LekeHusmor Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Må bare dele min glede med dere - for en fantasisk vin! Etter mye snakk om den her på KG, gikk jeg i dag til innkjøp. Den var ypperlig til indisk mat!
Gjest Ludovie Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Så bra! Etter at du skrev at du skulle ha den til indisk mat i middagstråden tenkte jeg at jeg skulle spørre om hva du syntes, men så kokte det bort i kålen slik mange ting har en tendens til å gjøre. Utrolig fint å høre at du likte den og at den passet til maten!
LekeHusmor Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 den kommer definitiv til å bli en gjenganger her i huset! bare å rope ut om noen sitter på andre gode forslag til retter den er aldeles utmerket til
Gjest Ludovie Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Ifølge Dagens Næringslivs vineksperter går den til omtrent alt man kan drikke hvitvin til. Jeg synes at den egner seg aller best til krydret og til litt mektig mat. Mat med mye smak, altså.
Nelly Pelly Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Veldig god til marinert(hvitløk/sitron/chilli) grillet tørrfisk med litt aioli, grillede grønnsaker, salat og godt brød.
Gjest Deception Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Jeg liker den også, og synes den er god til (som nevnt) litt mektig/kraftig mat, siden den inneholder endel syre som balanserer fettet i maten på en fin måte.
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2009 Hurra for Hugel! Takk for forslag - de skal noteres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå