det lukter grønnsåpe for å si det slik... Gods søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå