Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Noen som har prøvd dette? Hvordan er effekten på uren hud, løser det opp tette porer og slikt?
Gjest *lucky* Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Elektronisk...? Hæ? http://www.clarisonic.com/
Hilde Christina Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Ååå Clarisonic! Herlighet, jeg skjønte ikke et kvidder. Ikke prøvd den siden jeg ikke føler jeg trenger det, men finnes andre tråder i andre forum om denne.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Jeg så Clarisonic var litt dyr, kunne egentlig tenkt meg noe til under 500-lappen. Noen som kan anbefale et billigere merke? Hva med Neutrogena Wave?
datajente Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Jeg så Clarisonic var litt dyr, kunne egentlig tenkt meg noe til under 500-lappen. Noen som kan anbefale et billigere merke? Hva med Neutrogena Wave? Dette er et billigere og bra alternativ. Selges på de fleste apotek. Jeg har brukt den tidligere og var veldig fornøyd. Nå har det vært tomt for skrubbekremen en stund, men tror faktisk jeg skal gå og kjøpe ny etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Jeg ville egentlig ha en skrubb jeg kan bruke med egen ansiktsrens, ikke sånn slipekrem... Tror kanskje jeg går for Phillips Visapure.
Sandie Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville egentlig ha en skrubb jeg kan bruke med egen ansiktsrens, ikke sånn slipekrem... Tror kanskje jeg går for Phillips Visapure. Jeg har en slik en og er veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå