Gjest Gjest_student_* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Ja, tittelen sier egentlig alt.. Er det noen som har noen bra tips til laptop/skolesekk med GOD plass? Jeg var inne på Bergans sine sider, der var det noen store fine sekker. Men hva betyr det at det er plass til mediaspiller? Er det det samme som laptop? Og er det noen andre som vet om noen andre bra? Hvilke andre ting bør jeg ta hensyn til når jeg skal velge sekk? Er det noe spesielt som er viktig for at den skal bli god å bære?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Ja, tittelen sier egentlig alt.. Er det noen som har noen bra tips til laptop/skolesekk med GOD plass? Jeg var inne på Bergans sine sider, der var det noen store fine sekker. Men hva betyr det at det er plass til mediaspiller? Er det det samme som laptop? Og er det noen andre som vet om noen andre bra? Hvilke andre ting bør jeg ta hensyn til når jeg skal velge sekk? Er det noe spesielt som er viktig for at den skal bli god å bære? Jeg har en Bergans sekk 35l. der det er egen plass til laptop, var med egen "veske" som laptopen kan plasseres inni var det også i sekken. Nå er det noen år siden jeg kjøpte min sekk, men vil tro at de fortsatt har plass til laptop i studentsekken som de har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå