Gå til innhold

Out of Space

space

Anbefalte innlegg

Fikk (får) igjen på skatten, får tilbake 2-3000 mer en jeg trodde :danser:

Nå er det resultatet til min mann jeg venter på, hadde vært greit å kommet på pluss.

Av en eller annen grunn blir han alltid skyldig nesten det samme som jeg får igjen.

Er kaldt, 5-6 kuldegrader. Gleder meg til sola kommer skikkeligt opp.

Denne uken må jeg begynne skikkeligt med treningen min, igjen. Kan ikke utsette det lenger. Matinntaket må jeg også se på, og alt det andre jeg spiser som ikke er mat.

Skal begynne på ett nytt strikkeprosjekt. Ble ferdig med det forrige i går kveld, samtidigt som Paradis hotel ble ferdigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helg igjen, denne uken ble "borte". Ikke så mye som har skjedd, tror jeg.

Har vært i solarium, lærer aldri. Tok nok et par min for mye, så da må jeg bare vente før jeg kan ta mer sol.

Ute er det "drittvær" typisk mars vær, snør litt, blåser litt og ca 0 grader.

Har begynt å trene litt mer, men ikke så mye som jeg så for meg. Merkeligt, når jeg tenker på det, hvor mye jeg skal trene, så går det så greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mot vår :)

Og det er snart påske. Håper på nydeligt vær, så det kan bli noen turer både med og uten ski.

Gleder meg til å pynte til påske, ta fram dukene, kylligene og lysene. Pynter ikke så veldig mye til påske, men litt hører med. Det lyser opp med litt gult her og der.

Ellers ser jeg frem til mye god (sunn) mat,være sammen med familien og venner. Slappe av, ligge lenge om morgenen.

Det er 1. april i dag. Og jeg har ikke blitt lurt, som jeg vet om :fnise: men så er ikke dagen helt slutt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lurt i går, tror ikke noen prøvde på det heller. Er vel for gammel :ler:

Nå har jeg lagt fra meg mobilen ett eller annet sted. Har brukt den i dag, så vet at den er her. Har bare den telefonen, og har selvsagt ringevolumet på meget lavt (hvor smart kan en bli)

Når jeg da ikke vet hvor den er , så går jeg selsagt glipp av mange viktige samtaler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske :)

Har vært på hyttetur noen dager, kom hjem til "rette" påsken begynte. Har hatt forholdsvis bra vær. Blitt et par skiturer, ellers bare slappet av. (Er igrunn veldig god på det der, å slappe av)

Hadde håpet det hadde blitt såpass til vår hjemme at jeg kunne "jobbe" litt ute, men ser ut som det er litt for tidligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...