Gjest Gjest_Noddy_* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Inspirert av to nylige emner her inne, en hvor jentene svarer og en hvor gutta svarer i forhold til hvor man foretrekker at spruten havner. Likhetene var for øvrig påfallende, mange synes at det å sprute/få spruten i ansiktet, på puppene, magen eller kjønnet er digg, uavhengig av kjønn. Men - hva foretrekker dere i forhold til håndarbeidet, hvem pumper pålen? Hos oss er det slik; kjæresten min oppfordret meg til å runke selv, hun sier det er opphissende å se meg runke. Nytt for meg men innrømmer glatt at det er blitt en ganske så vanlig greie hos oss, jeg digger det også. Hun bruke en hånd til å kose med ballene mine men når jeg kommer blir de så følsomme at da trekker hun hånda vekk og bruker i stedet begge sine hender til å kjæle med puppene sine som jeg spruter på (alternativt en hånd som stryker på meg, på lårene, rumpa eller brystkassa mi). Akkurat nå er dette vår favorittavslutning, åssen funker det hos dere andre?
maria_lena Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 hos oss er det jeg som tar styringa, har lært noen triks jeg liker å få han til å komme, og det er digg å se at han nyter det. som oftest kommer han på sin egen mage, noen ganger slikker jeg på magen hans etterpå
lovenemo Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Enten så gjør jeg alt, eller så begynner jeg og han avslutter. Begge deler er herlig, men det er skikkelig digg å se på når han gjør det selv
Caramela Skrevet 25. februar 2009 #4 Skrevet 25. februar 2009 Enten gjør jeg det, eller så gjør han det.. Digg begge deler
Ethereal Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Det er litt forskjellig. Noen ganger bare meg, og andre ganger gjør han det. Jeg liker å se på at han gjør det foran meg.
Berg Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Fantastisk begge deler spør du meg... syns det er herlig å se dama komme samtidig som jeg kommer over henne...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Jeg syns det er SINNSYKT opphissende å se på han når han koser med seg selv, hehe digger det!!! Samme at han ser på meg når jeg koser med meg selv og når det gjelder å suge han, så er det minst like bra som å se på han mens han koser med seg selv, om enn bedre!! Og ja, jeg svelger Rett og slett fordi jeg synes det er deilig
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Han elsker det når jeg gjør det og syns det er superdigg å bare nyte det. Særlig hvis jeg bruker både munnen og to hender samtidig... Hehe. Han liker også å se på at jeg koser med meg selv, med eller uten vibrator (dildo) og jeg liker å se på at han koser med seg selv. Det er noe veldig opphissende og macho over det når han drar den store, stive kuken med sine store hender...mhm... Han liker også å sprute på meg, gjerne mens jeg kommer samtidig. :-) Det er det vi kaller "en kjapp en", vi bruker minst en time fra start til slutt hver gang vi har samleie. :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå