Gå til innhold

fantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er din fantasi? hva skulle du gjerne prøvd men kanskje ikke tør å sette til livet?

liker ting litt utenom det vanlige og vil høre om dere har noen deilige fantasier å komme med?

kan bli spennende...

selv vil jeg bli bindt fast og bli brukt av partneren. gjerne med bind for øynene og alle sansene skjerpet :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å prøvd 3kant med to andre menn, mens dama mi såg på. Etterpå kunne hun fått være midtpunktet..... :jepp:

Skrevet

Trekant med to menn, eller med en mann og ei jente til. Det er noe som ikke skal få forbli fantasi, må bare godgjøre samboeren litt først :P (Og nei, skal ikke tvinge han med på noe som helst, han er nysgjerrig på tanken selv..).

Playrape - avtalt spill med typen! Til dere som mener at dette rettferdiggjør voldtekt osv; kjeften! Det er ikke det samme. Tenner veldig på tanken om å bli brukt ordentlig etter typens ønske og lyster ;)

Partnerbytte høres ikke dumt ut det heller... Er mye jeg vil, haha! Kommer ikke på alt i farta, så får heller skrive flere innlegg etter hvert :P

Skrevet
Trekant med to menn, eller med en mann og ei jente til. Det er noe som ikke skal få forbli fantasi, må bare godgjøre samboeren litt først :P (Og nei, skal ikke tvinge han med på noe som helst, han er nysgjerrig på tanken selv..).

Playrape - avtalt spill med typen! Til dere som mener at dette rettferdiggjør voldtekt osv; kjeften! Det er ikke det samme. Tenner veldig på tanken om å bli brukt ordentlig etter typens ønske og lyster ;)

Partnerbytte høres ikke dumt ut det heller... Er mye jeg vil, haha! Kommer ikke på alt i farta, så får heller skrive flere innlegg etter hvert :P

playrape med typen kunne vært noe å prøve ja:P om han vil bli med på det da;D

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hadde du seriøst klart å se kjæresten din pule en annen dame? Blir helt dårlig av å se for meg kjæresten min sammen med en annen jente. :sukk:

Gjest Moden mann
Skrevet

Min fantasi er å oppleve en tidligere hendelse.

Da det var vanlig med massasjeinstitutter hanne jeg noen fantastiske opplevelser sammen med en bestemt jente. Vi hadde en lek med body to body massasje med olje. Leken var å massere hverandre med kjønsorganene uten å trenge inn i noen kroppsåpning. Bare massere utenpå. Jeg kunne massere hennes kjønslepper,klitoris og anus uten å trenge inn. På samme måte masserte hun meg med sitt kjønsorgan og pupper. Vi kunne holde på med en opphisselse på bristepunktet. Vi måtte ta pauser for ikke å sprekke. Til slutt så ble jeg mastrubert til utløsning. Utløsningen kom fort etter denne behandling. Vi ble etter hvert gode kompiser og opplevelsene ble ikke mindre deilig av det. Dessverre så er denne jenta borte. Jeg fantaserer om å få oppleve dette igjen.

Skrevet
Hadde du seriøst klart å se kjæresten din pule en annen dame? Blir helt dårlig av å se for meg kjæresten min sammen med en annen jente. :sukk:

Så entrer disse folkene banen ja...de som lever i sin gene seksuelle boble, og som ikke evner se hvor mye deilig, og totalt "ufarlig", som et par kan oppleve sammen , i en trekant.

Skrevet
Så entrer disse folkene banen ja...de som lever i sin gene seksuelle boble, og som ikke evner se hvor mye deilig, og totalt "ufarlig", som et par kan oppleve sammen , i en trekant.

"gene"....egen skal det selvfølgelig være.

Skrevet (endret)

Har du lest debatten eller, det er en FANTASI! I tankene mine klarer jeg LETT å se han for meg med ei annen dame, men om jeg hadde klart det i virkeligheten er en helt annen sak. Er derfor det kalles fantasier kjære deg :) Partnerbytte trenger ikke nødvendigvis å tilsi at man må se på partneren ha sex med en annen.. Man "bytter", går hver for seg, har sex, går tilbake til hverandre. Hadde det vært trekant eller gruppesex derimot, så må en jo se på. Og som sagt, i tankene mine funker det fiiiint, men om virkeligheten lar seg samkjøre med fantasien er noe helt annet.

Og, folk er forskjellige, heldigvis!

Endret av Aryia
Skrevet

Garantert ikke alle som ville opplevd det som deilig!

Bare fordi du tydeligvis gjør det, så betyr ikke det at alle andre er som deg.

Skrevet
Garantert ikke alle som ville opplevd det som deilig!

Bare fordi du tydeligvis gjør det, så betyr ikke det at alle andre er som deg.

Selv om man ikke opplever noe som deilig, så kan man godta at andre gjør det vet du ;)

Skrevet

De som det aldri slutter å gå for... Som bare ber deg på sine knær om at de får ei pause.. Best shit ever :jepp:

Skrevet

Det argumentet her er så oppbrukt og intetsigende. Så de som ikke liker tanken på at typen har seg med en annen dame lever i en boble?!?

Skrevet
De som det aldri slutter å gå for... Som bare ber deg på sine knær om at de får ei pause.. Best shit ever :jepp:

sånn skulle jeg likt å hatt det også:P

Skrevet
sånn skulle jeg likt å hatt det også:P

Det er ikke alle jenter som er slik da.. Noen kan du pule så du ser prikker og ikke få en reaksjon ut av... mens andre slår bro i senga gang på gang.. Men finner man ei slik er det bare å bite seg fast :P

Skrevet
Det er ikke alle jenter som er slik da.. Noen kan du pule så du ser prikker og ikke få en reaksjon ut av... mens andre slår bro i senga gang på gang.. Men finner man ei slik er det bare å bite seg fast :P

skjønner jo det at det er vel heller få som er sånn:P men hadde nå vært digg å vært sånn selv og få orgasme på orgasme og holde på i timesvis :jepp:

Skrevet
Selv om man ikke opplever noe som deilig, så kan man godta at andre gjør det vet du ;)

Ja, selvfølgelig. Det er ingen her som har sagt noe annet enn det, er det vel? Det eneste LonelyAngel sa var at HUN føler seg dårlig av å se for seg kjæresten sin med en annen dame. Og da kom kommentaren til henne :

"Så entrer disse folkene banen ja...de som lever i sin gene seksuelle boble, og som ikke evner se hvor mye deilig, og totalt "ufarlig", som et par kan oppleve sammen , i en trekant."

Akkurat som om ALLE burde like å dele kjæresten sin med en annen person. Man kan gjøre som man vil, men ikke forvent at alle har samme ønsker.

Skrevet

Folk på forumet her er veldig flinke til å ordlegge seg til tider, og da kan enkelte svar tolkes litt forskjellig :) Sikter ikke til noen spesielle her nå, bare for å ha det sagt :P

Skrevet
Ja, selvfølgelig. Det er ingen her som har sagt noe annet enn det, er det vel? Det eneste LonelyAngel sa var at HUN føler seg dårlig av å se for seg kjæresten sin med en annen dame. Og da kom kommentaren til henne :

"Så entrer disse folkene banen ja...de som lever i sin gene seksuelle boble, og som ikke evner se hvor mye deilig, og totalt "ufarlig", som et par kan oppleve sammen , i en trekant."

Akkurat som om ALLE burde like å dele kjæresten sin med en annen person. Man kan gjøre som man vil, men ikke forvent at alle har samme ønsker.

Ser ikke at den personen du siterer mener at "ALLE burde like å dele kjæresten sin med en annen person", men at folk tenner på forskjellige ting og at det er ikke alle som har evnen til å forstå forskjeller på folk.

Skrevet
Akkurat som om ALLE burde like å dele kjæresten sin med en annen person.

Hør her: Man deler da ikke sin kjæreste med noen annen når et par deler en trekantopplevelse sammen , som de begge blir kåte av?? Paret ønsker da ikke å gå fra hverandre!

Det er da vel ikke nødvendig å gjøre ting så fordømt vanskelig? Eller er det noen koder du ikke har knekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...