Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=275299 Alt godt kommer fra oven osv.
Cita Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 Hva i all verden kan denne presten ha gjort ?? Ber om et tegn fra Gud - Og får lyn og torden i hodet ?!?
Gjest Starya Skrevet 4. juli 2003 #4 Skrevet 4. juli 2003 Ja ja, hvordan skal de bortforklare dette da?
*Lavendel* Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Jeg velger å påstå at dette kun er en tilfeldighet....
Sisilie Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 - "Men Gud gir oss ikke alltid akkuratt det vi ønsker oss når vi ber" *med predikant-stemme*
moonmood Skrevet 6. juli 2003 #10 Skrevet 6. juli 2003 Hvis "Gud" prøvde å si han noe, så var det kanskje å få ham til å slutte å mase?? ellers ville "han" vel sendt noe mer hyggelig tenker jeg... :D
Cita Skrevet 6. juli 2003 #11 Skrevet 6. juli 2003 Hvis "Gud" prøvde å si han noe, så var det kanskje å få ham til å slutte å mase?? ellers ville "han" vel sendt noe mer hyggelig tenker jeg... :D Min teori er at denne presten var en sommervikar !! Som en lite brukt vikar, så har de derfor skjelden muligheten til å be om noe, og da kan han ha blitt for ivrig, be om for mye, og for ofte (masete jfr. moonmood) Nei........ hva med å samle alles ønsker i EN bønn ? En venn av meg pleier å si: Nå skal jeg be kveldsbønn.... Er det noen som skal ha noe ??? Det ville sikkert ha senket brannfaren betraktelig, eller hva ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå