Gå til innhold

De er gamle griser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor blir pedofile, og noen litt mer perverse folk, stort sett menn, kalt gamle griser? Og gjerne stygg og småfeit også.

For det finnes jo pedofile i 20-årene og de er jo ikke gamle. Og pervers kan man jo også være i 20-årene, eller før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor blir pedofile, og noen litt mer perverse folk, stort sett menn, kalt gamle griser? Og gjerne stygg og småfeit også.

For det finnes jo pedofile i 20-årene og de er jo ikke gamle. Og pervers kan man jo også være i 20-årene, eller før.

50-åringer som sikler etter 20-35 år gamle jenter, er også gamle griser.

Skrevet
50-åringer som sikler etter 20-35 år gamle jenter, er også gamle griser.

Nei.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Nei.

Jo. Jeg synes det er skikkelig ekkelt om noen på 50 prøver å sjekke meg opp.

Skrevet

Gamle griser er de nå ikke. Eller jo, det kommer jo selvsagt litt an på oppførselen da.

Men jeg er ingen gammel gris om jeg skulle være sammen med ei på 18-30 når jeg 50.

Synes ikke 50 er så gammelt i dag heller.

Skrevet

Hvorfor kan ikke menn holde seg til kvinner på deres egen alder?? Menn som prøver seg på mer enn 10 år yngre jenter, burde få sitt pass påskrevet i klartekst og i full offentlighet så de innser og lærer at dette er uakseptabelt!!!!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Men jeg er ingen gammel gris om jeg skulle være sammen med ei på 18-30 når jeg 50.

Jo, det er du.

Skrevet
Jo, det er du.

Heia, her har vi stjernedryss igjen.

Dritt er ekkelt samme hvem som holder det i hånda. Roser er vakre samme hvem som holder det. Folk som holder roser er ikke ekle. 18 åringer er som vakre roser. Når ble en plutselig del av beholdningen på en bondegård, for å sette pris på vakre, unge roser?

At eldre er ekle, det kan jeg skjønne. Når man kommer over 30, da blir man per definisjon ekkel, stinkende og udelikat.

Skrevet

Det er fordi du syns det er ekkelt med gamlinger. Det samme syns gamlingene, at det er ekkelt med gamle damer. Hvorfor da kalle dem griser, de er gamle og ekle. Sånn er det.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Det er fordi du syns det er ekkelt med gamlinger. Det samme syns gamlingene, at det er ekkelt med gamle damer. Hvorfor da kalle dem griser, de er gamle og ekle. Sånn er det.

Jeg synes ikke gamlinger er ekle, det er tanken på sex med noen som er eldre enn foreldrene mine som gjør meg kvalm.

Skrevet
Hvorfor blir pedofile, og noen litt mer perverse folk, stort sett menn, kalt gamle griser?

Til det finnes det bare ett svar: -snik-islamisering-.

Skrevet
Hvorfor kan ikke menn holde seg til kvinner på deres egen alder?? Menn som prøver seg på mer enn 10 år yngre jenter, burde få sitt pass påskrevet i klartekst og i full offentlighet så de innser og lærer at dette er uakseptabelt!!!!

Hvorfor i all verden er det uakseptabelt? 10 år er ikke mye når begge er voksne, modne mennesker.

Skrevet
Jo, det er du.

Tullprat.

Nå er jeg bare 23 per dags dato da.

Synes det er skummelt med slike meninger. De ødelegger.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Tullprat.

Nå er jeg bare 23 per dags dato da.

Synes det er skummelt med slike meninger. De ødelegger.

Nei, i dag er du ikke det, men når du er 50 da er du antakeligvis en gammel gris. Meningene mine ødelegger for hva? Gamle gubber som triumferer med 18 åringer?

Skrevet

Og jenter på 25 som foretrekker menn på 35+ da, hva med dem? Burde de kanskje sperres inne til de kommer på bedre tanker? Det der er bare tull. Jeg tror du må være fryktelig ung.

Nei, i dag er du ikke det, men når du er 50 da er du antakeligvis en gammel gris. Meningene mine ødelegger for hva? Gamle gubber som triumferer med 18 åringer?

Du virker veldig ung, stjernedryss. Det er forskjell på folk og det er personligheten som er verdt noe, ikke alderen.

Skrevet

Noen er gamle og noen er griser, noen er gamle griser og noen er unge griser.

Skrevet

Det er ødeleggende fordi at de fleste gamle griser ikke er gamle griser. Det er ikke noe særlig å få et slikt stempel.

"Æsj, se på han gamle grisen der. Fy. Gamle mannen som har seg med med ungjenter", eller "Stikk a, jæ**** pedo."

Er ikke noe hyggelig å få slikt (noe jeg faktisk har hørt). Og pedofil er man ikke om man er 50, eller hundre og har kjæreste på 20 (og nei, du sa ikke noe om pedofile).

Fordommer, det er det det er. Fordommer = :spy:

Skrevet

Hvem nøyaktig er det det er uakseptabelt for?

De damene som faktisk er sammen med menn som er gamle nok til å være faren deres? Det virker ikke akkurat sånn.

Når kjemien stemmer og det er gjensidig tiltrekning, så blir ikke alderen noe viktig for dem det gjelder. Bare for fordomsfulle personer som deg selv.

Det er selvsagt ubehagelig å bli utsatt for tilnærmelser fra personer som man ikke er interessert i, og som ikke kjenner sin besøkelsestid. Men dum, innbilsk og plagsom kan man være uavhengig av alder.

Skrevet
De damene som faktisk er sammen med menn som er gamle nok til å være faren deres?

Det bør vere noe slaks overformynderi som bestemmer over dem, for de vet ikek hva de gjør.

Skrevet
Det bør vere noe slaks overformynderi som bestemmer over dem, for de vet ikek hva de gjør.

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...