Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Jeg ser stadig innlegg der folk kaller TS troll. Men hvorfor blir aldri jeg kalt troll, som faktisk er et troll (av og til)? Har oppdiktet mange historier på dette forumet som har blitt fint diskutert uten at jeg har blitt kalt troll, selv om innlegget ikke var sant. Jeg har også laget mer tullete innlegg kun ment for humor, selv der blir jeg ikke kalt troll. Folk ler bare og synes det er morsomt, og det setter jeg jo pris på. Men jeg kan jo ta det som et kompliment at jeg ikke blir kalt troll. Det betyr vel at jeg skriver, eller i hvertfall oppdikter bra? Eller kanskje jeg bare er så godt likt her at folk ikke vil ødelegge innleggene?
Gjest luring Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Jeg ser stadig innlegg der folk kaller TS troll. Men hvorfor blir aldri jeg kalt troll, som faktisk er et troll (av og til)? Har oppdiktet mange historier på dette forumet som har blitt fint diskutert uten at jeg har blitt kalt troll, selv om innlegget ikke var sant. Jeg har også laget mer tullete innlegg kun ment for humor, selv der blir jeg ikke kalt troll. Folk ler bare og synes det er morsomt, og det setter jeg jo pris på. Men jeg kan jo ta det som et kompliment at jeg ikke blir kalt troll. Det betyr vel at jeg skriver, eller i hvertfall oppdikter bra? Eller kanskje jeg bare er så godt likt her at folk ikke vil ødelegge innleggene? Hvilke innlegg har du skrevet da.. et kan du nevne vel?? så skal jeg svare deg hvorfor du ikke blir kalt ett troll.
MRN Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Du har rett og slett ikke provosert nok, eller kommet for langt ut på kanten av de Politisk Korrekt-normen.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 For meg virker det som at man blir kalt troll. Om det er noe man ikke liker Men du er et troll ( Fornøyd nå kalte jeg deg et troll )
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 For meg virker det som at man blir kalt troll. Om man skriver noe som en person ikke liker. Da er man troll eller om man kanskje ikke er det man kaller politisk korekt. Så er man troll... Et troll er den som skriver ting andre ikke liker slik virker det noen ganger ihvertfall Men du er et troll ( Fornøyd nå kalte jeg deg et troll )
aline Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 For meg virker det som at man blir kalt troll. Om man skriver noe som en person ikke liker. Da er man troll eller om man kanskje ikke er det man kaller politisk korekt. Så er man troll... Et troll er den som skriver ting andre ikke liker slik virker det noen ganger ihvertfall Men du er et troll ( Fornøyd nå kalte jeg deg et troll ) tull, det er mange som skriver ting andre ikke er enige i her inne, og som ikke blir sett på som troll av den grunn, det har vel mer med måten man skriver på, og om det er FOR usansynelig. Dersom TS har diktet opp noe som faktisk er sansynelig at kunne skjedd, så er det jo ikke rart at hun ikke blir kalt troll, det er tross alt umulig å vite hva som er sant og ikke om man ikke kjenner vedkommende irl. Og tråkker man ikke over grensene for sansynelighet, så blir man vel heller ikke ansett som troll. At det ikke er sant for ts, er egentlig ikke viktig, så lenge det er temaer som faktisk fint kan skje andre. Det er sak man diskuterer, ikke personlig slik at det må ha skjedd akkurat den som skriver det
Gjest Emera Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Jeg ser stadig innlegg der folk kaller TS troll. Men hvorfor blir aldri jeg kalt troll, som faktisk er et troll (av og til)? Har oppdiktet mange historier på dette forumet som har blitt fint diskutert uten at jeg har blitt kalt troll, selv om innlegget ikke var sant. Jeg har også laget mer tullete innlegg kun ment for humor, selv der blir jeg ikke kalt troll. Folk ler bare og synes det er morsomt, og det setter jeg jo pris på. Men jeg kan jo ta det som et kompliment at jeg ikke blir kalt troll. Det betyr vel at jeg skriver, eller i hvertfall oppdikter bra? Eller kanskje jeg bare er så godt likt her at folk ikke vil ødelegge innleggene? Dersom TS har diktet opp noe som faktisk er sansynelig at kunne skjedd, så er det jo ikke rart at hun ikke blir kalt troll, det er tross alt umulig å vite hva som er sant og ikke om man ikke kjenner vedkommende irl. Jeg tenker også som aline her. Og da må jeg virkelig lure på hva som er vitsen med å være troll i det hele tatt. Hvor ligger tilfredsstillelsen i å lage fullt troverdige trolletråder..? Sitter du der og knegger for deg selv over at folk "går på" en problemstilling som godt kan være sann? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Du har rett og slett ikke provosert nok, eller kommet for langt ut på kanten av de Politisk Korrekt-normen. Det kan hende. Jeg elsker å trolle, dikte opp historier å få folk til å le, men er ikke et såkalt ondt troll. Jeg lager aldri innlegg for å skade. Vel, har jo provosert litt, men det er mer harmløst. Endret 28. februar 2009 av Pasha
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Jeg tenker også som aline her. Og da må jeg virkelig lure på hva som er vitsen med å være troll i det hele tatt. Hvor ligger tilfredsstillelsen i å lage fullt troverdige trolletråder..? Sitter du der og knegger for deg selv over at folk "går på" en problemstilling som godt kan være sann? :klø: Faktisk, så vet jeg ikke helt svaret selv. Kanskje ikke troll er helt riktig å bli kalt? Men liker å lage oppdiktede innlegg, rett og slett bare for å høre hva folk sier. Men hvor mer troverdig jeg får det, hvor bedre synes jeg det er. Da føler jeg liksom at jeg er god.
Gjest En ting jeg har lurt på Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Hvor gammel er du da, ts? Trenger ikke å svare hvis du ikke er ærlig.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Hvor gammel er du da, ts? Trenger ikke å svare hvis du ikke er ærlig. Er 22 år gammel gutt. Og har heller ingen barn.
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Ketchup tråden var genial da. Artig diskusjon, den kunne absolutt vært sann, dessuten kunne medlemmer herfra sittet på begge sider av bordet, er vel det som dannet så godt grunnlag for diskusjon.
Gjest fisk Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Hvis det er noen trøst, så tenkte jeg på en som sitter og ronker til et bilde av seg selv da jeg leste startinnlegget ditt i denne tråden.
Gjest ts Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 Hvis det er noen trøst, så tenkte jeg på en som sitter og ronker til et bilde av seg selv da jeg leste startinnlegget ditt i denne tråden. Nei, sånn er jeg ikke. Men hadde nok gjort det om jeg var jente. Men får jeg spørre om hvorfor du trodde det?
Gjest fisk Skrevet 25. februar 2009 #16 Skrevet 25. februar 2009 Nei, sånn er jeg ikke. Men hadde nok gjort det om jeg var jente. Men får jeg spørre om hvorfor du trodde det? mest fordi det virker som en hei-se-på-meg-så-flink-lur-og-smart-jeg-er-gi-meg-oppmerksomhet-da!-tråd. det er jo mye det trolling går på, så du kan vel knappest klandres for å følge stereotypen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå