Gå til innhold

Koden til "pengeskap" i ukens Donald-blad

Jade

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke se noen steder hvor koden til "pengeskapet" i ukens Donald-blad står. Jeg har sett på emballasjen, jeg har sett inni bladet, og utenpå pengeskapet. Pengeskapet er låst, og jeg frykter at koden står inni, og at gutten vår ikke oppdaget det før han lukket pengeskapet. Nå håper jeg at det er samme kode på alle, og at noen andre kan hjelpe oss med å få åpnet det, eller finne bruksanvisningen :)

Fint hvis han kan få glede av leken ihvertfall til den blir ødelagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du kan jo kontakte B-gjengen. Kanskje de kan hjelpe.

Hehe :) Men det sto i forrige nummer at selv B-gjengen ikke klarte å bryte opp pengeskapet :)

Sjekk ut hjemmesiden til Donald Duck og Co, og klikk på "ekstra" ;)

Takk! Da blir gutten min glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt komisk at vi har samme problem her... Har allerede kastet det i søpla, men skal fiske det frem inntil videre. Si fra om du finner en løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi abonnerer på Donald, men nå er jeg så lei og provosert av alt søplet de sender ut, at nå kommer jeg til å si opp abonnementet. Det burde være mulig å legge ved ting som varer lenger enn til at de kommer ut av posen de ligger i, eller la være å legge ved noe i det helt tatt! Nå er det en stund siden jeg handlet på McDonalds, men de lekene ungene fikk der varte så lenge at man fikk lyst til å slå noen av dem ihjel ;-)

Og hva med markedsføringsloven og reklame rettet mot barn? Gjelder ikke det for Donald Duck?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi abonnerer på Donald, men nå er jeg så lei og provosert av alt søplet de sender ut, at nå kommer jeg til å si opp abonnementet. Det burde være mulig å legge ved ting som varer lenger enn til at de kommer ut av posen de ligger i, eller la være å legge ved noe i det helt tatt! Nå er det en stund siden jeg handlet på McDonalds, men de lekene ungene fikk der varte så lenge at man fikk lyst til å slå noen av dem ihjel ;-)

Veldig enig.

Men jeg tror det går an å få bladet i posten hver uke uten ukens ekstra. Har selv tenkt på det, men har ikke kommet så langt enda at jeg har kontaktet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig.

Men jeg tror det går an å få bladet i posten hver uke uten ukens ekstra. Har selv tenkt på det, men har ikke kommet så langt enda at jeg har kontaktet dem.

Vi abonnerer også på Donald, men har valgte å få det uten ukens ekstra. Så ikke vitsen med å få med en masse skrot som går i søpla etter kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke klar over at man kunne velge bort gaven! Da får jeg sjekke om poden er interessert i bladet uten gave. Kan man velge enten eller i butikkene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også Donald i postkassen - uten plastic-ikke-fantastic lekene som følger med i butikken.

Har motivert sønnen min med at han på denne måten sparer miljøet, vi har pratet om at leken forurenser både når den produseres, transporteres og så forsøpler den når vi kaster den etter kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare tull å lage avanserte ting for 10 kr, som vanligvis ville kostet 100-200 kr hvis de hadde vært ordentlig laget. Og at abonnementet koster det samme med og uten leke, sier jo litt... Til og med klistremerker klarer de ikke å lage skikkelig. De er plassert på ruller som skvises flat slik at halvparten av klistremerkene har falt av i rullen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare tull å lage avanserte ting for 10 kr, som vanligvis ville kostet 100-200 kr hvis de hadde vært ordentlig laget. Og at abonnementet koster det samme med og uten leke, sier jo litt... Til og med klistremerker klarer de ikke å lage skikkelig. De er plassert på ruller som skvises flat slik at halvparten av klistremerkene har falt av i rullen :P

Men det verste synes jeg, er at enkelte ting i Donald (klistremerker) er limt på tegneserierutene så man kan risikere å miste tekst fra ei rute, eller i verstefall, hull u i siden.

Var spesielt vanlig før, litt usikker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...