Fat Sally Lee Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg skal snart ut å fly, og tenkte jeg skulle laste ned en lydbok til ipoden for å overleve flyturen. Har du et bra tips til en god bok som egner seg til en lang flytur?
sixx Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jaaaaa....denne. Den finnes som lydbok også.
Fat Sally Lee Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Ja, den er så absolutt et hett tips! Men den finnes ikke på iTunes... Ikke umulig at jeg tar med meg papirversjonen da, jeg tror denne boken er verdt å bruke noen timer på
sixx Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Ja, den er så absolutt et hett tips! Men den finnes ikke på iTunes... Ikke umulig at jeg tar med meg papirversjonen da, jeg tror denne boken er verdt å bruke noen timer på Absolutt...han var en fantastisk mann med et interessant og lærerikt syn på livet.
Gjest Charming Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Appelsinpiken av Jostein Gaarder er fin på lydbok
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Havets Katedral av Ildefonso Falcones er lang og god på lydbok. Hodejegeren av Jo Nesbø var også utrolig gøy på lydbok.
Megana Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Du må ikke kjøpe en lydbok fra Itunes da, du kan jo laste ned fra nettet og overføre til Itunes
Fat Sally Lee Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2009 Ja, det går jo an (det er vel omvendt operasjon som ikke går..). Takk for alle tipsene! Da skal jeg google litt omkring og se om jeg finner bøkene dere har anbefalt! Kom gjerne med flere forslag, det er en lang flytur hjem igjen også
Sort Pastill Skrevet 26. februar 2009 #10 Skrevet 26. februar 2009 "Øya" av Victoria Hislop; velskrevet, lettlest (og letthørt), en bok du blir revet med av samtidig som det ikke er en tung bok ... Jeg er (litt overraskende) helt forelsket, og har den både i lydbok og vanlig. Den er veldig søt, og en ordentlig feriebok.
Fat Sally Lee Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2009 "Øya" av Victoria Hislop; velskrevet, lettlest (og letthørt), en bok du blir revet med av samtidig som det ikke er en tung bok ... Jeg er (litt overraskende) helt forelsket, og har den både i lydbok og vanlig. Den er veldig søt, og en ordentlig feriebok. Fristende! Hvor fikk du tak i lydboken?
Solstorm Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Jeg foreslår "Noe til besvær" Av Mark Haddon. Jeg elsket lydbokutgaven for det er Bjørn Sundquist som leser og det er noe han er utrolig flink til! (men så er jeg veldig begeistret for det meste Bjørn Sundquist gjør!) Forslaget til Sort Pastill, "Øya" av Victoria Hislop kan jeg også gå god for - utrolig fin bok :rødme:
Vulpes Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg ville lastet ned en god med "enkel" krim, ettersom det kan være litt distraksjoner på en flytur, så det er greit med noe som ikke er alt for tungt. Jeg leste akkuart Snømannen, den er god! Og litt creepy... Og den finnes på lydbok. Endret 2. mars 2009 av Tonje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå