Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Det har vart i 5 minutter og jeg har allerede fått sjokk. 5 år og aldri noen sinne spist hjemmelagd mat, det er veldig, veldig sært.
Pialill Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 helt enig! fikk sjokk første gangen jeg så på det programmet der! ikke rart så mange unger har forstoppelse! jeg er glad for at mamma og pappa ga meg skikkelig mat da jeg vokste opp, og ikke bare frityrstekt dritt og takeout:P
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 (endret) Men jeg er helt sjokkert, de fleste sier de ikke vil spise skikkelig mat fordi det er dyrt. Det må da bli dyrt med kebab og pomfri m/ost (isj a meg) hver dag. 51 år gammel og aldri lagd mat Endret 24. februar 2009 av Gjest
Zzyzx Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Nei, det er billigere med sånn drittmat i USA og England enn det er her hjemme. Det er faktisk billigere enn det meste som er et snev av sunt.
Meaty Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Drittmat er billig ja. Jeg er i UK og for noen timer siden spiste jeg og samboer'n fish and chips og scampi med chips, dette kostet under 8 pund, det er under 80 kroner nå det. Levert på døra.
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 det er så absurd at det skal være dyrere for sunn mat.. det koster jo dobbelt så mye for en salat på matbutikken, som en burger på mcdonalds
Zzyzx Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Men hva med hun der Julie? Hadde jeg vært Jamie så hadde jeg kastet henne ut for lenge siden, makan til kvinnfolk, altså...
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #8 Skrevet 25. februar 2009 Det koster da ikke særlig mer enn 70-80 kr for en hamburger tallerken her også, men jeg tror ikke jeg ville spist det hver dag heller.
Zzyzx Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Nei, men så var det 80 kroner for begge middagene, ikke bare en av dem. Hvis man ikke har særlig begrep på matlaging og hvordan man skal utnytte råvarer, og kanskje spesielt dersom man ikke skjønner at en pakke pasta varer til flere middager, så vil man ha vanskeligheter med å lage middag til under det beløpet selv i England. Så det er en kombinasjon av at folk ikke har begrep på matlaging og det at ferdig mat er såpass billig som det er.
MarianneE Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 det var det liksom? Det er ikke til tirsdagen igjen. Synes det sluttet litt brått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå