stella K Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 på søndagen som var så satt samboeren min og meg og så på sport. husker ikke helt om det var da norge kom i mål på skiskytingen eller om det var langrennet, men uansett... det var en koreaner som ble filmet på tribunen. han hadde en lue med lang dusk, og så tok han helt av. så ut som han var på techno party eller noe. vi holdte på å knekke helt sammen... sinnsykt sprø fyr! men... greia er at vi ikke finner det klippet noen sted hadde bare vært så vanvittig bra å sett det igjen. da kunne jeg sett det hver gang jeg var litt nedfor, så hadde jeg ihvertfall blitt godt humør igjen noen som så det samme som oss? og noen som vet hvor man kan hente slike klipp igjen?
Annie Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Var det de duskene som de snurra rundt på bakhodet? De hadde noen vanvittige nakke/hodebevegelser i allefall!
stella K Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Var det de duskene som de snurra rundt på bakhodet? De hadde noen vanvittige nakke/hodebevegelser i allefall! jepp! det var de vet du hvor man kan finne sånne klipp?
tinaballerina Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 prøv gamle klipp på web-tv på nrk.no eller på svt play på svt.se...er masse gamle klipp fra skiskytter-vm der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå