Gjest Mayamor Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66478 Kjenner tårene presser på - ja sikkert litt hormonell for tiden... :oops: Men det er så flott at det finnes mennesker som bryr seg. Dette er en historie og bli glad av. Mayamor
Titti72 Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Jeg leste det nettopp i papirutgaven, og fikk klump i halsen jeg også. Må nevne at jeg er premenstruell nå så mulig det er grunnen til at jeg snufset høylydt...
Gjest Hege Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 Nydelig! Flott at slike mennesker finnes! Her ble jeg våt i øynene jeg også!
Gjest 10na Skrevet 4. juli 2003 #4 Skrevet 4. juli 2003 Dette var virkelig rørende - at slike mennesker finnes blant oss midt i all elendigheten? *tørker tårene*
Marianne Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Ja dette var helt fantastisk gjort. Så godt å se at det fremdeles er mennesker som gjør slik
*Lavendel* Skrevet 4. juli 2003 #7 Skrevet 4. juli 2003 Det er så godt å se at oppi all elendigheten her i verden så fins det solskinnshistorier. Ble helt matt jeg.....
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2003 #8 Skrevet 4. juli 2003 For en nydelig historie. Her har vi noe å lære alle sammen tror jeg. Det er dette som er de viktige tingene i livet.... Å være der for hverandre og ta vare på hverandre...
LilleBille Skrevet 4. juli 2003 #9 Skrevet 4. juli 2003 Vi trenger sånne historier som viser at mange bryr seg - og stiller opp når noen trenger det.
MarianneE Skrevet 4. juli 2003 #10 Skrevet 4. juli 2003 Følelses menneske som jeg er så renner tårene mine........ Utrolig heldig gutt som har slike mennesker rundt seg......
Nala Skrevet 4. juli 2003 #11 Skrevet 4. juli 2003 En kjemperørende historie. Så flott å lese at folk stiller opp for hverandre ennå. Jepp, ble rørt jeg også
Gjest lmari Skrevet 4. juli 2003 #12 Skrevet 4. juli 2003 Og gjett om jeg er stolt som kan si at jeg er fra samme sted, da!?!??!?!? Det er så godt å se at det fremdeles finnes folk som bryr seg om hverandre og som vil hjelpe. Litt for mange som bare lener seg tilbake og har nok med seg selv...
Silfen Skrevet 4. juli 2003 #13 Skrevet 4. juli 2003 For en flott historie. Sånne mennesker er det jeg savner her i byen.
Lilleba Skrevet 4. juli 2003 #14 Skrevet 4. juli 2003 Bergen by er for stor til at det samme kunne skje her, for, som i alle byer over en viss størrelse, så kjenner naboene herandre for lite, Starfish! På den annen side, det er strøk av byen med den samme ånden, f.eks. Salhus, og jeg tror faktisk at noe lignende kunne skjedd der!
Gjest Milah Skrevet 4. juli 2003 #15 Skrevet 4. juli 2003 Synes det var kjempe flott jeg!! Er så bra at det finnes sånne mennesker. :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #16 Skrevet 4. juli 2003 Innlegget ditt, gjest, var nedlatende, upassende og hadde overhode ingenting med den opprinnelige saken å gjøre. Slettet. Tusenfryd - moderator
Gjest Hege Skrevet 4. juli 2003 #18 Skrevet 4. juli 2003 www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Personangrep/persondebatter Innlegg med nedsettende eller krenkende kommentarer mot andre deltagere i forumet tolereres ikke. Hva som faller inn under krenkende kan være vanskelig å bedømme, men generelt sett skal man behandle andre med respekt. Det går fint med diskusjoner rundt enkeltpersoner, om denne har en offentlig (yrkes) rolle, men da kun i relevans til denne rollen. Man diskuterer sak, og ikke person! Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. Innlegg vi anser som utrivelige slettes. Vi har regler her i forumet. Vil du delta her bør du lese dem, og følge dem. Da får du ha innleggene dine i fred også
Gjest Coolaid Skrevet 4. juli 2003 #19 Skrevet 4. juli 2003 Håp finnes ikke bare på fillm tydeligvis.
Gjest Sensurert Gjest Skrevet 4. juli 2003 #20 Skrevet 4. juli 2003 Mitt innlegg var ikke krenkende mot noe individ. Derimot satte jeg fokus på hva en enkelt gruppe kan oppnå gjennom vårt system. Ikke minst takket være blåøyde og velmenende kvinner. Der bommet du, frøken Sensur. Mulig virkeligheten ble for ubehagelig for deg ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå