Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 jeg tenner ikke på ektefellen min lengre og har hatt sex med en annen parter ved flere anledninger. er det noe galt med meg eller forholdet da? og hva er isåfall feil?
lovenemo Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hvis du må inn på et forum for å finne ut av det, så er det deg det er noe feil med.
Gjest Kavring Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hvis du må inn på et forum for å finne ut av det, så er det deg det er noe feil med. Hehe, enig!
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Æsj, her inne synes jeg det kommer godt frem at kvinner ikke tar mye for å dømme sine medsøstre som er i situasjoner man gjerne tenker at man selv aaaldri kunne havnet i! Uansett, mitt svar på spørmålet ditt er : Ja. Det er noe feil i forholdet ditt hvis du er utro, har vært det flere ganger, ikke tenner på partneren din og i tillegg lurer på om det er galt. Det er alltid galt å være utro. Ikke fordi du har sex med noen andre, men fordi du lyver. Du fører partneren din bak lyset, og du gjør noe mot han/henne du ikke ville ønsket at noen gjorde mot deg. Hvis du ikke tenner på partneren din lenger vil jeg anta at følelsene enten har avtatt eller at dere ikke innerst inne satser på en fremtid sammen. I din situasjon ville jeg fortalt om utroskapen hvis jeg ønsket å be om en ny sjanse, eller bare gått min vei med en mer generell unskyldning. Han trenger ikke vite noe hvis dete unasett ikke skal fortsette. Det verste du gjør er uansett å ta tid av din nåværende partners liv som han kunne brukt til å finne noen som er glad i han og ikke er utro, samtidig som du bare har èn fot innenfor døra. Det er ikke greit. Aldri.
Gjest Kavring Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Æsj, her inne synes jeg det kommer godt frem at kvinner ikke tar mye for å dømme sine medsøstre som er i situasjoner man gjerne tenker at man selv aaaldri kunne havnet i! Uansett, mitt svar på spørmålet ditt er : Ja. Det er noe feil i forholdet ditt hvis du er utro, har vært det flere ganger, ikke tenner på partneren din og i tillegg lurer på om det er galt. Det er alltid galt å være utro. Ikke fordi du har sex med noen andre, men fordi du lyver. Du fører partneren din bak lyset, og du gjør noe mot han/henne du ikke ville ønsket at noen gjorde mot deg. Hvis du ikke tenner på partneren din lenger vil jeg anta at følelsene enten har avtatt eller at dere ikke innerst inne satser på en fremtid sammen. I din situasjon ville jeg fortalt om utroskapen hvis jeg ønsket å be om en ny sjanse, eller bare gått min vei med en mer generell unskyldning. Han trenger ikke vite noe hvis dete unasett ikke skal fortsette. Det verste du gjør er uansett å ta tid av din nåværende partners liv som han kunne brukt til å finne noen som er glad i han og ikke er utro, samtidig som du bare har èn fot innenfor døra. Det er ikke greit. Aldri. Jeg mener ikke å dømme henne. Mener bare det er litt merkelig at hun lurer på om det er noe galt. Synes strengt tatt det sier seg selv, siden hun har behov for å være utro.
Gjest til deg Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Det behøver ikke være noe mer galt med forholdet, enn det du ødelegger ved å være utro. Det er noe galt med deg om du lyver for og bedrar partneren din. Moralen din er ødelagt.
Hilde Christina Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Sier det ikke seg selv at man er i feil forhold når man 1. Ikke tenner på personen lenger 2. Ikke tar fem øre for å være utro flere ganger? Endret 25. februar 2009 av mrs_bond
LitaPia Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Jepp, det er noe gærnt. Du har ikke "vanna" forholdet! Gresset blir alltid grønnest på den siden du vanner
Gjest Bond Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå