Tusenfryd Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Må bare legge inn en liten sommerhilsen jeg fikk av en venninne... Jag ska aldrig mer bada i havet.... ...en genomsnittlig blåvval tömmer ut 400 liter sperma när den får utlösning,men bara 10% av det går in i partnern, så 360 liter sperma rinner ut i havet varje gång en blåval får utlösning... Och du undrar varför havet smakar SALT... *hua hua*
Gjest Alive Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 Saltvann fikk en annen betydning for meg nå...
Suzy Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Bare man ikke prøver å svelge går det vel bra.... :o ?? Suz
Irka Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Ææsj.. For en ekkel tanke! Også blære/tarm funksjonen.. I vannet! Hva ER det disse hvalene tenker med? *Melder meg inn i partiet til Bastesen* ____________________________________________________
Gjest care Skrevet 4. juli 2003 #9 Skrevet 4. juli 2003 Ja æsj og pjug tror jeg skal sende den videre via hotmailen
LilleBille Skrevet 4. juli 2003 #10 Skrevet 4. juli 2003 Dette var et bilde jeg godt kunne ungått.... (Savner en spy-smily) :x
Væren Skrevet 4. juli 2003 #11 Skrevet 4. juli 2003 ...og i morgen drar jeg på bøljan den blå for et par uker Skal bade hver dag og svelge masse...æh...saltvann!!!
Gjest Zalomine Skrevet 4. juli 2003 #12 Skrevet 4. juli 2003 Ja, den der dukker opp hver eneste sommer... og kan nesten skremme folk fra å bade... (Ikke vise dennr til sambo, som allerede nekter å bade, jeg prøver jo å overbevise ham om at det er ikke SÅÅÅÅ kaldt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå