Gå til innhold

De er gamle griser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gidder ikke knulle ei jente som ikke teoretisk sett kunne vært datterdattra mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg reagerer først og fremst på menn som er så gamle og som kikker på eller fantaserer om kvinner som er minst 10 år yngre enn han selv. Om han legger an på dem, er det enda verre (men som du sier, er dette litt ekkelt uansett alder).

Hvis det er to mennesker i et stabilt forhold, er dette lettere å akseptere, men om aldersforskjellen er for stor, kan en undres hva slags adferd mannen har hatt før forholdet oppstod.

Man blir litt matt av å lese utgytelsene til folk som deg, og håper at det dreier seg om trolling. Du høres ut som om du har et reelt problem med følelser av ekkelhet over andre menneskers liv og valg. Det kan umulig være bra for deg. Min gjetning er at du har ganske mange hangups i tillegg til dette. 10 års aldersforskjell er ikke all verden, og en såpass sterk reaksjon får meg til å lure på hvilke andre hangups og fikse ideer du har?

Skrevet

10 år eldre? Er det et problem? :ler: Du verden...

Da jeg var 19-20, vanket mine venninner og jeg sammen med "menn" som nærmet seg 40. Jeg setter menn i hermetegn, fordi vi så på dem som gutter, akkurat som våre jevnaldrende. De var ikke gamle griser, de var faktisk morsomme, intelligente og artige og feste med.

Alder er faktisk bare et tall, inni seg er man den samme, man blir bare litt mer moden., Men man forandrer ikke personlighet.

Gjest Jon Are
Skrevet

Menn som sjekker opp yngre damer, da snakker jeg om over ti års aldersforskjell , er per definisjon mannsjåvinister og griser. Det er flaut å være vitne til noe sånt! Jeg tror det er angsten for å bli gammel som får menn til å søke etter yngre damer. De tror at ved å være sammen med ei yngre dame, så får de selv en smakebit av av ungdomstiden som i deres tilfelle har passert for lenge siden. Nei, menn burde holde seg for god til slikt. Det er flaut, flaut flaut...

Med hilsen fra Jon Are

Skrevet
Menn som sjekker opp yngre damer, da snakker jeg om over ti års aldersforskjell , er per definisjon mannsjåvinister og griser. Det er flaut å være vitne til noe sånt! Jeg tror det er angsten for å bli gammel som får menn til å søke etter yngre damer. De tror at ved å være sammen med ei yngre dame, så får de selv en smakebit av av ungdomstiden som i deres tilfelle har passert for lenge siden. Nei, menn burde holde seg for god til slikt. Det er flaut, flaut flaut...

Med hilsen fra Jon Are

Det er helt utenkelig for deg at noen mennesker forelsker seg på tvers av alder? Hvorfor er man en gris om man forelsker seg i en som er ti år yngre? Om en mann på 60 faller for en dame på 50, hva er så horribelt med det?

Og hva om det er motsatt vei? Hva om en dame faller for en 10-12 å ryngre mann? Er hun også en gris da? Gjør hun det også fordi hun er redd for å bli gammel? Er hun da en kvinnesjåvinist?

Jeg synes det er utrolig trangsynt å synes at andre voksne menneskers kjærlighet er flaut og ekkelt bare fordi det er stor aldersforskjell.

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet

Fra jeg var 19 til jeg var 22 var jeg sammen med en mann som var 17 år eldre enn meg, dvs. han var 36 da vi ble sammen. Jeg så ikke på han som verken gammel eller som en gris. Han var en kjekk mann som jeg ble forelsket i, at forholdet ikke varte lenger enn til jeg var 22 hadde helt andre årsaker enn aldersforskjellen.

Skrevet

Så idiotisk.

Kvinner sier bare at det er ekkelt når en som er 50 prøver seg på deg hvis du er i 20 årene og at det virker grisete.

Mens mennene sier "nei, det er ikke det. For tenk om jeg måtte sjekke opp jenter på 50...De er grisete de"

Holder på å le meg ihjel jeg nå:P

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet

Jeg er 22år og jente. Nå kjenner jeg ikke Brad pitt (45-46?) Johnny depp (45-46?, Chris Cornell (40-44?) osv, men disse mennene er rimelig gammel for meg. Jeg tror jeg kunne hatt en fin periode med de, kanskje mer om det hadde blitt sterkt. Men gamle griser hadde de ikke vært, da jeg er en stor nok jente til å holde meg unna griser.

Griser tilnærmer deg på en grisete måte. Jeg skal gi deg penger, er bare ute etter kroppen din, bli med i milliardbåten min.

En sexy eldre mann ville tilnærmet seg deg på en mer selvsikker, smart og intelligent måte. La oss ha det fint sammen, snakke, åpne oss og sjarmere hverandre. Hvorfor ikke?

Nei til grisene. Men ja til romantikk. Det er opp til deg om du vil ha grisen, eller om du vil ha spenningen.

Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet
Jeg er 22år og jente. Nå kjenner jeg ikke Brad pitt (45-46?) Johnny depp (45-46?, Chris Cornell (40-44?) osv, men disse mennene er rimelig gammel for meg. Jeg tror jeg kunne hatt en fin periode med de, kanskje mer om det hadde blitt sterkt. Men gamle griser hadde de ikke vært, da jeg er en stor nok jente til å holde meg unna griser.

Griser tilnærmer deg på en grisete måte. Jeg skal gi deg penger, er bare ute etter kroppen din, bli med i milliardbåten min.

En sexy eldre mann ville tilnærmet seg deg på en mer selvsikker, smart og intelligent måte. La oss ha det fint sammen, snakke, åpne oss og sjarmere hverandre. Hvorfor ikke?

Nei til grisene. Men ja til romantikk. Det er opp til deg om du vil ha grisen, eller om du vil ha spenningen.

Og la meg legge til en viktig sak. En mann ville aldri sjarmert meg med å holde på med meg bare fordi jeg var ung. På samme måte jeg aldri ville sjarmert meg over at han var eldre..

I mitt tilfelle skulle det vært intelligens hos en slik mann, hvor han vet hva kvinnelighet er og hva som gjør en kvinne sexy. Uansett alder.

Skrevet
Og la meg legge til en viktig sak. En mann ville aldri sjarmert meg med å holde på med meg bare fordi jeg var ung. På samme måte jeg aldri ville sjarmert meg over at han var eldre..

I mitt tilfelle skulle det vært intelligens hos en slik mann, hvor han vet hva kvinnelighet er og hva som gjør en kvinne sexy. Uansett alder.

Problemet er at gamle menn ikke lett skiller mellom om de er griser eller sjarmører. Det er dessverre mange griser som tror de er sjarmører. De aller fleste kommer nok i grisekategorien samme hvor høye tanker de har om seg selv. Derfor bør ingen eldre menn forsøke å legge an på unge kvinner.

Skrevet
Alder er faktisk bare et tall, inni seg er man den samme, man blir bare litt mer moden.

Det er ikke alle som blir det engang :ler:

Og det var vel egentlig det som var et av poengene i denne tråden? Alder er ikke alltid en indikator på modenhet. Selv kjenner jeg folk på min egen alder som mentalt sett godt kunne vært 10 år yngre enn meg, og noen som godt kunne vært 20 år eldre.

Når man velger partner går man da for en person man passer sammen med, man spør ikke om leg?

Skrevet (endret)
Problemet er at gamle menn ikke lett skiller mellom om de er griser eller sjarmører. Det er dessverre mange griser som tror de er sjarmører. De aller fleste kommer nok i grisekategorien samme hvor høye tanker de har om seg selv.

Vel, det er deres problem. Og: jeg kan love deg at om de har samme tilnærming til jevnaldrende damer blir de likevel sett på som griser. Det har da virkelig med sjekkemetode å gjøre, ikke alder?

Derfor bør ingen eldre menn forsøke å legge an på unge kvinner.

Hvorfor?

Fordi andre kan tenke at de er griser? Skal man bry seg om hva alle andre synes og, nå? :roll:

Endret av Pingting
Skrevet

Er Johnny Depp en gammel gris om han ble sammen med ei dame på 20-25, kanskje 30? Han blir 46 i år.

Skrevet
Vel, det er deres problem. Og: jeg kan love deg at om de har samme tilnærming til jevnaldrende damer blir de likevel sett på som griser. Det har da virkelig med sjekkemetode å gjøre, ikke alder?

Hvorfor?

Fordi andre kan tenke at de er griser? Skal man bry seg om hva alle andre synes og, nå?

Det er ytterst ubehagelig for (yngre) kvinner å bli sjekket opp av gamle griser. Om gamlingene ikke forstår når de er uønsket, bør de holde seg unna. Så lenge ikke eldre menn innser at de er griser, bør de generelt la være å legge an på kvinner.

Skrevet
Er Johnny Depp en gammel gris om han ble sammen med ei dame på 20-25, kanskje 30? Han blir 46 i år.

Johnny Depp er ettertraktet fordi han er berømt og rik. Dette er imidlertid typiske griseeffekter når det brukes for å sjekke opp damer, så det er vel fare for at han har griseholdninger. Det synes å være lettere å akseptere rike, berømte gamle griser enn de fattige og ukjente.

Skrevet
Johnny Depp er ettertraktet fordi han er berømt og rik. Dette er imidlertid typiske griseeffekter når det brukes for å sjekke opp damer, så det er vel fare for at han har griseholdninger. Det synes å være lettere å akseptere rike, berømte gamle griser enn de fattige og ukjente.

Det er ikke bare det at veldig mange kvinner, i alle aldre, synes han faktisk er sinnsykt kjekk da? Datteren min på 20 synes han er dritfin, og det har ikke noe med verken penger eller berømthet å gjøre. Hun synes stadig at menn over førti er kjekke.

Jeg må si du har liten innsikt i annet enn din egen private tankegang.

Skrevet

Poenget er at kvinner bør skånes for tilnærmelser fra gamle griser. Uønsket seksuelt preget oppmerksomhet er overgrep som kan gjøre stor skade på ofrene, og de aller fleste tilnærmelser fra menn over 50 kommer i denne kategorien. Menn over 50 bør derfor holde seg unna slik aktivitet, i det minste overfor yngre kvinner.

Skrevet

og en ting til, Det er ikke samme sak hvis en 50 åring prøver seg på 20 åringer på et bar OG når et eldre mann blir sammen med et yngre kvinne

Skrevet
Det er ytterst ubehagelig for (yngre) kvinner å bli sjekket opp av gamle griser. Om gamlingene ikke forstår når de er uønsket, bør de holde seg unna. Så lenge ikke eldre menn innser at de er griser, bør de generelt la være å legge an på kvinner.

Det har ikke en dritt med alder å gjøre. Uønsket oppmerksomhet synes jeg er ekkelt enten det kommer fra en på 25 eller en på 55. Jeg tar det ikke verre påå fordi det kommer fra en fyr som kunne vært faren min...

Men jeg synes det var drastisk å si at uønsket oppmerksomhet kan gjøre store skader på ofrene? Høres ut som litt mer enn vanlig sjekking, om du spør meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...