Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:legrine:

Me too :legrine:

Hadde nok ikke klart å holde meg til bare katter. Skulle hatt noen sauer, geiter og kanskje en hest for kosens skyld....drømme.... :rødme:

Jaaa.. Jeg vil ha hest! Jeg SKAL ha hest! Og noen geiter for kos og vandrende gressklipper :x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har allerede 2 hunder, også ville jeg hatt hest :) kjæresten min er jo halvt bonde, og han kunne tenkt seg å drive gård, drive med ved, snømåking og diverse. Men det er som noen her sier, ikke særlig lønnsomt å drive småbruk :o

Gjest Deception
Skrevet

Hva med å utvikle hundeinteressen videre, og drive kennel og/eller i tillegg utdanne deg til instruktør?

Skrevet

Mhmmm... Drømmer meg tilbake til barndommen her nå :fnise:

Skrevet
Mhmmm... Drømmer meg tilbake til barndommen her nå :fnise:

Hihi, ja ikke sant :)

Skrevet
Hva med å utvikle hundeinteressen videre, og drive kennel og/eller i tillegg utdanne deg til instruktør?

Det hadde vært noe! *drømme*

Skrevet

:D

Jeg har jo allerede fått tilbud om finansiert instruktørutdannelse og jobb i en hundeklubb. Men jeg vet ikke... :)

Skrevet

Jeg har jo allerede fått tilbud om finansiert instruktørutdannelse og jobb i en hundeklubb. Men jeg vet ikke... :)

Jeg synes det høres ut som en god idé om dere faktisk flytter et slikt sted. Da står du ganske fritt i forhold til å jobbe hjemme og/eller holde kurs andre steder, og slipper å være helt avhengig av en arbeidsgiver i nærheten (det er jo et problem på mange små steder at det er lite å velge mellom av jobber). Selv har jeg ikke peiling på hva det er sannsynlig at du tjener på noe slikt, men man kan jo også velge å leve sånn at man ikke trenger å ha samlet inntekt på 1 million, uten at man må leve på tørt brød og tilbud. Hvis boutgiftene ikke er altfor høye (og dere kan ha leieinntekter fra stallen og kanskje noe av jorda osv) har man allerede kommet langt.

Skrevet

Ikke verst :D Hvis metodene er de samme som du står for, og du kunne tenkt deg å være instruktør er det jo bare å kjøre på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...