Gjest Kvinge Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Det ble slutt mellom meg og samboeren min den 14.februar. Han ville ha meg tilbake etterpå, men jeg trengte tid til å tenke. På søndag bestemte jeg meg for at jeg vil ha han tilbake, men nå er han i tvil. Vi har snakka en del om situasjonen, og om ting som har skjedd. Han er på gli, men ikke helt overbevist. Det er ikke følelsene som er problemet, men ting som har skjedd. Tingen er at jeg har funnet ut at jeg har lyst å lage en perfekt romantisk, overraskelses-kveld for han, og trenger tips. Jeg tenker lys i hele leiligheten, indrefilet med ovnsstekte poteter, frisk salat og bernaise saus. Jeg planlegger å kjøpe inn en flaske god rødvin til biffen, og lage en rolig, avslappende spilleliste, med musikk jeg vet at han liker. I tillegg tenkte jeg å lage et album til han, med bilder fra div. reiser og opplevelser vi har hatt sammen, og gi det til han. Som sagt, problemet er ikke at han mangler følelser for meg, og han har lyst å prøve på ny, men jeg tror han vil at jeg skal kjempe litt. Jeg vil ikke trygle, jeg vil bare vise han at jeg virkelig vil ha han tilbake, og at jeg er overbevist om at vi ikke kommer til å gå i samme fellene. Noen forslag?
Gjest LonelyAngel Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hørtes ut som du har funnet det ut selv på en god måte Tror det er viktig å ha en balanse mellom å gjøre for lite og for mye ut av det. Du vill ikke skremme han bort heller da Syns du bør droppe albummet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå