jeg-lurer Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Helt ærlig nå, hvordan fungerer det med intimbarbering i et forhold? Jeg er på vei inn i et fast forhold, og er litt engstelig for dette. En kan jo umulig holde seg "perfect" hele tiden. Om en barberer seg hver dag blir en jo bare sår.. det er kanskje individuelt, men jeg tåler max 2 ganger i uken uten å få nupper. Jeg vet ikke hva han forventer, men frem til nå har jeg alltid vært glatt og fin, ... Er jeg litt for perfeksjonist kanskje?
Fluffie Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Gjoer som normalt, om han reagerer paa at du ikke barberer daglig er det bare aa forklare at huden din ikke taaler det mer enn 2 ganger i uka. Selv barberer jeg meg ikke, men tar bikinilinjen og trimmer etter behov. Sambo har ikke noe problem med det, og det er aerlig talt min sak hvordan jeg steller underlivet mitt.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Barbering har da ingenting med perfekt å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Jeg barberer meg sånn nå og da, ikke noe regelmessig bortsett fra bikinilinja. Jeg liker å ha noen mm lange hår, ikke helt glatt, men synes en hårtrimmer er kjempeskummelt der nede det er så lett å klippe seg der hvor man ikke ønsker. Mannen min liker at det er lite hår, men klager aldri. Det er mitt underliv, jeg bestemmer hvordan det skal se ut. Jeg ville aldri ha fortalt han hvordan han skulle stusse/barbere/la det være.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Trimmer litt og tar bikinilinja når det passer meg (foruten sommeren da blir det oftere) Mannen min hadde et "kikk" for en del år siden at han maste at jeg skulle glattbarbere meg hele tiden. For å glede han gjorde jeg det noen uker men ble jo ganske sår og nuppete ettervært. Så jeg tok en pause. Men så startet han å mase igjen. Siden jeg ikke synes det var så innmari godt å klø og være sår igjen sa jeg nei denne gang. Men han fortsatte nå å mase han da. he he. (mase på en ok måte altså ikke noe krav altså) Tihi.. til slutt sa jeg nå ok.. men sa at da måtte han også glattbarbere seg også. Så fikk han se hvordan det var selv Nja... så vi gjorde begge to.. Han slet nå fært med å få barbert stellet, rene akrobaten for å få det til + noen småkutt (som det gjerne også får) Virket ikke som han syntes det var noe særlig selv heller. Og da han dagen etter fikk fult av rød nuppete utslett som klødde (slik som jeg ble) ble han nå enda mindre fornøyd. Avtalte at om han maste på at jeg skulle barbere måtte han også barbere herretter... Har ikke hatt noe mas siden :gjeiper: Synes forresten ikke det så så sjarmerende ut med en glattbarbert mann,, ble jo så lite igjen Følte nesten jeg gikk på "barnerov" Mer manndig med litt manke... Liker helst å bestemme selv når og hvor mye jeg ønsker å barbere. Synes det nå ser mest ut som en babymus og barne pikk uten hår. Bedre med litt "manke" så ser en iallefall voksen ut begge to.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Mannen min hater hår der og maser og maser..Sier det er skittent og fnyser av at jeg sier det ikke er så bra å barbere alt og hele tiden. Han mener det er like naturlig å barbere der som å feks.barbere seg under armene.
Vulpes Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg sliter også veldig med å barbere med nedentil, har sart hud virker det som for jeg blir bare nuppete og stygg med en gang. Så løsningen min er å epilere i stedet. Det blir ikke perfekt, for det blir fortsatt litt rødt og nuppete noen steder, og man må være obs på inngrodde hår, men jeg slipper skarpe stubber som dukker opp etter bare en dag, og det kommer færre hår ut av gangen Men var helt forjævlig de første gangene... :dåne: EDIT: Glemte å si at jeg er singel... Men liker å ha det noenlunde stelt nedi der likevel. Endret 25. februar 2009 av Tonje!
Avalon Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har sagt til han jeg "dater" at jeg ikke vil gjøre noe annet enn å stusse. Da jeg personlig synes det er ubehagelig å være glattbabert og det gjør også rett og slett vondt. Og det var helt greit
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Mannen min hater hår der og maser og maser..Sier det er skittent og fnyser av at jeg sier det ikke er så bra å barbere alt og hele tiden. Han mener det er like naturlig å barbere der som å feks.barbere seg under armene. Barberer han seg selv nedentil, under arma og event resten av kroppen også ? Gjør han det ikke er jo HAN urenslig... ikke sant ? Maser han mer gjør som jeg og forlang at han barberer seg han også.. da vil nok pipa få en annen låt vil jeg tro Men mener han det er urenslig på en dame.. så er det da like urenslig på en mann ikke sant...
Gjest Carice Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Jeg har fått det litt motsatt. Jeg var vant til å fjerne alt hår, men så møtte jeg samboeren min, som ikke liker det sånn. Det var morsomt i starten av forholdet, hvor jeg merket hvordan han prøvde å få meg til å la det gro ved å hinte "Det er så sexy med hår" og lignende kommentarer. Jeg har selvfølgelig ikke "full bush" hehe, men nå barberer jeg bikinilinje og stusser, og er fornøyd med det jeg også.
lovenemo Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Gjør det som passer best for deg, rett og slett. Tror ikke du trenger å stresse så fælt med det, har han litt vett i toppen skjønner han nok at du ikke kan barbere hver eneste dag. Selv om samboeren min liker det best helt glatt, så bryr han seg fint lite om det går noen dager mellom hver gang jeg "fikser" på det
Inwe Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Tror virkelig ikke du har noe å engste deg for. Jeg kan fint barbere annenhver dag om jeg vil uten problem, men det gidder jeg ikke. Var alltid glatt i starten, men sambo skjønner godt om jeg ikke gidder å ta det hele tiden.
Gjest Wind Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Jeg tar det når det begynner å bli "ille", eller jeg vet at vi skal ha oralsex eller lignende. Orker ikke hele tiden, men det begynner å klø ved en viss lengde for min del, og det takler jeg ikke, så jeg gjør det jevnlig selv om jeg er borte fra sambo noen uker.
Gjest imli Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 Jeg bare stusser litt i blandt.... Barberer aldri. Tror ingen forventer at dama skal være perfekt barbert og trimmet der nede hele tida. Og noen menn liker mye hår og andre lite, men det er din sak hvordan du steller underlivet ditt.
Gjest Pet Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 (endret) La han barbere deg hvis han synes det har blitt for langt, da vel! Deilig forspill! Endret 25. februar 2009 av Pet
Strix Skrevet 26. februar 2009 #16 Skrevet 26. februar 2009 Jeg barberer meg like mye for min egen del som for hans del. Har gjort det i åresvis. Tåler fint å barbere meg hver dag også. Tar det meste. Mannen sier at det er det samme for han hvordan jeg gjør det. Jeg hadde nok ikke barbert meg om ikke jeg selv ville. Og til den mannen som klager og syns hår er ekkelt og urenslig(?!) og forlanger barbering, da kan han få barbere seg like mye selv. Det tar faktisk litt tid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå