Gjest Ethereal Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Har noen testet øyenkremen i anti-oksidantserien (ikke vita-plus) til MD Formulations? Jeg hadde serumet i forbindelse med et anfall av eksem, og det hjalp faktisk. Derfor vurderer jeg om jeg skal teste øyenkremen i samme serie når jeg en gang blir tom for øyenkrem. Noen erfaringer?
Gjest care Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Da jeg skulle kjøpe meg øynekremen til MD formulation fikk jeg anbefalinger om ikke å bruke denne typen. Grunnen: jeg var for ung og hadde for lite rynker. Denne øyenkremen har til hensikt å glatte ut linjer og forebygge linjer, men den er ganske sterk og tørker ut huden ganske mye, derfor må du har en ekstra øyenkrem i tillegg. Damen bak disket anbefalte meg decleor som også er et bra merke. Men mamma kjøpe denne øyenkremen, og hun merket at det var svært uttørrende, så man må definitivt ha en fet øyenkrem i tillegg....
Gjest Ethereal Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Og du mener kremen i Antioxidant-serien?? Jeg skjønner godt at man er for ung for Vita+, for de er for hud som er eldre, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå