Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #21 Skrevet 25. februar 2009 Jeg tror ikke det har noe med dyret gris å gjøre direkte, men med verbet å grise. En som er veldig glad i jenter som er veldig mye yngre enn seg selv er kanskje veldig opptatt av sex og lite annet, og liker å grise rundt med jenta (blande svette og kjønnsvæsker)? Selv likte jeg eldre menn da jeg var ung, de var så mye hyggeligere å prate med og prøvde seg ikke etter en time...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #22 Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor kan ikke menn holde seg til kvinner på deres egen alder?? Hvorfor kan ikke kvinner holde seg til menn på deres egen alder?? For hver eldre mann som er sammen med en ung kvinne, må det nødvendigvis være en ung kvinne som er sammen med en eldre mann.
Pingting Skrevet 25. februar 2009 #23 Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor kan ikke kvinner holde seg til menn på deres egen alder?? For hver eldre mann som er sammen med en ung kvinne, må det nødvendigvis være en ung kvinne som er sammen med en eldre mann. Ahahahaha! Touché! Ekstremt godt poeng.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #24 Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor kan ikke kvinner holde seg til menn på deres egen alder?? For hver eldre mann som er sammen med en ung kvinne, må det nødvendigvis være en ung kvinne som er sammen med en eldre mann. En del av disse unge kvinnene blander sammen rollene kjæreste, behov for trygghetsfølelse og farsfigur. Dette gjør dem til lette bytter for gamle griser som utnytter jentenes behov. Slike forhold er derfor ofte usunne, og jentene risikerer å ta skade av å bli utnyttet av sexhungrige gamlinger.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #25 Skrevet 25. februar 2009 En del av disse unge kvinnene blander sammen rollene kjæreste, behov for trygghetsfølelse og farsfigur. Dette gjør dem til lette bytter for gamle griser som utnytter jentenes behov. Slike forhold er derfor ofte usunne, og jentene risikerer å ta skade av å bli utnyttet av sexhungrige gamlinger. Hvis de unge kvinnene er sammen med disse gamle grisene fordi har behov for trygghet og en farsfigur, og ikke fordi de er forelsket i dem, er det vel strengt tatt mennene som blir utnyttet.
Pingting Skrevet 25. februar 2009 #26 Skrevet 25. februar 2009 En del av disse unge kvinnene blander sammen rollene kjæreste, behov for trygghetsfølelse og farsfigur. Dette gjør dem til lette bytter for gamle griser som utnytter jentenes behov. Slike forhold er derfor ofte usunne, og jentene risikerer å ta skade av å bli utnyttet av sexhungrige gamlinger. Det var da voldsomt så nyanserte vi var her da?!? Hva med eldre damer som er sammen med yngre menn, er de morsfigurer og utnyttere de og?
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. februar 2009 #27 Skrevet 25. februar 2009 Det var da voldsomt så nyanserte vi var her da?!? Hva med eldre damer som er sammen med yngre menn, er de morsfigurer og utnyttere de og? Ja, det blir det samme. Folk må forøvrig være sammen med hvem de vil uten at jeg skal blande meg, men jeg synes fortsatt det er ubehagelig å bli sjekket opp av noen som er dobbelt så gammel som meg. Mulig jeg virker ung, men ja, jeg ER ung. Det er nettopp derfor jeg ikke ønsker meg en eldgammel kjæreste.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #28 Skrevet 25. februar 2009 Jeg synes også det virker ekkelt å bli kjekket opp av eldre damer. Derfor vil jeg heller være sammen med ei ung jente når jeg er gammel. Føler det blir ekkelt å kline med ei rynkete ugle. Men jo da, kan jo hende forander seg. Er jo bare i 20-årene nå, men tviler.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #29 Skrevet 25. februar 2009 Jeg synes også det virker ekkelt å bli kjekket (!!) opp av eldre damer. Derfor vil jeg heller være sammen med ei ung jente når jeg er gammel. Føler det blir ekkelt å kline med ei rynkete ugle. Ugler er da ikke rynkete....
Pingting Skrevet 25. februar 2009 #30 Skrevet 25. februar 2009 rynkete ugle ...det er vel forskjell på 35 og 65, da... Men uansett - det er greit at folk ikke tenner på de som er mye eldre, for all del! Det er vel bare smak og behag Jeg blir bare litt oppgitt når de automatisk blir oppfattet som gamle griser eller med generelt dårlige hensikter. Det blir en litt for enkel forklaring, altså.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #31 Skrevet 25. februar 2009 Ugler er da ikke rynkete.... Er er et ordtak. Jeg blir bare litt oppgitt når de automatisk blir oppfattet som gamle griser eller med generelt dårlige hensikter. Det blir en litt for enkel forklaring, altså. Enig.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #32 Skrevet 25. februar 2009 Jeg blir bare litt oppgitt når de automatisk blir oppfattet som gamle griser eller med generelt dårlige hensikter. Med gamle griser menes som regel menn over ca 45-50 år. Når slike er ute etter yngre jenter, må det karakteriseres som dårlige hensikter. Det beste forsvaret mot slike er å latterliggjøre dem i all offentlighet, slik at de slutter med slik adferd og forlater arenaen i skam.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #33 Skrevet 25. februar 2009 Med gamle griser menes som regel menn over ca 45-50 år. Når slike er ute etter yngre jenter, må det karakteriseres som dårlige hensikter. Det beste forsvaret mot slike er å latterliggjøre dem i all offentlighet, slik at de slutter med slik adferd og forlater arenaen i skam. Og hva med damene som vil være sammen med de eldre mennene? Er de noe bedre da?
Pingting Skrevet 25. februar 2009 #34 Skrevet 25. februar 2009 Med gamle griser menes som regel menn over ca 45-50 år. Når slike er ute etter yngre jenter, må det karakteriseres som dårlige hensikter. Det beste forsvaret mot slike er å latterliggjøre dem i all offentlighet, slik at de slutter med slik adferd og forlater arenaen i skam. Nei hallo? Selvfølgelig finnes det slike også, men du kan da ikke mene at det ikke finnes de som er oppriktig forelska og glad i jenta?
Pingting Skrevet 25. februar 2009 #35 Skrevet 25. februar 2009 Med gamle griser menes som regel menn over ca 45-50 år. Når slike er ute etter yngre jenter, må det karakteriseres som dårlige hensikter. Det beste forsvaret mot slike er å latterliggjøre dem i all offentlighet, slik at de slutter med slik adferd og forlater arenaen i skam. Kom på: det spørs jo forresten om hvor gamle jentene de viser interesse for er. Er det snakk om noen som ikke er myndig en gang, er det tvilsomt.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #36 Skrevet 25. februar 2009 Kom på: det spørs jo forresten om hvor gamle jentene de viser interesse for er. Er det snakk om noen som ikke er myndig en gang, er det tvilsomt. Mange ville mene at det må regnes som tvilsomme hensikter uansett når såpass gamle menn er på jakt etter kvinner. Jeg tenkte først og fremst på menn over 45-50 som kikket på under 40 år gamle kvinner.
Alice Ayres Skrevet 25. februar 2009 #37 Skrevet 25. februar 2009 Vil ikke akkurat sette likhetstegn mellom "gamle griser" og pedofile. Når jeg tenker "gamle griser" ser jeg for meg menn i 50-årene med ølvom og hentesveis som sikler over 18-åringer på utesteder og ikke menn/kvinner som tenner på barn. Merkelig nok tenker jeg ikke "gammel gris" om jeg hadde sett Daniel Craig sammen med en 20-åring. Kanskje har det å være gammel gris mer å gjøre med hvor attraktiv den gamle grisen er eller ikke enn det har å gjøre med alder... Men det er nå meg.
Gjest Gammel gris Skrevet 25. februar 2009 #38 Skrevet 25. februar 2009 Det er helt greit å bli kalt gammel gris. At noen synes jeg er ekkel når jeg med mine 40 år harver over 20-årige golddiggere, tar jeg meg overhodet ikke nær av. Jeg får nøyaktig de samme ekkel-følelsene overfor damer med mer enn 22 i bmi, med psyko-problemer eller med trynet fullt av billig maling.
Pingting Skrevet 25. februar 2009 #39 Skrevet 25. februar 2009 Mange ville mene at det må regnes som tvilsomme hensikter uansett når såpass gamle menn er på jakt etter kvinner. Jeg tenkte først og fremst på menn over 45-50 som kikket på under 40 år gamle kvinner. OK, er det da oppførsel du går etter, eller bare det faktum at en eldre fyr er interessert i en yngre kvinne? Om mannen er skikkelig på sjekker'n, innpåsliten og slikt kan jeg skjønne det (det er jo strengt tatt litt ekkelt uansett kjønn og alder). Men reagerer du på samme måte om det er snakk om to mennesker som er i et forhold?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #40 Skrevet 25. februar 2009 OK, er det da oppførsel du går etter, eller bare det faktum at en eldre fyr er interessert i en yngre kvinne? Om mannen er skikkelig på sjekker'n, innpåsliten og slikt kan jeg skjønne det (det er jo strengt tatt litt ekkelt uansett kjønn og alder). Men reagerer du på samme måte om det er snakk om to mennesker som er i et forhold? Jeg reagerer først og fremst på menn som er så gamle og som kikker på eller fantaserer om kvinner som er minst 10 år yngre enn han selv. Om han legger an på dem, er det enda verre (men som du sier, er dette litt ekkelt uansett alder). Hvis det er to mennesker i et stabilt forhold, er dette lettere å akseptere, men om aldersforskjellen er for stor, kan en undres hva slags adferd mannen har hatt før forholdet oppstod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå