Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 er det sånn at man kan få tilgang til en lukka profil i 3 dager om man sender en mld til personen?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 er det sånn at man kan få tilgang til en lukka profil i 3 dager om man sender en mld til personen? nei, den personen må jo godkjenne deg.
Hinata Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Men den personen kan lese din profil i 3 dager (tror jeg) dersom du har lukket profil
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 var det jeg trodde,men søstra mi syns å ha hørt at man fikk tilgang til den profilen om man sendte mld til den måtte bare sjekke ^^
Gjest poke Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Hvis du sender en melding, så får mottakeren se din profil i hele 30 dager. Hvis du sender en poke, så tror jeg det er tre dager - eller var det kanskje en uke? Ble litt usikker på akkurat det, men den 30-dagers er jeg helt sikker på.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 er det sånn at man kan få tilgang til en lukka profil i 3 dager om man sender en mld til personen? Om personen svarer så får du tilgang. Trur eg.
Gjest smulta Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Man får ikke tilgang til HELE profilen. Kun info, profilbildene.. kanskje litt til. Ikke wall osv... Dette er altså når man MOTTAR en mail fra en person med lukket profil, ikke sender!! Og man har tilgang i 30 dager, ja
Jade Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Beskjed via Facebook, altså. Ikke mail som i e-post.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå