FoxyFish Skrevet 25. februar 2009 #21 Skrevet 25. februar 2009 Hør her: Man deler da ikke sin kjæreste med noen annen når et par deler en trekantopplevelse sammen , som de begge blir kåte av?? Paret ønsker da ikke å gå fra hverandre! Det er da vel ikke nødvendig å gjøre ting så fordømt vanskelig? Eller er det noen koder du ikke har knekt? Du med flere opplever ikke en trekant som å dele kjæresten sin med noen andre. Jeg med flere vil oppleve dette nettopp som å dele kjæresten med noen andre. Og for mange er det uaktuelt. I en eldre tråd her på KG ble man til og med kallt "umoden" om man ikke kunne tenke seg en trekant. Jeg synes det er ganske utrolig hva folk kan få seg til å si! Flott at enkelte liker trekantsex, partnerbytte, SM og lignende. Men jeg vil ha meg frabedt å bli kallt kjedelig, umoden, uvitende eller lignende bare fordi man ikke kunne tenke seg dette selv. Nå vet jeg at du ikke siterte meg, men jeg synes det er ganske unødvendig å kritisere noen fordi de ikk er like frisinnet som deg når det gjelder enkelte ting.
Gjest Gutt92 Skrevet 25. februar 2009 #22 Skrevet 25. februar 2009 Du med flere opplever ikke en trekant som å dele kjæresten sin med noen andre. Jeg med flere vil oppleve dette nettopp som å dele kjæresten med noen andre. Og for mange er det uaktuelt. I en eldre tråd her på KG ble man til og med kallt "umoden" om man ikke kunne tenke seg en trekant. Jeg synes det er ganske utrolig hva folk kan få seg til å si! Flott at enkelte liker trekantsex, partnerbytte, SM og lignende. Men jeg vil ha meg frabedt å bli kallt kjedelig, umoden, uvitende eller lignende bare fordi man ikke kunne tenke seg dette selv. Nå vet jeg at du ikke siterte meg, men jeg synes det er ganske unødvendig å kritisere noen fordi de ikk er like frisinnet som deg når det gjelder enkelte ting. Helt enig! Aryia : Nei, det var ikke det personen sa. Han/hun kritiserer jo rett og slett de som ikke har lyst til å ha trekant. Det eneste LonelyAngel sa var jo at hun ikke kunne tenke seg å se kjæresten med en annen dame, og da får man slengt i trynet at man lever i sin egen boble, og ikke evner å se ditt og datt, akkurat som om det er noe feil med det. Helt latterlig å si noe sånt."
Gjest LonelyAngel Skrevet 26. februar 2009 #24 Skrevet 26. februar 2009 Helt enig! Aryia : Nei, det var ikke det personen sa. Han/hun kritiserer jo rett og slett de som ikke har lyst til å ha trekant. Det eneste LonelyAngel sa var jo at hun ikke kunne tenke seg å se kjæresten med en annen dame, og da får man slengt i trynet at man lever i sin egen boble, og ikke evner å se ditt og datt, akkurat som om det er noe feil med det. Helt latterlig å si noe sånt." Takk Gutt92
Toffee Skrevet 26. februar 2009 #25 Skrevet 26. februar 2009 Og VIPS var denne artige tråden erstattet av en kjedelig diskusjon om hvem som sa hva og hvorfor... Skjerpings, folkens!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #26 Skrevet 27. februar 2009 Sex med to menn på en gang. Jeg har hatt gruppesex en gang, vi var to jenter og to gutter. Vi koste med hverandre alle fire og så hadde vi samleie hver for oss, i samme rom. Det var en utrolig opplevelse, jeg hadde aldri kommet under samleie og kom plutselig tre ganger..! Jeg skulle gjerne ha opplevd at to menn ga meg nytelse sammen, f.eks. at en var inni meg samtidig som den andre koste med meg og jeg kunne dra kuken hans eller suge ham... Eller at en slikket meg mens en annen tok meg bakfra. De måtte også gjerne kose litt med hverandre, de måtte ihvertfall ikke ha helt homofobi hehe. Jeg kan ikke se for meg at kjæresten min hadde følt seg komfortabel med denne situasjonen, han ville heller hatt to jenter med i senga, men jeg vil ikke dele ham med en annen jente... ;-)
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #27 Skrevet 27. februar 2009 han ville heller hatt to jenter med i senga, men jeg vil ikke dele ham med en annen jente... ;-) Javel, så en gang hadde blitt til en livsstil? Du må jo skjønne at det er paret sammen som opplever en spennende trekant/firkant? Man skal da vel ikke dele noen med andre mer enn denne ene gangen? Vedkommende er jo bare en statist! Den tredje blir jo etter å ha oppfylt parets drømmer/fantasier, en ikke-person, som på ingen måte skal flytte inn hos paret!
vilhelm Skrevet 27. februar 2009 #28 Skrevet 27. februar 2009 Hva er din fantasi? hva skulle du gjerne prøvd men kanskje ikke tør å sette til livet? liker ting litt utenom det vanlige og vil høre om dere har noen deilige fantasier å komme med? kan bli spennende... selv vil jeg bli bindt fast og bli brukt av partneren. gjerne med bind for øynene og alle sansene skjerpet Hei . Det har jeg vært med på mange ganger . Med flere samtidig . Håndjern også . Vi kan jo prøve . Det er deilig og piffer opp .
Blakken Skrevet 27. februar 2009 #29 Skrevet 27. februar 2009 Og VIPS var denne artige tråden erstattet av en kjedelig diskusjon om hvem som sa hva og hvorfor... Skjerpings, folkens! Please.. Som om du ikke ville tatt til motmæle om noen kritiserte deg eller dine ønsker.
Gjest Gjest_London_* Skrevet 27. februar 2009 #30 Skrevet 27. februar 2009 Og VIPS var denne artige tråden erstattet av en kjedelig diskusjon om hvem som sa hva og hvorfor... Skjerpings, folkens! Ja, er ikke det typisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå