Gå til innhold

Så var det kjole da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er virkelig på hjelp etter den helt spesielle kjolen. Vil ha en viktoriansk kjole, slike kjoler hadde i serien Nord og Sør, hvis noen har sett den? Så, hvor får man tak i slike kjoler? Har vært på Norsk films kostymelager og kikket, men de hadde ingen. Noen som har forslag? Kan godt være et leid kostyme, må ikke være laget som brudekjole. Viktigste her er den spesielle stilen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet
Jeg er virkelig på hjelp etter den helt spesielle kjolen. Vil ha en viktoriansk kjole, slike kjoler hadde i serien Nord og Sør, hvis noen har sett den? Så, hvor får man tak i slike kjoler? Har vært på Norsk films kostymelager og kikket, men de hadde ingen. Noen som har forslag? Kan godt være et leid kostyme, må ikke være laget som brudekjole. Viktigste her er den spesielle stilen...

Du kan jo prøve å søke "victorian dresses" på ebay?

Utrolig hva som kan syes på mål til en billig penge hvis du ikke finner noen som er ferdigsydd!

Skrevet

jeg vet ikke helt om jeg skjønner hvilken stil du mener, men jeg kan tipse om en kjole som jeg synes er veldig spesiell, ser litt gammeldags ut i stilen, synes jeg. Søk på Google etter Benjamin Roberts modell 828 og se på bilder:-)

Er det noe lignende du er på jakt etter?

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Det beste må vel være å gå til syerkse eller noe slikt å få dem til å lage det fra bunnen av slik som du ønsker det? Om du er villig til å bruke penger, og det brude du være når du skal ha skikklig kjole (minst 50 000 bør en bergne eller så kan en like godt ikke gifte seg), så bør det ikke være noe problem å få tak i om du bare stikker innom litt ymse syerkse, skreddere og slike ting og hører :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...