Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor er du våken og sitter på KG klokka 3 om natta? Jobber du?
Gjest Kavring Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor er du våken og sitter på KG klokka 3 om natta? Jobber du? Jepp, jeg jobber! Og nå ser jeg bare fram til å komme meg i seng Men ennå igjen 4 timer.
sixx Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg sover. Så nå venter jeg bare på at jeg skal begynne å drømme at jeg slår av pc'n.
angeleyes Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jeg får ikke sove og orket ikke å ligge og vri meg i senga lenger. Derfor er jeg her. Skal på skolen i morgen tidlig så hadde vært fint om jeg fikk sove snart.
Mangopai Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Kom akkurat hjem fra skolen, trengte et par minutter med utkobling før jeg slår av pcen og lukker øynene
Pikaeon Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Jeg slutta 23.00, også har jeg fri i mårra, så det er deilig å bare kunne være oppe til jeg blir så trøtt at jeg MÅ legge meg=)
Gjest Kavring Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Kom akkurat hjem fra skolen, trengte et par minutter med utkobling før jeg slår av pcen og lukker øynene Kommer du hjem fra skolen så sent? Jeg jobber i natt også, men jeg lengter hjem til senga mi. Men nå skal jeg bare jobbe litt på dagen i dag, og så tar jeg helga
Mangopai Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 Kommer du hjem fra skolen så sent? Jeg jobber i natt også, men jeg lengter hjem til senga mi. Men nå skal jeg bare jobbe litt på dagen i dag, og så tar jeg helga Ja, har faktisk vært på skolen å jobbet frem til nå... Blir sånn når antallet normale våkentimer i et døgn er for få Gruppearbeider på dagtid og individuelle på natta.. men nå skal jeg finne puta endelig! :søvn:
Gjest Kavring Skrevet 26. februar 2009 #9 Skrevet 26. februar 2009 Ja, har faktisk vært på skolen å jobbet frem til nå... Blir sånn når antallet normale våkentimer i et døgn er for få Gruppearbeider på dagtid og individuelle på natta.. men nå skal jeg finne puta endelig! :søvn: Du er flink du da Da får du sove godt!
Gjest Crow Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 Jeg skal på nattvakt i morgen, så nå kan B - mennesket i meg slå seg helt løs. Koser meg, ser skrekkfilm kan jeg gjøre på et annet tidspunkt
Gjest Kavring Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Jeg skal på nattvakt i morgen, så nå kan B - mennesket i meg slå seg helt løs. Koser meg, ser skrekkfilm kan jeg gjøre på et annet tidspunkt Hehe.. ser du skrekkfilm aleine?
Gjest Crow Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Gjør som regel det. Og natta er best, da er jeg i riktig stemning. :happy: Var en scene som fikk ristet trøttheten ut av meg, så det var egentlig ganske nyttig
angeleyes Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Gjør som regel det. Og natta er best, da er jeg i riktig stemning. :happy: Var en scene som fikk ristet trøttheten ut av meg, så det var egentlig ganske nyttig Imponert over at du tør å se på skrekkfilm alene midt på natta. Det hadde jeg aldri turt.
MissStiles Skrevet 26. februar 2009 #14 Skrevet 26. februar 2009 Imponert over at du tør å se på skrekkfilm alene midt på natta. Det hadde jeg aldri turt. Det hadde ikke jeg heller! Best å ha noen ved siden av seg som man kan holde i hånda.. eller ligge i armkroken til..
MRN Skrevet 26. februar 2009 #15 Skrevet 26. februar 2009 Ja, jeg jobber. Begynner kl 06. Vanligvis sykler jeg til jobb 30 min og noen minutter mindre. Men sykkelen gikk i stykker i går, så nå må jeg gå. Får beregne 50 minutter. Satte vekkerklokka på 0430, så jeg rekker en dusj. Sover jeg fra nuh, så får jeg 3 timer 45 minutter. Men det tror selv ikke på. Natt til onsdag: 10 timer Natt til torsdag: max to timer (sov jeg i det hele tatt?) Natt til fredag: 3:45 timer og minkende. En samtale med fastlegen frister meg...
LitaPia Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er våken fordi det er fredag og jeg har ikke lyst å legge meg Næh.. sitter våken mye på nettene for tiden. Er delvis sykemeldt, så av en eller annen grunn har jeg snudd døgnet litt..
Gjest Kavring Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er våken nå for at jeg rett og slett ikke har noen døgnrytme. Blir helt vill jeg. Ikke lett å jobbe dag, kveld og natt :gjeiper: Men jeg har fri heele helga
Lancelot Skrevet 28. februar 2009 #18 Skrevet 28. februar 2009 Er våken fordi det er helg, og legger man seg tilig på en fredag er man kjip.
Gjest Wrangler Skrevet 5. mars 2009 #19 Skrevet 5. mars 2009 Jobber ikke, sov først så våknet jeg og ble bare liggende der og bli mer og mer våken. Barn og mann sover trygt i senga, her sitter jeg. Skulle egentlig lese en bok, men den frister ikke så mye... Jobb i morgen, så kommer til å bli en hard dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå