Gå til innhold

Vaginavekter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe vaginavekter. Men på kondomeriet her selger de bare to typer. Den ene er to stykker uten tråd. Jeg kommer til å være redd for å ikke få de ut igjen så de vil jeg ikke kjøpe. Den andre er smart balls. De ser veldig store ut så jeg vil ikke ha de heller...

Finnes det ikke noen mindre enn smart balls med tråd i norske kondomerier? Nettbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men de kulene er tunge, så da du slapper av så detter de ut. Har en veninne som har prøvd sånne kuler og hun måtte bare starte med en, for prøvde hun begge så bare datt de ut med en gang, og med en måtte hun virkelig slite for å få den til å ikke dette ut. Etter en stund klarte hun å ha begge der.

Skrevet

Smart balls er ikke så store som de ser ut til å være :) Anbefales!

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei, em, kan jeg stille et spørsmål?

Hvordan fungerer disse vektene? Er det som når man trener musklene der nede, bare at man har disse ballene/kulene inni skjeden? Huff, beklager det teite spørsmålet... ble bare så nysgjerrig....

Skrevet

Hvordan fungerer disse vektene? Er det som når man trener musklene der nede, bare at man har disse ballene/kulene inni skjeden? Huff, beklager det teite spørsmålet... ble bare så nysgjerrig....

Du kniper igjen, så de ikke detter ut. Dette gir en trangere skjede, og derved et bedre sex liv. Det forebygger også urinveis lekkasjer.

Men jeg har et spørsmål jeg lurer på om noen kan svare meg på:

Jeg kjøpte et sett med vekter for mange år siden. De ser ut som porselen, og er svært glatte.

Men når jeg har gått med dem en stund sklir de ut, fordi jeg blir glatt og våt.

Er det noen som har et godt tips til meg?

Skrevet

[

Men jeg har et spørsmål jeg lurer på om noen kan svare meg på:

Jeg kjøpte et sett med vekter for mange år siden. De ser ut som porselen, og er svært glatte.

Men når jeg har gått med dem en stund sklir de ut, fordi jeg blir glatt og våt.

Er det noen som har et godt tips til meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...